Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағы. Жіктік жалғау Сабақтың мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, сөйлеу, талқылау, жіктік жалғау туралы грамматикалық материалды пысықтау, сауатты орындауды қадағалау.Ойлау қабілеттерін, шапшаңдығын дамыту, оқушыларды ұйымшылдыққа,ұқыптылыққа,сауаттылыққа баулу,шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру; Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың жабдығы: лингофон құралдары,микрофон,топқа бөлуге арналған материалдар,дидактикалық материалдар,плакат «Хайуанаттар бағы»,стикерлер,смайликтер,тақырыпқа байланысты кестелер т.б. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ, СТО, жұптық жұмыс, топпен жұмыс, «Аялдама», «Микрофон» әдістері; Күтілетін нәтиже: Мәнерлеп оқуды, сауатты жазуды,сыни ойлауды, пәнге деген қызығушылықтары оянады, ойлау қабілеттері артады, топ ережесін сақтауды үйренеді; Сабақтың жоспары 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Топқа бөлу 3. Шаттық шеңбері (кестедегі сөздерді беру арқылы бір-біріне жақсы көңіл –күй сыйлайды ) 4. «Микрофон» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру «Бестармақ» өлең құрастыру, менің сүйікті сусыным,тағамым 5. Топтан спикер сайлау (стикер жапсыру арқылы) 6. Суретпен жұмыс «Хайуанаттар бағы» 7. Жаңа сабақ «Лингофон құралдары » арқылы мәтін тыңдау «Хайуанаттар бағы» 8. Топпен жұмыс постер құрастыру «Аңдар» 9. Сергіту сәті «Аңдар билейді» 10. Оқулықпен жұмыс 102-103 беттер (Жазба жұмысы 2-тап.), жіктік жалғауды пысықтау; Мен баламын (жекеше,көпше) 11. Топпен жұмыс 103 беттегі 4,5,6 тапсырмалар 12. Кері байланыс (рефлексия) ББҮ кестесі 13. Үйге тапсырма,бағалау (смайликтер) Сабақтың барысы Ұйымдастыру,сәлемдесу Шаттық шеңбері (кестелер ұсынады) Топқа бөлу 1-топ «Аңдар» 2-топ «Құстар» 3-топ «Жануарлар» Ой қозғау «Микрофон» әдісі арқылы пысықтау; Мыс: Бестармақ «Синквейн» Шырын Тәтті,суық Ішемін, сатып аламын, рақаттанамын Мен тәтті шырын ішемін. Сусын Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбын, мақсатын табу үшін, тақтаға әртүрлі аңдардың суреттері ілінеді, қазақша атаулары айтылады; Оқушылар сабақтың тақырыбын, мақсатын өздері табады; Әр топтан спикерлер сайланады, стикерлер арқылы; АКТ – ны пайдалана отырып лингофон құралдары арқылы мәтін тыңдаймыз. «Хайуанаттар бағы» оқулықтағы 103 бет 1-топ: Мәтінді оқиды,аударады 2-топ: Мәтінді мазмұндайды 3-топ : Сұрақтарға жауап береді Жазба жұмысы орындалады 102 беттегі, 2-тап, жіктік жалғауды пысықтау; Сергіту сәті «Аңдар билейді» Постер құрастырады «Аңдар» 1-топ Сәйкестендіру 103 беттегі,4-тап. 2-топ Аңдарды сипаттайды 3-топ (суретін беремін, мыс: аю, қоян туралы не білесің?) Үйге тапсырма: 103 беттегі 5-тап. оқу, аудару, көшіріп жазу; Кері байланыс Рефлексия ББҮ кестесі Бағалау Жұлдызша- «5» Төрт бұрыш- «4» Үшбұрыш- «3» | |
Просмотров: 702 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|