Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

8-сыныпқа (14-15 жасар) арналған қазақ әдебиеті пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарлауы
Глубокое ауданы, Бобровка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Карибаева Сания Рахматуллиновнаның 8-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарлауы

№ Сабақтың тақырыбы және мақсаттар Оқытуда қолданылатын
әдіс- тәсілдер Тапсырмалар Оқу нәтижелері Барлығын қосқанда Бағалау Неізгі ресурстар
1 Тақырыбы: Ш.Айтматов
Мақсаты: Ш.Айтматовтың
өмірі мен шығармашылық
еңбектеріне шолу жасау арқылы қырғыз елінің таихын,әдебиетін білуге,құрметтеугеүйрете отырып,олармен қарым-қатынаста өмір сүруге тәрбиелеу. Тәсілдер: Жеке, жұптық, топтық,
Әдістер: сұрақ-жауап,
салыстыру, дәлелдеу, жинақтау, модель құру, қорғау,зерттеу,мәтін
мен жұмыс, талдау.
ЖИГСО-2, «Топтастыру»
Венн диаграммасы  Интерактивті тақта арқылы Ш.Айтматов портретін көрсету
 Сұрақ арқылы мәтіннен жауап іздейді
 Ш.Айтматовқа модель жасау
 Абай және Ш.Айтматов салыстыру
 Жасырын сұрақтар қою
 Эссе жазу -Ш.Айтматовтың өмірі мен шығармалары туралы мағлұмат алады;
-Шығарманың мазмұнын біледі;
-Білімдерін жинақтайды;
-Сөз қоры молаяды
-Оқушылар өздерінің бар білімін қолдана алады;
-Екі ақынның шығармаларын салыстыра отырып,түйінді идеяны табады;
-Өэ ойларын жазады;
Төменгі деңгей –сұрақтарға жауап береді, әңгіме мазмүның біледі.

Орташа деңгей –өмірбаянын және шығармаларын біледі, сұрақ қоя алады.

Жоғары деңгей –өмірі мен шығармаларының идеясын білед, басқа жазушылармен салыстыра алады. «Екі жұлдыз, бір тілек»
ФБ
Критерийлер бойынша өз - өзін бағалайды. Бұл критерийлер сабақ басында тақтада ілінеді және оқушылардың алдына беріледі
Мұғалім әр топтағы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қарым-қатынастарын бақылайды Интерактвті тақта,
оқулық,
флипчарт (ватман, түрлі-түсті қарындаштар),
ғаламтордан алынған
Ш.Айтматов туралы ресустар.
2 Тақырыбы:
«Найман-Ана»әңгімесі
Мақсаты: «Найман-ана»
әңгімесінің мазмұнын меңгереді,идеясын ұғады,ана
ны сыйлауға үйренеді,таным
дық қабілеті артады, тіл байлығы, сөздік қоры, ойлау қабілеттері дамиды, адамгершілікке, ананы құрметтеуге, адамның ішкі жан дүниесін түсіне білуге талпынады. Тәсілдер: Жеке,жұптық,
топтық,
Әдістер:сұра-қжауап,
баяндау,
диалогтік оқыту,
ой-қозғау
ЖИГСО әдісі зерттеушілік, салыстыра білу, қорытынды тұжырым жасау

 АКТ арқылы Ш.Айтматов туралы таныстырылым қорғау;
 «Ана» сөзіне модель жасау;
 «Мәтінді оқыта үйрету» ойыны;
 Деңгейлік тапсырмалар;
 «Ана мен бала» арасындағы кездесуді сахландыру
 Рөлдік ойындар. -Оқушылар Ш.Айтматовтың өмірі мен шығармалары туралы жүйелі түрде баяндай алады
-Сабақтың жаңа мақсатын анықтайды
-Мәтіннің мазмұнын толық меңгереді,
-Суреттей алады
-Кейіпкер атынан сұрақ қоя алады, сөйлей алады
Төмен –мазмұндайды, бас кейіпкерлерді атай алады
Орташа – мазмұнын біледі, суреттейді, рөлдік ойын ойнайды
Жоғары – әңгіменің мазмұнын біледі,суреттейді, шығармашылық жұмыс жасай алады, рөлдік ойын ойнайды.
Үлгерімі жақсы оқушылар,үлгерімі төмен оқушыларға көмек көрсетті
Оқушылар топта бір-біріне әңгімені айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады)
Формативтік бағалау смайликтер арқылы,
Топ жетекшілері
«Бас бармақ» Интерактвті тақта,
оқулық,үлестірме қағаздар, қажетті заттар слайд, деңгейлік тапсырмалар, кесте, стикер, А4 форматты беттер.
3 Тақырыбы:
Мәңгүрттік-
мәңгілік қасірет
Мақсаты:Мәңгүрт сөзін түсінеді және
«Найман-ана» шығармасында мәңгүрттік мәселесін талқылайды,әңгімедегі өзекті жайдың шынайы өмірден алынғандығын нанымды баяндау арқылы әңгіме түйініне назар аударады, туған жеріне,тіліне деген патриоттық сезімі оянады. Тәсілдер: Жеке,жұптық,
топтық,
Әдістер:
Сұрақ-жауап,
баяндау,
диалогтік оқыту,
ой қозғау,
зерттеу,
топтастыру
 «Найман-ана» кинофильмнен
үзінді көрсету
 Мәңгүрт сөзін талдату
 Түбірі «Мәңгі» сөзіне анықтама беру
 «Мәңгүрт» сөзіне модель жасау
 Оқушылардың танымдылы
ғын және тіл байлығын дамыту мақса
тында сұрақтар берілген карточкалар үлестіру.
1. «Мәңгүртте болса-перзентім».
2. «Ақыл-ой-асыл қазына».Ой- толғау жазу
-Оқушыларталдайды;
-Анықтама береді;
-Барлық оқушылар бұрыннан бар білімдеріне сүйенеді және оны жетілдіреді;
- Сұрақ- жауап арқылы тақырыпты ашады;
-Топтастыруда сыни тұрғыдан ойлана біледі,
-Ойларын жазады;.
-Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында,көшбасшының критерийлері бойынша бағалауы,формативтык,жиынтық бағалау түрлерін колданады.

Мұғалім әр топтағы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қарым-қатынастарын бақылайды.
Бағалау парағы бойынша топ жетекшілері бағалайды Интерактивті тақтада жазылған сөздер: «Жұмақ-ананың табанының астында», «Ананың алақаны әлемді әлдилейді» Оқулық
Флипчарт
4 Тақырыбы:
Расул Ғамзатов
«Менің Дағыстаным» әңгімесі Мақсаты:
«МеніңДағыстаным»
әңгімесінің мазмұны мен идеясын ұғындыру, кейіпкер бейнесін аштыру арқылы Отанды сүюге, ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу, сыни ойлауға дағдыландыру, Дағыстан халқы туралы дарынды балаларға мәлімет жинату, шығармашылыққа баулу.

Тәсілдер: Жекелей,топпен,жұппен,ұжыммен,
Әдістер:диалогтік оқыту (сұрақ-жауап),
баяндау ой қозғау, ой бөлісу,мәтін талдау, салыстыру, дәлелдеу, жинақтау, қорғау, мәтінмен жұмыс, талдау,INSERT картасы,дискуссиялық карта, –«Ішкі және сыртқы» кестесімен жұмыс, Венн диаграммасы

Топтық жұмыс:
 INSERTкартасымен жұмыс;
 «Ішкі» және «сыртқы» кестемен жұмыс;
 Дискуссиялық карта;

 Суретші бейнесі мен аңыздағы құс бейнесін салыстыру;
 Шығармашылық жұмыс;
 Берілген өлең жолдарын сақтай отырып,өлең шығару;

 Ашық сұрақтар қойғызу -Әңгіменің мазмұнын толық меңгереді;
-Тақырыбын ашады;
-Бірлесе жұмыс істейді;
-Бірін-бірі бағалауды үйренеді;
-Дағыстан елі туралы жаңа түсінік алады;
-Сұрақ-жауап барысында мазмұнын толықтырды,
-Ойын жазады;
-Өз -өзін реттейді;
-Тіл байлықтарын, сөздік қорларын дамытады;
-Тапсырмаларды орындай отырып, логикасын дамыта түседі. Әрбір оқушы, өз мүмкіндігіне қарай пікірлерін білдіреді,салыстырады

Мұрат, Шыңғыс,Нұрбота Р.Ғамзатов өмірі,
шығармашылығы туралы таныстырылым жасап, дайындап келген материалдарымен бөліседі.

ФБ.Мұғалім бақылайды

Критерий бойынша бағалау
Қол шапалақтау
«Бас бармақ»
Топ ішінді топ басшылары бағалайды

Интерактивті тақта, бағалау парағы, үлестірмелі тапсырмалар,
флипчарт(ватман)оқулық,стикер, түрлі-түсті қарындаштар.

Источник: http://Орта мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 8-сынып
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: karibaeva_saniya (2016-03-17) | Автор: Сания E W
Просмотров: 215 | Теги: Рахматуллиновна, Сания, Карибаева | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 8:38 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru