Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

обучение казахскому языку с младшего школьного возраста очень эффективна , так как я для того,чтобы заинтересовать детей использую разнообра
Сабақтың тақырыбы: «Астана – бас қала»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды Астанадағы көрнекті жерлерімен суреттер, тапсырмалар арқылы таныстыру.
Дамытушылық: Логикалық ойлау, сауатты сөйлеу,жазу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Туған жерін сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың формасы: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Жұмыс түрлері: жеке, ұжымдық, топпен
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ –жауап, мәтінмен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Астана жайлы суреттер,әріптер.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру кезені:
а) Амандасу.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
ә) Кезекті сұрактар:
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қазір қай ай?
-Бүгін аптаның қай күні?
-Қазір қандай сабақ?
-Елімізде мемлекеттік тілі қай тіл?
-Дәптерлерді ашып,бүгінгі күнді жазыңдар.

2.Үй жұмысын тексеру.
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Қазақстанның қандай қалаларын білесіңдер?

3.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
Бүгін біздің саяхат -сабағымыз «Астана- бас қала» тақырыбында өтеді. Астананың көрнекті жерлерін тамашалаймыз.Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысасыңдар,Астана жайлы мәтінді, тапсырмаларды мұқият орындап.Суреттердің сырттында жазылған әріптерді ашамыз да сөзді оқимыз.

4.Жаңа сабақ:
-Ендеше,Астана бойынша саяхатымызды бастайық.
1.-Бірінші суретті көрейік.
-Мынау «Бәйтерек»монументі . «Бәйтерек» Астананың нышаны .
-Мынау не?
-Мынау «Бәйтерек» монументі.
Балалар бірге және қайталайды.
-Ал қазір, жаңа сөздермен танысамыз,оларды есте сақтаймыз.
1.Сөздікпен жұмыс:
А)Сөздерді оқимын, аударамын, мағынасын түсіндіремін.
Ә )Оқушылар сөздерді кезекпен оқиды,аударады.
Б) Сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды.
В) Сөздерді сөздік дәптерге жазады.
-Міне,біз жаңа сөздермен таныстық.
-Бәйтеректің әдемі суретін көрдік.Енді,суреттің сыртындағы әріпті ашамыз.

2.Екінші суретті көрейік.
-Мынау «Ақорда» Ақордада елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев жұмыс істейді.
-Мынау не?
-Мынау «Ақ орда».
Балалар бірге және жеке қайталайды.
Мәтінмен жұмыс.
Мәтінді оқып,аудар.
А) Мен оқимын, оқушылар тыңдайды.
Ә) Оқушылар оқиды, аударады.
-Тапсырманы орындадық.Суреттің сыртында жазылған әріпті көрейік.

3.Үшінші суретті көрейік.
-Мынау «Үкімет үй».Мұнда біздің үкіметіміз жұмыс істейді.
-Мынау не?
-Мынау «Үкімет үйі»
Балалар бірге және жеке қайталайды.
2- жаттығу. Сөйлесуді оқы,аудар.
А)Мен оқимын,оқушылар тыңдайды.
Ә)Оқушылар тапсырманы сұрақ- жауап арқылы оқиды, аударады.
-Жақсы, жарайсыңдар!Енді,әріпті ашуға болады.

-Ал қазір,бәріміз тұрып демаламыз.
Сергіту сәті.

4.Төртінші суретті көрейік.
-Мынау « Бейбітшілік пен келісім»сарайы.
-Мынау не?
-Мынау «Бейбітшілік пен келісім»сарайы.
Балалар бірге және жеке қайталайды.
3 – жаттығу.Аудармасын тап,жаз.
А) Оқушылар оқиды,дұрыс аудармасын табады.
Ә)Тапсырманы дәптерге жазады.
-Тамаша! Міне тағы бір тапсырманы орындадық.Енді әріпті көрейік.

-Бесінші суретті көрейік.
-Мынау ескерткіш «Үш би» деп аталады.Осы ескерткіште Төле би,Қазыбек би,Әйтеке би бейнеленген.
- Мынау не?
-Мынау ескерткіш.
Балалар бірге және жеке қайталайды.
4- жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы.
А) Мен оқимын ,мағынасын түсіндіремін.
Ә) Оқушылар өлеңді кезекпен оқиды.
-Рақмет,балалар!Өлеңді жақсы оқыдыңдар.Енді әріпті көруге болады.

-Алтыншы суретті көрейік.
-Мынау Есіл өзенінің жағасы.
-Мынау не?
-Мынау Есіл өзенінің жағасы.
Балалар бірге және жеке қайталайды.
5- жаттығу.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып оқы.
А)Оқушылар тиісті сөзді қойып оқиды.
Ә) Сөйлемдерді оқимыз,аударамыз.
-Жарайсыңдар балалар!Біз соңғы тапсырманы орындадық.Қандай сөз болып шықты.
-Еліміздің елордасы қай қала?

5.Сабақты бекіту.
-Астананың қандай көрнекті жерлерімен таныстық?
-Саған Астана ұнады ма?
- Сен Астанада болдың ба?

6.Сабақты қорыту.Бағалау.

7.Үйге тапсырма беру: 131 бет, 4- жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқу,Астана туралы сурет салу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Кызылжар (2016-11-08) | Автор: Алма E
Просмотров: 45 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 12:54 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru