Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қазақстандағы шипажайлар
Тақырып: Қазақстандағы шипажайлар Мектеп: №63 ЖББОМ
Күні 29.10.16 Қатысушының саны Қатыспағаны Пән:қазақ тілі
Мұғалімнің аты-жөні: Өтелбаева Раушан Уәлиханқызы Сынып:8
Оқыту
мақсаты: Қазақстандағы шипажайлар туралы түсініп біледі.
Оқыту
мақсаты/ Күтілетін нәтижелер:
Барлығы: Қазақстандағы шипажайлар туралы түсініп біледі. Есімшенің жасалу жолдарын меңгереді.
Көпшілігі: Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады. Сөйлем құрастыруда есімшені қолдана алады.
Кейбіреулері: Тірек-сызба бойынша мәтінді мазмұндай алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: емдік, балшықтар, қырат, бедер, жыра, саяжол
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: шипажайлар емдері, пайдасы
Талқылауға арналған сұрақтар: Сенің қалаңда сауықтыру орындары бар ма?
Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующееобучение: Өткен сабақпен байланыс. Үй тапсырмасы сұралады.
Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен) Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Басы Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Жүректен жүрекке» тренингін өткізеді. Оқушыларға А4 парағын таратып береді. Үш топқа бөлінеді: «Сарыағаш», «Бурабай», «Алакөл»

Қызығушылықты ояту.
Оқушыларға интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды: – Балалар, сендер Қазақстандағы шипажайлар жайлы не білесіңдер? Олар туралы қандай ақпарат бере аласыңдар? Сипаттап беріңдерші.
1. Сөздікпен жұмыс.
А) Мұғалім интерактивті тақтадан оқушыларды тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
2. Мәтіналды жұмыс. Топтық жұмыс.
А) Тілдесім. Оқулықтағы 1- тапсырманы орындатады. Әр топ мәтінді оқып, жаңа сөздерді табады, сұрақтар дайындайды. Интерактивті тақта
Ортасы 3. Мәтінмен жұмыс.
А) Тыңдалым. Оқылым. Әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.
Ә) Жазылым. Мәтіннен етістіктерді теріп, есімшенің жұрнақтарын жалғайды.
Б) Оқылым. Тілдесім. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.
Оқулық 59-61 б.
Аяғы 5. Мәтінсоңы жұмыс.
Жағдаяттық тапсырма. Қазақстанда туризмді дамыту үшін сендер не істер едіңдер?
Үйге: 60-бет, 2-тапсырма, тірек-сызба бойынша мазмұндау Үлестірмелі карточкалар
Рефлексия (4 минут) Нені білемін? Не білдің? Нені білгің келеді?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Raushan555 (2016-12-30) | Автор: Раушан Уалихановна E
Просмотров: 116 | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2017-05-25, 11:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1521]
Школьный психолог [523]
История [736]
Опыт [504]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [233]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [809]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1191]
Химия [385]
Классному руководителю [657]
Биология [593]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1808]
Краеведение [93]
Начальная школа [4015]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [378]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [302]
Экология [184]
Дошколенок [1576]
Особые дети [284]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1196]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [538]
Немецкий язык [52]
Технология [300]
Самопознание [405]
Профессиональное образование [108]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [34]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru