Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Долгосрочное планирование по казахскому языку (обновлённая программа 1 класс)
Оқыту қазақ тілінде емес мектептердің 1 сыныбына арналған
«қазақ тілі»пәні бойынша ұзақ мерзімдік жоспарлау
Оқу жылындағы барлық сағат саны – 66 сағат.
Ортақ тақырып
№ тақырып Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі


Өзім туралы
1 Сәлем! Сенің атың кім? 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
2 Бұл кім? 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну 1
3 Бұл не? 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс 1сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,ер-
тегіжұмбақ,жаңылтпаш,санамақ)
ажырату 1
4 Қандай доп? 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.1.1 сөйлеу барыснда танысу,өзі туралы айту және сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу 1
5 Неше доп? 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,ер-
тегіжұмбақ,жаңылтпаш,санамақ)
ажырату 1
6 Киімдер 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.6.1 тыңдаған/оқыған материал туралыөзінің қарапайым пайымдама(келісемін/келіспеймін
ұнайды/ұнамайды) жасау 1
7 Сен не киесің? 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.1.1 сөйлеу барыснда танысу,өзі туралы айту және сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану
1.2.6.1 тыңдаған/оқыған материал туралыөзінің қарапайым пайымдама(келісемін/келіспеймін
ұнайды/ұнамайды) жасау
1.5.1.2мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
8 Кел,қайталайық! 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.5.1.2мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
9 Менің кітапшам №3 жұмыс дәптері 1



Менің мектебім

1 Мынау - мектеп 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу 1
2 Менің сыныбым 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,ер-
тегіжұмбақ,жаңылтпаш,санамақ)
ажырату
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу 1
3 Оқу құралдары 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
4 Мен жеті жастамын 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.1.1 сөйлеу барыснда танысу,өзі туралы айту және сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
5 Алмабек мектепте 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,етегіжұмбақ,
жаңылтпаш,санамақ)
ажырату
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
6 Мектепте 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу 1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
7 Мен қаламмен жазамын 1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым-ишараны қолдану,іс-әрекет жасау)
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
8 Кел, қайталайық! 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
9 Менің кітапшам № 3 жұмыс дәптері 1


Менің отбасым және достарым 1 Бұл кім? 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
2 Менің анам 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
3 Менің досым 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
4 Сен не істейсің? 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;
бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану 1
5 Менің достарым 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;
бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
6 Кел, қайталайық! 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
7 Менің кітпашам № 3 жұмыс дәптері 1

Бізді қоршаған әлем

1 Үй жануарлары 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.4 мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану 1
2 Аңдар 1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.2.6.1 тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пайымдама(келісемін/келіспеймін,
келіспеймін,ұнайды/ұнамайды)
жасау
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,етегіжұмбақ,
жаңылтпаш,санамақ)
ажырату
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу 1
3 Біздің аула 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану 1
4 Аулада 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;
бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану 1
5 Менің елім 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.2мұғалімніңкөмегіменкөптік/тәуелдік/жіктік/септік
жалғауларын ауызша қолдану
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
6 Кел, қайталайық! 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
7 Менің кітапшам № 3 жұмыс дәптері 1

Саяхат

1 Мен мектепке барамын 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
2 Ол қайда барады? 1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту
1.5.2.2мұғалімнің көмегімен ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптерікездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу 1
3 Мен анаммен барамын 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналықталаптарғасәйкесбірбірімендұрысбайланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
4 Көлік түрлері 1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу
1.5.1.1 мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша түрде қолдану
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
5 Мектепке барар жол 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
6 Саяхат 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы т 1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
ыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
7 Біз «Медеуге» барамыз 1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;
бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану 1
8 Кел, қайталайық! 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;
бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
9 Менің кітапшам № 3 жұмыс дәптері 1

Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті

1 Менің туған жерім 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,жаңыл-
паш,санамақ) ажырату
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту
1.5.2.2мұғалімнің көмегімен ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптерікездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу 1
2 Ою 1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.4.2.1Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын 1
3 Домбыра 1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.4 мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану
1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын 1
4 Мақта қыз бен мысық 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,жаңыл-
паш,санамақ) ажырату
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
5 Мен ертегі білемін 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,жаңыл-
паш,санамақ) ажырату
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.4.2.1Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
6 Не дәмді? 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,жаңыл-
паш,санамақ) ажырату
1.4.2.1Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
7 Көктем сәні 1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,жаңыл-
паш,санамақ) ажырату
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
8 Кел, қайталайық! 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
9 Менің кітапшам № 3 жұмыс дәптері 1

Тағам және сусын

1 Сен не аласың? 1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көп-тік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану 1
2 Таңертең 1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
3 Ас мәзірі 1.1.4.1мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көп-тік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
4 Сен не ішесің? 1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.2.5.1қысқа фильмдер мен тыңдалым материалдарының сюжетін өз сөзімен суреттеу
1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
5 Сен не жейсің? 1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу
1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар(кім?не?қандай?қанша?)
қою
1.5.2.1әріп пен дыбысты білу,төл дыбыстарды дұрыс айту 1
6 Мен салат жасаймын 1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну 1
7 Балмұздақ 1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.5.2.2мұғалімнің көмегімен ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптерікездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу 1
8 Менің кітапшам №3 жұмыс дәптері 1

Дені саудың – жаны сау

1 Оң қолымда бес саусақ 1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.3.3.1мәтіннің жанрын (өлең,ер-
тегіжұмбақ,жаңылтпаш,санамақ)
ажырату
1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялды шағын мәтіннен
қажетті ақпарат табу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
2 Сен таңертең не істейсің? 1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.1.5.1қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру
1.2.5.1қысқа фильмдер мен тыңдалым материалдарының сюжетін өз сөзімен суреттеу
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көп-тік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану
1.5.2.2мұғалімнің көмегімен ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптерікездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу 1
3 Мамандықтар 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.4.2.1Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
4 Дәрігерде 1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық
талаптарға сәйкес бір-бірімен дұ-
рыс байланыстырып,анық,айқын жазу
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көп-тік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану 1
5 Ауруханада 1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
6 Спортзалда 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлемнен өз ойын білдіру
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас оқу
1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру 1
7 Кел, қайталайық! 1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.4.1 шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау
1.4.1.1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу
1.4.2.1Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу
1.5.2.2мұғалімнің көмегімен ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптерікездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу 1
8 Менің кітапшам № 3 жұмыс дәптері 1
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: sharaagibalova (2016-11-05) | Автор: Долгосрочное планирование каз 1кл
Просмотров: 2357 | Теги: 1 кл. каз.язык, обновлённая, долгосрочный | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-04-25, 4:24 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru