Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ж. Молдағалиев – ақын, көрнекті қоғам қайраткері. «Мен – қазақпын» поэмасы
Тақырыбы: Ж. Молдағалиев – ақын, көрнекті мемлекет және
қоғам қайраткері. «Мен – қазақпын» поэмасы
Сыныбы :11
Пән атауы : қазақ әдебиеті
Мақсаты: Ж.Молдағалиев өмірі, шығармашылығымен танысып, ақынның «Мен қазақпын » поэмасына талдау жасай алады.
Міндеттері: шығарманы жан-жақты талдау арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейту, сөздік қорын байыту, ізденіс-шығармашылық дағдыларын дамыту, тіл мәдениетән жетілдіру, оқушылардың елін, жерін сүюге, Отанға деген сүйіспеншілік сезімге баулу, халқын қастерлеуге, патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді хабарлау сабағы.
Сабақтың әдісі: топтық, ізденіс- шығармашылық , баяндау, талдау, жинақтау, зерттеу.
Техникалық құралдар: флешка, бейнетаспа, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка, тарих
Сабақтың ресурстары: презентация, ватман, фломастер, хрестоматия, стикер, бағалау парағы, Ерболат Құдайбергеновтың «Мен - қазақпын» әнінің клипі
Күтілетін нәтиже: поэманың мазмұнын меңгереді, идеясын ашады, ақпараттарды жүйелі жеткізе алады, қазақ елінің бастан кешкен тарихи кезеңдеріне шолу жасайды, поэманы композициялық құрылымына, өлең құрылысына, көркемдік ерекшеліктеріне талдау жүргізе алады ,жобаны қорғайды, талдау мен бағалауға қатысады. Шығарманы талдай отырып ұлжандылыққа, өз халқын қастерлеуге, бағалауға , елін сүюге үйренеді.
Шығарманы өмірмен байланыстырып өз толғанысын айтады.
Сабақ эпиграфы :
«Бүгін мен азаматпын,
Жаза алатын, ғылымды қаза алатын,
Жаза алатын дүниелік дастандарды,
Жаза алатын тарихқа қазақ атын ».
Ж. Молдағалиев.
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасуды психологиялық тренингте өткізу
- Сәлеметсің бе, мейірімді Альбина
- Сәлеметсің бе, сыныптасым Иван

Топқа бөлу: бейджиктерге оқушының аттарын әр түспен жазамын
ІІ. Жаңа сабақ:

- Тақтадағы бейнеленген әдебиет өкілін танимыз ба?

- Is this a poet or a writer? Осы әдебиет өкілі ақын ба әлде жазушы ма?
- Мына әнді тыңдаңыздар, ол ән қалай аталады?
- Оқушылар, бүгінгі сабағымызды тақырыбы мен мақсаты қандай екен?
- Very good
- Бүінгі сабағымыздың эпиграфы:
«Бүгін мен азаматпын,
Жаза алатын, ғылымды қаза алатын,
Жаза алатын дүниелік дастандарды,
Жаза алатын тарихқа қазақ атын ».
Ж. Молдағалиев.

Сөздікпен жұмыс:
- Тыныс-тіршілік – жизнь (– синоним – Iife)
- Ұлттық ерекшелік – национальная особенность
- Ұлттық дүниетаным – национальная миропонимание
- Қатал тағдыры – суровая жизнь (– антоним – Difficult life)
- Күрескері – борец
Өздеріңе формативтік бағалау жүргізесіңдер, бағалау парақтары парталарыңда жатыр.
Топпен жұмыс – «Галереяға саяхат» интерактивті әдісін қолдану Берілген сөйлемдерді аударады.
1-топ
Жубан Молдагалиев родился 5 сентября 1920 года в селе Жыланды Тайпакского района нынешней Западно - Казахстанской области. Известный народу поэт окончил сельско-хозяйственный техникум в г. Орал. Ж.Молдагалиев – общесственный и государственный деятель.
2-топ
Первый сборник стихов «Жеңіс жырлары» вышел в 1949 году.
Ж.Молдгалиев автор более 60 поэтических сборников и поэм. В поэме «Мен – қазақпын» (1964 ж.) описывает не только жизни казахов, но и правдиво изображены особенности присущие казахом и национальные миропонимание.
3-топ
Героиня поэмы «Жесірдің тағдыры» - казашка, прошедшая суровый жизненный путь и ставшая борцом за новую жизнь. 1970 году за поэму «Кісен ашқан», посвященную народному композитору Курмангазы, поэт удостоен Государственной премии КССР им. Абая. Жубан Молдагалиев умер в 1989 году.
Әр топ постерін қорғайды.
Оқушылар, естеріңе салайын, бағалауды ұмытпаңдар.
- What you now about Zhuban Moldagaliev (Жұбан Молдағалиев) кім?
- Жұбан Молдағалиев – танымал қазақтың ақыны, қоғамдық және мемлекеттік қайраткері, 60-иан астам өлеңдер жинағы мен пэмалардың авторы.
- Қандай туындыларын білеміз?
- «Мен - қазақпын», «Жесір тағдыры», «Кісен ашқан» т.б.
- Тамаша, осы айтылған шығармаларының «Мен - қазақпын» поэмасына тоқталамыз. Бұл поэманың үзіндісі оқулықтарының 232-234-бетерінде берілген. Әр топқа 5-шумақтан бөлеміз, мәнерлеп оқисыңдар да, алдарындағы сатылай кешенді талдау үлгісі бойынша дәптерлеріңе талдап жазасыңдар.
Сатылай кешенді талдауларын тыңдау.
Бағалауды еске түсіру.
Сонан соң әр топ 1 шумақтан мәнерлеп оқиды. Мен де 1 шумағын оқып өтейін. Ол бүгінгі эпиграф «Мен - қазақпын» поэмасынан алынған.
«... Ал бүгін ше? Бүгін мен азаматпын,
Жаза алатын, ғылымды қаза алатын,
Жаза алатын дүниелік дастандарды,
Жаза алатын тарихқа қазақ атын ».
«Микрофон» әдісі бойынша өлең жолдарына өз пікірлеріңді айтып көрсеңдер.
Мен азаматпын – бүгінде еліміз тәуелсіз, егеменді, дүние жүзіне танымал мемлекет
Ғылымдағы ғалымдар - әл-Фараби, Шоқан Уәлиханов, А.Байтұрсынов, Ә.Марғұлан, М.Әуезов, Қ.Сәтбаев, М.Айтхожин
Дүниежүзілік дастандар, жырлар – Күлтегін, Ләйлі – Мәжнүн, Қыз Жібек, Қобыланды батыр, Құлагер
Тарихтағы қазақ аттары -
Ақын поэманың толық нұсқасында тарихта болған сендер атап өткен «мен – қазақпын» деп ісімен дәлелдеп өткен ұлы адамдар туралы жазған. Биыл қазақ хандығына 550 жыл. Осы ұлы адамдардың арқасында қазақтың мәртебесі күні бүгінге жоғары. Жұбан Молдағалиевтің ойы қазақ әндерінде айтылады. Солардың бірі Ескендір Хасанғалиевтің «Атамекен» әнінде айқын көреміз. Қазақтың тарихына құрмет ретінде осы әнді орындасақ. Топпен әнді орындау.
Бағалау: формативтік бағалауға тоқталып, ортақ баға шығару
Үйге тапсырма: «Мен - қазақпын» поэмасынан ұнаған 4 шумағын жаттау.
Рефлексия: оқушылар сабақтан алған білімдеріңді мына адам бейнесі
арқылы таудың суретіне орналастырыңдар. Егер сабақты
игермей, түсініксіз болса, таудың баурайына орналастырыңдар;
сабақты түсіндім, дегенмен сұрақтарым бар дегендер таудың
ортасына, ал сабақты толық түсіндім дегендер таудың шыңына
орналастырыңдар.
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: manarzhamanova (2016-02-14) | Автор: манар E
Просмотров: 214 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 7:22 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru