Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ: 5-бөлім. Саяхат. 2-сабақ. Ол қайда барады? Мектеп: №42 орта мектеп КММ Күні, айы: Мұғалімі: Хамзина М.О. Сынып: 1 «Б, В, Г» Қатысқандар: Қатыспағандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді тсінгендерін білдіру. 1.2.4.1. Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаны мазмұндау. 1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не?қандай? қанша?) қою. 1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыыстарды дұрыс айту. 1.5.2.2. Мұғалімнің көмегімен ә әрпі кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Басқа біреудің қайда баратынын/бармайтынын айта алады, ә дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, ә дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мұғалімнің көмегімен бару етістігін ш жақта (барамын – барасың - барады) қолдана алады, тақырып бойынша өзара тілдесе алады. Оқушылар орындай алады: Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. Ә дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады. Алдыңғы оқу Үй жануарлары, аңдарды атай алады. Аулада не бар екенін атайды. Тілдік міндеттер 5.1 Грамматикалық нормаларды сақтау (термин сөздерді қолданбау) 1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарлаған әрекеттер Ресурс Сабақтың басы 2мин 1.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып алу. Шаттық шеңберін құрып бір-бірлеріне жақсы тілектер айту. 2. Сұхбаттасу арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу. - мынау не? - ол қайда барады? 3. Өткен сабақты еске түсіру. - жаңа сөздерді жатқа айту. сурет Сабақтың ортасы 6-40 мин (МК, Ұ) жаңа сөзбен жұмыс . - Мұғалімнің айтуы; - Оқушылар хормен, жеке-жеке қайталайды. Дүкен – магазин - shop (МК, Ұ) 1-тапсырма. Балалардың (Арай, Әділ, Арман) суреттері арқылы үй, саябақ сөздерін қайталайды. Оқушыларға кесте бойынша қайда? сұрағының мағынасы түсіндіріледі. Мысалы: саябақ – саябаққа. Үй - үйге Дүкен - дүкенге Мектеп - мектепке Тау - тауға Саябақ - саябаққа (МК, Ұ) «ЕСТЕ САҚТА!» айдары бойынша мұғалім оқушылардың назарын бару етістігінің үш жақта қолданылуына аударады. (МК, Ұ) 2-тапсырмада оқушылар «Ол қайда барады?» деген сұраққа жауап береді. 1. Ол мектепке барады. 2. Ол үйге барады. 3. Ол тауға барады. 4. Ол дүкенге барады. 5. Ол саябаққа барады. (ЖЖ) 3-тапсырма үлгі бойынша сөйлесу. - Сен қайда барасың? - Мен үйге барамын. - Ол қада барады? - Ол үйге барады. «Есте сақта!» айдарына назар аудару. Ол барады. Ол бармайды сөздерінің мағынасын түсіндіру. (МК, Ұ) 4-тапсырма. Толықтырып айту. Ол мектепке барады. Ол дүкенге бармайды. Ол саябаққа барады. Ол үйге барады. Ол тауға бармайды. (МК, Ұ) Ә дыбысымен таныстыру. - Ә дыбысының айтылуына назар аудару. - Оқушылар хормен, жеке-жеке қайталап шығуы; - Ә дыбысына келетін сөздерді атап шығу; (МК, Ұ) дәптермен жұмыс. - Бастыр. Жаз. Ә дыбысын бастырып жазады. - Суретке қара. Жаз. Бұл кім? - Тыңда. Белгіле. Суреттер (мектеп, тау, саябақ, үй, дүкен) Сурет Карточка Карточка, ә дыбысына келетін сөздер. №2 дәптер Сабақтың соңы 5 мин 3 мин Сұхбаттасу. - Бүгін қандай дыбыспен таныстық? - Ә дыбысына қандай сөздер бар? Рефлексия. Балалар күнді бояйды, суретін салады. Маған бәрі түсінікті болды Маған кей жерлері түсініксіз Ештеңе түсінбедім Парақша-лар Қосымша ақпарат Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз жайлы өз ойыңйызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. 1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге? 2. Жүргізілетін жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: 1: 2: 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: 1: 2: 1: 2: | |
Просмотров: 726 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|