Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың мақсаты: Білімділік: мамандық тақырыбы жайында алған білімдерін қорытып, пысықтау. Әр түрлі мамандық иелерінің еңбегін көрсету, олардың ерекшеліктерін айқындап, жалпылау. Келешекте мамандық таңдай білуге үйрету. Дамытушылық: байланыстыра сөйлеуді, байқағыштықты, ойлау қабілеттерін, қызығушылықтарын дамыту. Балалардың сөздік қорларын дамыту, тілдерінде зат есімдерді, сын есімдерді, етістікті қолдана отырып, өз ойларын жеткізе білуге машықтандыру. Тәрбиелік: әр түрлі мамандық иелерінің еңбегін бағалай білуге, бірін-бірі тыңдап, толықтыра білуге тәрбиелеу, қызығушылықтарын арттыру. Сабаққа қажетті материалдар: Әр түрлі мамандық иелерінің суреттері Үйдің суреті Мамандық иелеріне тиісті заттар Сөзжұмбақ Карточкалар 1.Ұйымдастыру кезеңі Таңғы шеңбер Үлкенге де «Сіз», Кішіге де «Сіз». Құрметпенен Сіздерге Бас иеміз біз. Жүректі біз ашайық, Бақыт нұрын шашайық Барлық жақсы тілекті Сіздерге біз арнайық. - Балалар, бүгін біздің сабаққа көп қонақтар келген екен, сол кісілермен амандасайық. (Балалар қонақтармен амандасып, орындарына отырады). Сабақ тақырыбын ашу. Кіріспе. -Балалар қазір қай сабақ? -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыста ауа-райы қандай? -Қыс айлары қандай? -Қыста не жауады? -Бүгін аптаның қай күні? (Балалардың жауаптары). -Ребята, мы с вами очень много тем проходили, очень много слов знаем. Сегодня у нас урок повторении, и какую тему мы с вами повторим сейчас узнаем. (Мұғалім тақтаға карточкалар іледі: мысық, аю, мұрын, аққала, нан, доп, ыдыс, қар. Осы суреттердегі заттардың бірінші әріптерін аша отырып, МАМАНДЫҚ сөзі табылады). -Сонымен, балалар, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Мамандық» деп аталады. Айтыңдаршы, мамандық сөзі орысшаға қалай аударылады? (Балалардың жауаптары). -Сендер тағы қандай мамандық иелерін білесіңдер? Қазақша-орысша айтамыз. (Балалардың жауаптары). Дидактикалық ойын: «Үйде кім тұрады?». Балалар, мына үйде мамандық иелері тұрып жатыр екен. Қазір біз сендермен осы үйде тұрып жатқан мамандық иелерін тауып көрейік. (Мұғалім балаларға үйдің суретін көрсетеді. Терезелері жабық, әр терезеге сандар жазылған. Мұғалім балаларға «Бірінші пәтерде кім тұрады?» тсс сұрақтар қойып, балаларды кезегімен шақырып, терезелерді ашқызады, мамандық иелерін ататқызады). -Ребята, сегодня когда я пришла на работу, я встретила почтальона, он попросил передать вам это письмо и посылку. Давайте посмотрим, что там. (Мұғалім хатты ашып оқи бастайды). «Здравствуйте, ребята! Пишет вам Незнайка. Все вы знаете, я ничего незнаю, но я очень стараюсь. Помогите мне пожалуйста. Я незнаю какую профессию мне выбрать в будущем. То я хочу стать космонавтом, то летчиком, иногда художником. Я попросил помощи у Мудреца, а он мне дал несколько задании. Сказал что если я выполню эти задании правильно, то соберу одно слово, которое поможет мне выбрать хорошую профессию. Но все задании на казахском языке, я совсем незнаю казахский язык. Вы же изучаете государственный язык, я знаю вы справитесь. Жду ответа. Незнайка). - Ребята, мы поможем Незнайке? (Ответы детей). 1-тапсырма: «»Сиқырлы қоржындағы заттардың қай мамандық иесіне тиісті екенін тап». («Б» әрпі беріледі). 2-тапсырма: «Сөзжұмбақты шеш» (Тапсырма орыналған соң «І» әрпі беріледі). Сергіту сәті. Біз мамандық таңдаймыз, Ұшқыш болып ойнаймыз. Енді жүргізуші боп, Көлік рөлін ұстаймыз. Шекарада сақшы боп, Ел қорғаймыз тынымсыз. Киім тігіп үлгілеп, Суретті де саламыз. Енді құрылыска кеп, Үй саламыз биіктеп. Бір кірпіш, екі кірпіш, үш Не деген таусылмайтын күш. 3-тапсырма: «Кім не істейді? Дәрігер мамандығы туралы әңгімеле». (Тапсырма орындалған соң «Л» әрпі беріледі). 4-тапсырма: Адасқан көліктер» (Тапсырма орындалған соң «І» әрпі беріледі). 5-тапсырма: «Сен кім болғың келеді? Өзің туралы әңгімеле (Тапсырма орындалған соң «М» әрпі беріледі). -Балалар, біз барлық тапырманы орындап болдық. Әріптерден қандай сөз жинадық? (Балалардың жауаптары). БІЛІМ – орысша қалай айтылады? -Ребята, как вы думаете, почему Мудрец для подсказаки дал именно это слово? (Балалардың жауаптары). Сабақты қорытындылау. -Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, Данышпан Дымбілмеске неге «Білім» деген сөзді жасырған? Оның мамандық таңдауына бұл сөздің қандай қатысы бар? (Балалардың жауаптары). -Балалар, біздің сабағымыз аяқталып қалды. Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма, жоқ па, оны қазір смайликтер арқылы біле аламыз. Ал, балалар, өздеріңе ұнаған смайликтерді ала қойыңдар, және неге оны таңдағандарыңды айтып беріңдер. (Балалар көңілді не көңілсіз смайликтердің бірін таңдап, сабақ не ұнағанын не ұнамағанын айтады). | |
Просмотров: 769 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|