Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сәкен Сейфуллиннің «Ақсақ киік» өлеңі
Сабақ жоспары
Пәні: қазақ әдебиеті
Пән мұғалімі: Лекерова Арайлым Мукаметовна
Сабақтың тақырыбы:Сәкен Сейфуллиннің «Ақсақ киік» өлеңі
Мақсаты: Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу, өлеңді теорилық жағынан талдай білуге үйрету.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Ақын туралы жаңа мәліметтер алады, өлеңді теориялық жағынан талдауды үйренеді.
Сілтеме:
ҚР Білім беру стандарты. Күнтiзбелік жоспар 6-сынып«Қазақ әдебиеті» оқулық.
С.Д.Рыскелдиева, С.Ч. Тұрсынғалиева
К.Ісләмжанұлы, Б.Әрінова, Р.Баттал, Е.Арын
«Арман-ПВ»
Алматы «Атамұра» 2015 жыл
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, түрлі түсті гүлдер.
Модулъдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ-ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер: «Ой қорыту» «Миға шабуыл» әдісі «Сұрақ қою» Түрткі бөлу. Сынақтан өткізу. Қайтта бағыттау түрлері. «Ыстықорындық» әдісі «Брейн-ринг»әдісі.

Р/с Мақсаты Тапсырмалар жүйесі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті Ұйымдастыру түрі Нәтиже Бағалау
1 Білу
С.Сейфуллин жайлы мағлұматты айтады, біледі, ажырата алады.1.«Бастапқы таныстық» кезеңі.
Бұл кезеңде ақынның өмірімен толығырақ танысамыз.
1.С.Сейфуллин кім және оның отбасы.
2.С.Сейфуллиннің білім алған және қызмет атқарған орындары.
3.Ақынның ығармашылығы (өлеңдерінің тақырыптары, шығармалары)
Мағынаны ажырат
1. Бетпақ дала
2. Ақ бөкен
3. Ақсақ киік
Сөздік жұмысы
Шөл - суға тапшы аймақ.
Бетпақдала - Арқаның шөл даласы,
Киік, бөкен - аша тұяқты жүйрік аң.
Қу баялыш – шөп атауы
Қос – шатыр, күрке, далалықта паналайтын баспана
Бетеге - шөп атауы, даланың өсімдігі
Сегіз көштік - ұзындық өлшемі, көлденеңің ел «сегіз көшіп» әрең өткен
Таңы - жануардың сұлу мүсіні Оқушыларды жетелейді, бақылайды. Оқушылар еске түсіреді, жауап береді. Топтық бірлескен жұмыс Сұрақтарға жауап іздейді. Өткендерін еске түсіреді. Формативтік бағалау болады
2 Түсіну С.Сейфуллин жайлы мағлұматты біледі, түсінеді, өлеңнің мазмұнын біледі.2.«Терең таныстық» кезеңі. Топтық жұмыс
Ойланайық, талдайық, пікірлесейік.1.Құрманғазы Сағырбаевтың "Ақсақ киік” күйі баяу орындалады.
1- топ.Раушан
1. Өлеңнің бірінші шумағында ақын жазғы даланы
кімдерге теңейді?
2. Ана сен үшін кім?
2- топ.Түймедағы
1. Жазғы даланы неліктен «кестелі жібек көрпеге» теңеген?
2. Егерде сіз туған жерден жырақта жүрсең, өз
сағынышыңды қалай басар едіңіз?
3- топ. Қызғалдақ
1. Ақын нені көк ала кілемге теңейді?
2. Өз ауылыңды көгалдандыруға өз үлесіңді
қалай қосар едің? «Далада» өлеңінің мазмұнын өздері жасай отырып түсіну.
Жеке-жеке ой айтады, мағыналарын ажыратады.Қалай жасағанын айтады.
Топтық бірлескен жұмыс Танымдық қабілеті дамиды Форматбағалау болады.
3 Пайдалану Шығармашылық жұмыс
Топтық жұмыс
3. «Жүйелі таныстық» кезеңі.
1-топ.Раушан
Постермен жұмыс. Даланы неге теңейсіңдер?
2-топ.Түймедағы
Ойшыл балалар. Венн диаграммасы арқылы Табиғат пен ананы салыстыру.
3-топ.Қызғалдақ
Ақындық өнер. Көктем тақырыбында бір шумақ өлең құрастыру Оқулықпен жұмыс. Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Қадағалайды, бірлесіп жұмыс жасауына ықпал жасайды Бір-біріне көмектеседі. Оқулықпен жұмыс жасайды Топтық бірлескен жұмыс Өлеңнің мазмұнын , не турасында екенін ажырата алады. Формативтік бағалау болады
4 Талдау
Жеке тапсырмалармен жұиыс жасайды,талдау жүргізеді.
4. «Жүйелі таныстық» кезеңін жалғастыру.
1.«Ақсақ киік»
2. өлең
3. 9 шумақ
4. 36 тармақ
5. 3 бунақ
6. 11 - 12 буын
7. қара өлең ұйқасы
8. теңеу
Қап - қара екі көзі мөлдіреген,
Әдемі екі танау желбіреген.
Елеңдеп жас балаша жалтаңдайды,
Жел түрткен жусаннан да селдіреген.
9. Бізге беймәлім сөздер:
Сегіз көштік - ұзындық өлшемі
Таңы - жануардың сұлу мүсіні
Қос - шатыр, күрке
Бетеге - шөп атауы
Киік - аталық жануар
Бөкен - аналық жануар
10. Өлең адамның табиғатқа деген қаталдығы, мейрімсіздігі. Топтар өлеңді құрылысына қарай дұрыс, жинақы талдануына назар аударады
Топ мүшелері өлеңнің әр бөлігіне талдау жасайды. Топтық бірлескен жұмыс Өлеңнің мазмұнына қарай отырып, өлеңнің құрылысын талдай білуді, көріктеуіш құралдарды таба білуді үйренеді, ажырата біледі. Формативтік бағалау болады
5 Жинақтау5.«Ойнап ойлау» кезеңі.

«Бес жолды өлең» әдісі.
1. Киік
2. сұлу, құнды
3. мекендейді, жүгіреді, жаутаңдайды
4. Ақ бөкен - сахараның ботагөзі
5. жануар Топтық бірлескен жұмыс Формативтік бағалау болады
6 Бағалау 6.«Нәтиже» кезеңі. Оқушылар осы тақырыпты жетік түсінсек «Табиғатты қорғау - біздің парызымыз» тақырыбына эссе жазайық.
Сабақты қорытындылау.
1. Киік туралы жалпы мағлұмат
2. Киік мүйізінен не жасалады.
3. Адамдар киікті не үшін атады?
Топтық бірлескен жұмыс Бүгін мен не білдім, не түсіндім?
Кері байланыс парағын толтырады.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Жыргау (2016-02-23) | Автор: Лекерова Арайлым Мукаметовна E
Просмотров: 183 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 3:14 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru