Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: «Астана – бас қала» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды Астанадағы көрнекті жерлерімен суреттер, тапсырмалар арқылы таныстыру. Дамытушылық: Логикалық ойлау, сауатты сөйлеу,жазу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Туған жерін сүюге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың формасы: жаңа сабақ Пәнаралық байланыс: дүниетану Жұмыс түрлері: жеке, ұжымдық, топпен Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ –жауап, мәтінмен жұмыс Сабақтың көрнекілігі: Астана жайлы суреттер,әріптер. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезені: а) Амандасу. -Сәлеметсіңдер ме, балалар! ә) Кезекті сұрактар: -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қазір қай ай? -Бүгін аптаның қай күні? -Қазір қандай сабақ? -Елімізде мемлекеттік тілі қай тіл? -Дәптерлерді ашып,бүгінгі күнді жазыңдар. 2.Үй жұмысын тексеру. -Үйге қандай тапсырма берілді? -Қазақстанның қандай қалаларын білесіңдер? 3.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. Бүгін біздің саяхат -сабағымыз «Астана- бас қала» тақырыбында өтеді. Астананың көрнекті жерлерін тамашалаймыз.Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысасыңдар,Астана жайлы мәтінді, тапсырмаларды мұқият орындап.Суреттердің сырттында жазылған әріптерді ашамыз да сөзді оқимыз. 4.Жаңа сабақ: -Ендеше,Астана бойынша саяхатымызды бастайық. 1.-Бірінші суретті көрейік. -Мынау «Бәйтерек»монументі . «Бәйтерек» Астананың нышаны . -Мынау не? -Мынау «Бәйтерек» монументі. Балалар бірге және қайталайды. -Ал қазір, жаңа сөздермен танысамыз,оларды есте сақтаймыз. 1.Сөздікпен жұмыс: А)Сөздерді оқимын, аударамын, мағынасын түсіндіремін. Ә )Оқушылар сөздерді кезекпен оқиды,аударады. Б) Сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды. В) Сөздерді сөздік дәптерге жазады. -Міне,біз жаңа сөздермен таныстық. -Бәйтеректің әдемі суретін көрдік.Енді,суреттің сыртындағы әріпті ашамыз. 2.Екінші суретті көрейік. -Мынау «Ақорда» Ақордада елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев жұмыс істейді. -Мынау не? -Мынау «Ақ орда». Балалар бірге және жеке қайталайды. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып,аудар. А) Мен оқимын, оқушылар тыңдайды. Ә) Оқушылар оқиды, аударады. -Тапсырманы орындадық.Суреттің сыртында жазылған әріпті көрейік. 3.Үшінші суретті көрейік. -Мынау «Үкімет үй».Мұнда біздің үкіметіміз жұмыс істейді. -Мынау не? -Мынау «Үкімет үйі» Балалар бірге және жеке қайталайды. 2- жаттығу. Сөйлесуді оқы,аудар. А)Мен оқимын,оқушылар тыңдайды. Ә)Оқушылар тапсырманы сұрақ- жауап арқылы оқиды, аударады. -Жақсы, жарайсыңдар!Енді,әріпті ашуға болады. -Ал қазір,бәріміз тұрып демаламыз. Сергіту сәті. 4.Төртінші суретті көрейік. -Мынау « Бейбітшілік пен келісім»сарайы. -Мынау не? -Мынау «Бейбітшілік пен келісім»сарайы. Балалар бірге және жеке қайталайды. 3 – жаттығу.Аудармасын тап,жаз. А) Оқушылар оқиды,дұрыс аудармасын табады. Ә)Тапсырманы дәптерге жазады. -Тамаша! Міне тағы бір тапсырманы орындадық.Енді әріпті көрейік. -Бесінші суретті көрейік. -Мынау ескерткіш «Үш би» деп аталады.Осы ескерткіште Төле би,Қазыбек би,Әйтеке би бейнеленген. - Мынау не? -Мынау ескерткіш. Балалар бірге және жеке қайталайды. 4- жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы. А) Мен оқимын ,мағынасын түсіндіремін. Ә) Оқушылар өлеңді кезекпен оқиды. -Рақмет,балалар!Өлеңді жақсы оқыдыңдар.Енді әріпті көруге болады. -Алтыншы суретті көрейік. -Мынау Есіл өзенінің жағасы. -Мынау не? -Мынау Есіл өзенінің жағасы. Балалар бірге және жеке қайталайды. 5- жаттығу.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып оқы. А)Оқушылар тиісті сөзді қойып оқиды. Ә) Сөйлемдерді оқимыз,аударамыз. -Жарайсыңдар балалар!Біз соңғы тапсырманы орындадық.Қандай сөз болып шықты. -Еліміздің елордасы қай қала? 5.Сабақты бекіту. -Астананың қандай көрнекті жерлерімен таныстық? -Саған Астана ұнады ма? - Сен Астанада болдың ба? 6.Сабақты қорыту.Бағалау. 7.Үйге тапсырма беру: 131 бет, 4- жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқу,Астана туралы сурет салу. | |
Просмотров: 493 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|