Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Коучинг "Интербелсенді ойлау жолдарының тиімділігін анықтау"
Коучинг сабақ жоспары

№1 коучинг
Сабақтың тақырыбы: Интербелсенді ойлау жолдарының тиімділігін анықтау
Жалпы мақсаты: Мұғалімдерге оқушылардың сын тұрғысынан ойлауына бағытталған тиімді интербелсенді ойлау жолдарын ұсыну

Оқу нәтижелері: Төмен және жоғары деңгейлі сұрақтар құрай алады
Интербелсенді ойлау жолдарын біледі

Қосымша материалдар Слайд, постер, маркерлер, А4, стикер, баспалдақ, кеспе қағаздар

I. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Мектебіміздегі коучинг сессиямызға келгендеріңізге өте қуаныштымыз.

Сергіту сәті
Көңіл күйлерін көтеру,топқа бөлу
Коучингімізді көтеріңкі көңілмен бастап, жақсы көңіл күймен аяқтайық. Ол үшін мен сіздермен «Капитан және матростар» ойынын ойнағым келіп тұр. Ойын шарты: орнымыздан тұрып, шеңбер құрамыз, мен ортада капитан, ал сіздер менің матростарым боласыздар. «Капитан» сөзін естігенде араласып жүресіздер, еден жуамыз» дегенде жұппен еден жуасыздар, «құтқарамыз» дегенде екі адам бір адамды ортаға алады, «түскі ас» дегенде төрт адамнан жұптасасыздар. Осы топпен орындарыңызға отырсаңыздар.(5 мин)

II. Негізгі бөлім.
1 слайд сабақ тақырыбы, мақсаты
1 қадам «Мюнстерберг» әдісі оқушылардың зейін талғамдылығын анықтауға бағытталған әдіс. Оны топтық жұмыста да, жеке жұмыста да қолдана аламыз. Бұл жұмыста белгіленген сөздер саны мен қате сөздер саны бағаланады. Берілген әріптік мәтін арасынан жылдам сөздер тауып, астын сызасыздар. ( 3 мин)
Сөйлем:
1топ жұптық жұмыс вадаоыоаллмирмағанаапрсчыжлжақсыиимссчжямұғалімпапролтбәріненлрчсдпдетсоқымбат,тапрсыарөйткеніиапрльолдрапмұғалімтитбддотмвамектептіңболдгонгжүрегімапоолргг
2 топ жұптық жұмыс
Мывларымдыұстазппкапрываалмордегенаортарплвұлағаттыерпнварвыатаудыторлпаестігендеторамоптвкүніболтарпвьтлобүгінгеимапротдейінторлатроөзімдісалтаноршәкірттейитапортисезінемін

Жұмысты жұппен орындап, топпен талқылайсыздар.
Сонымен, қандай сөздер таптыңыздар, оқып шығайық. Нақыл сөздер «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім мектептің жүрегі», «Ұстаз деген ұлағатты атауды естігенде, күні бүгінге дейін өзімді шәкірттей сезінемін». Осы сөздерді қалай түсінесіздер? Яғни, біз мектептің жүрегіне, ұлағатты атауға лайықты болғымыз келсе, дәстүрлі оқудан заманауи, жетілген интербелсенді оқуға көшуге тиіспіз. (2 мин)
2 слайд Сындарлы сыныптағы қарым-қатынас

2 қадам «Миға шабуыл» әдісі.
а) берілген сөздерді пайдаланып, сөйлем құраңыздар.
ә) Осы арқылы мәтін тақырыбын анықтаңыздар. (5 мин)

1 топ
қателесіп күйеуіме бүгін жазып «Мен сені жақсы көремін» әкеме деп хат, хатымды жіберіппін.
соң бірнеше минуттан хабарлама «Әкең. Мен де сені жақсы көремін» деген келді.
толқыдым қатты.
сирек ол хабарласамыз екеуміз.
айтады екенбіз мұндай сөздерді ыстық бір-бірімізге аз.
бақытты өзімді сондай сезіндім.

2 топ
кіргенін інімнің бөлмеге сездім.
«шық, бар менің бөлмемнен» оған қарамастан деп зекідім.
маған әкеліп тұр екен, үндемей тұрғанын сезіп, анам әкелген шиені жуып, артыма бұрылып қарасам, ыдысқа салып.
ұялдым қатты.
жасытып алады дөрекі сөйлейміз деп екенбіз.
іштей уәде енді олай істемеймін деп бердім.
Толық мәтін
1 топ
Бүгін күйеуіме «Мен сені жақсы көремін» деп хат жазып, қателесіп хатымды әкеме жіберіппін. Бірнеше минуттан соң «Мен де сені жақсы көремін. Әкең» деген хабарлама келді. Қатты толқыдым. Ол екеуміз сирек хабарласамыз. Мұндай ыстық сөздерді бір-бірімізге аз айтады екенбіз. Өзімді сондай бақытты сезіндім.

2 топ
Інім бөлмеге кіргенін сездім. Оған қарамастан «шық, бар менің бөлмемнен» деп зекідім. Үндемей тұрғанын сезіп, артыма бұрылып қарасам, анам әкелген шиені жуып, ыдысқа салып, маған әкеліп тұр екен. Қатты ұялдым. Дөрекі сөйлеймін деп жасытып алады екенбіз. Енді олай істемеймін деп іштей уәде бердім.
Бағалау парағы
Жұмысты критериалды бағалау (1мин)
3 слайд Сындарлы сыныптағы ынталандыру

Сергіту сәті
«Менде пум-пум бар ма?» ойыны (5 мин)

3 қадам. Иллюстрациямен жұмыс.
Қазір біз сіздермен қадам бойынша жұмыс жасаймыз. Слайдқа назар аударыңыздар.
а) Құрастырған мәтінге жоғары және төмен деңгейлі сұрақтарды құрайсыздар.
ә) Осы әдісті өз сабақтарыңызда қалай қолдана аласыздар? Басқа қандай стратегияларды қолданасыз?
Ең алдымен ұжыммен талқылап алайық. Жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар қандай болады? Алдарыңызда Блум таксономиясы жатыр. Сабақта осы әдісті қолданасыз ба? Неше сатыдан тұрады? (5 мин)
Постерге өз жұмыстарыңызды түсіресіздер.
Қорғайсыздар. Әр топ бір-біріне 2 жұлдыз, 1 ұсыныс білдіреді. (20 мин)
4 слайд СТО әдістерін қолданудың артықшылығы

III. Қорытынды
Рефлексия
«Баспалдақ» әдісін қолдана отырып, коучингке қатысты өз ойларыңызды жинақтап, баспалдақтың қай сатысына жайғасқандықтарыңызды стикер жапсыру арқылы кері байланыс берсеңіздер. (5 мин)
1.Маған түсінікті емес
2. Маған түсінікті
3. Мен білемін
4. Мен қолдануға тырысамын
5. Маған өте қызық болы
6. Жаңа мәлімет алдым

Источник: http://коучинг
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: akkazinazhadyra4873 (2016-11-10) | Автор: Жадыра E
Просмотров: 1449 | Комментарии: 1 | Теги: урок, школа, План | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-19, 7:27 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru