Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Конспект урока на тему: «Менің сүйікті пәнім»
Полтавка орта мектебі
Мағжан Жұмабаев ауданы

«Менің сүйікті пәнім»

(5 сынып оқушылары)



Мұғалім: Күдіренова Б.С.

2015 оқу жылы
5 сынып. Қазақ тілі сабағы. мұғалім: Күдіренова Б.С.
Сабақ тақырыбы: Менің сүйікті пәнім.
Мақсаты:
Білімділік: дыбыстар мен әріптер тақырыбы бойынша өтілген материалдары қайталау, жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратып алуға машықтандыру
Дамытушылық: сауатты жазуға дағдыландыру, сөздік қорын байыту, ауызекі тілін дамыту
Тәрбиелік: кітапқа, білімге қызығушылықтарын арттыру
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Керекті құрал жабдықтар: оқулық, дәптер, маркер, ақ қағаз, тапсырмалар.
Сабақтын барысы:
Сабақ кезеңдері Тапсырмалар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқұшылардың іс-әрікеттері
Кіріспе I. 1.Сабақты ұйымдастыру. Ыңтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
2. Кезекшілер Оқушылармен амандасады

Сұрақ Оқушылар мұғаліммен амандасады

Жауап

Тренинг Амандасу!
Армысыз алтын күн!
Армысыз көк аспан!
Армысыз жер ана!
Армысыздар достарым!

Хормен айту
Ұй жұмысын тексеру Жуан-жіңішке дыбыстарды қайталау (кәртишке)-фонетика талдау жұмысы. әрбір оқушыға тапсырмалар беріледі Өздерінің білімдерін тексереді,бағалайды
Жаңа сабақ 1. «Ыстық орындық» стратегиясы арқылы оқұшылардың арасында диалог жүргізу
- Сендерде бугін неше сабақ болады?
- Қандай?
- Қазір қандай сабақ?
- Саған қазақ тілі сабағы ұнайды ма?
- Қазақ тілі – қандай тілі?
2. Балалар, тақтада не көріп отырсыңдар?
- Ал енді кім айтады сабақтың тақырыбы қандай?
(Менің сүйікті пәнім)
- Мектепте қандай пәндер бар?
- Біздің сүйікті пәніміз қандай? (қазақ тілі)
- Неге?
3. Мәтінмен жұмыс (оқу, аудару)
Постерге кластер құру сүйікті пәнім туралы
4. Тексеру рәсімі (мәтіндерді беріп тексерту)
5. Сұрақ – жауап (бір біріне сұрақ қояды)


Сұрақ қою.

Сабақтың тақырыбын сұрау



(оқұшылар әрқайсысы өз ойлар айтады, кім не істеп жүр? – пікірлерімен бөліседі)



Презентацияларын талдайды


Жұппен жұмыс 6. Сөздерді қазақ тіліне аудар
Предмет английского языка
Предмет истории
Предмет труда
Предмет руского языка и литературы
Предмет физкультуры
Ауызша оқып
(сөздік жұмысы) Жауап береді
Жеке жұмыс
7. Мәтін бойынша жұмыс. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қою, жуан және жеңішке бар әріптердің астын сызып талдау.
Тапсырмаларды орындап,бір-бірің тексереді, бағалайды
Сергіту сәті 8. Ауысқан сөздердің тәртібін аңықтап, сөзді табу

Атакимемта – математика
Тәдиәбе – әдебиет
Азақз ітлі – қазақ тілі
Анығшыл лііт – ағылшын тілі
Рысо іліт – орыс тілі
Түдиануен – дүниетану
Азымку – музыка
Тапсырмалар кәртішкелерде жазылуы (көрсету) Жеке тез оқушылар жауап береді
Жеке жұмыс
9. Сөйлемдерге синтаксистіктін талдау жұмысын жасаңдар
1. Оқұшылар мектепке келді.
2. Біз тарих пәнін ұнатамыз.
3. Мұғалім бізге мәтін оқиды.
4. Ән сабағында біз ән айтамыз.

Топпен жұмыс 10. Жұмбақтар «бұл қай сабақ?»
1. Мәтіндерді аударамыз, сөздікпен жұмыс істейміз, өлең-тақпақ үйренеміз.
2. Есеп шығарамыз, үшбұрыш пен сызғышты пайдаланамыз.
3. Бояу, түрлі – түсті қарындаш әкелеміз, сүрет саламыз.
4. Жаттығұ жасаймыз, секіреміз, доп ойнаймыз

Сабақты қорыту II. Сабақты қорытындылау
1. - Сіз бүгін қандай пәндер туралы айттық?
- Сендерге бүгін сабақ ұнады ма?
- Сендерге қандай пәндер ұнайды
- Қандай пәндер сен үшін қиын?
- Қазақ тілі пәнін оқып – үйрену не үшін керек?
Сұрақтар қою, оқушылардың жауабын толықтыру. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді және өтілген тақырыпты пысықтайды
Үй тапсырмасы Үйге: Менің сүйікті пәнім аты тақырыбына эссе жазу.
Кері байланысы III. 1.Рефлексия

1. Қоштасу
Қол ұстасып тұрайық
Щеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы
Сау саламат болайық!
Сау болыңдар!
Стикерде кімге қандай пәндер ұнағаның жазады.

Сау болыңыз!
Бағалау I. Бағалау Бір- біріне баға қояды.

Сабақтың талдауы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: дыбыстар мен әріптер тақырыбы бойынша өтілген материалдары қайталау, жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратып алуға машықтандыру
Дамытушылық: сауатты жазуға дағдыландыру, сөздік қорын байыту, ауызекі тілін дамыту
Тәрбиелік: кітапқа, білімге қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың міндеттері:
Жаңа тақырыпты меңгеруге жағдай жасау. Әр түрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың білімің тексеру. Сабақта алған білімдерің жан- жақты жинақтау, талдау, бағалау.
Күтілетін нәтиже:
1. Тақырып бойынша сөйлеу білу, өз ойларын еркін жеткізе алу.
2. Өздерінің іс-әрекеттеріне қорытынды жасай алу.
3. Зат есімін және фонетика тақырыпты ажырата білу, дұрыс қолдануға білу.
Сабақ өткізуде мен алдыма қойған мақсаттарым: сабақта модульдер бойынша алған білімдерімді тиянақтау, игерілген сөздерді қаншалықта пайдаланып қолдау,сауатты сөйлеулерін бақылау және әр түрлі тапсырмаларды орындап отырып бекіту. Оқұшыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрете отырып, ауызекі тілде сөйлеу қабілеттерін жаттықтыру. Сұхбат бойынша талдау арқылы оқушылардың оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді мәтін құрдырта отырып, ойлау қабілеттерін жаттықтыру. Сұрақтарға жауап беруді әр бір оқушымен және дарынды оқушыны оқыту. Оқушылардың саны – үшеу. Оқушыларға әр тапсырмаларды берілген жеке, топпен, жұптық ұйымшылықпен жақсы орындап отырды. Әсіресе Фисенко Виктория тез сұрақтарға жауап беріп отырды, ал Севинская Елена ауысқан сөздердің тәртібін тез аңықтап беріп айтты, Насырова Анастасия өзіңе ұнаған пәнің туралы айттып дәлелдеді. Оқушылар бір-біріңе сұрақ қойып, қиын сөздерді сөздікпен пайдаланып жауабын тез тауып айтты.Әр тапсырмаларды қызықтырып отырып орындады. Сергіту сәтінде нашар оқитын Севинска Елена өз білімін тез орындауға тырысты және өзіңе өте жақсы орындағанына ұнады мен оны оқушылар алдында мақтадым. Ал топ жұмысында олар тез бірігіп жақсы білімдерін көрсетті. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жүргізілді оқушылар тапсырмалары, кәртішкелерді көтеру арқылы бағалап отырды.
Қорытынды жасасам сабақ қызықты өтті. Оқушылардың алдында қойылған мақсаттарымды жеткіздім деп ойлаймын. Күткен нәтижеге жеттік. Осы сабақта зат есімін, етістік, фонетика тақырыптарты еске алып, қайталадық. Және осы сабақта өткен маңызды жыл бойы өткен тақырыптарды қайталап шықтық. Оқушылар жақсы көңілдерімен сабақты аяқтап шықты келешекте осындай сабақтарты және ұнаған тапсырмаларды орындауға сұрады. Мен сабақ жақсы өтті деп ойлаймын.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: marina-30295 (2016-02-22) | Автор: Кудренова Балкумус Сапаровна E
Просмотров: 149 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 5:22 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru