Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

"Көлік түрлері" Ашық сабақ
Тақырыбы:
Көлік түрлері Мектебі: № 31 мектеп-гимназия
Күні, айы:
18 қаңтар Мұғалімнің аты-жөні:
Сабитова Анара Забиноллақызы
1 сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1.4.1.1.Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу.
1.5.1.1.Мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын ауызша тілде қолдану.
1.5.2.1.Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар:
Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, түсін сипаттай алады, ө дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Тақырып бойынша белсенді лексиканы еркін қолдана алады, түстерді ажырата алады, тақырып көлемінде өзара тілдесе алады.
Кейбір оқушылар:
Басқа да көлік түрлерін атай алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады.
Жетістік критерийлері Таныс сөздердің мағынасын түсіндіре алады.
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді және орынды қолдана алады.
Сөздік қор Кеме, қайық, мәшине, пойыз, автобус, ұшақ, тікұшақ, зымыран.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы
(3 минут) (МК) Сабақтың басталуына жағымды көңіл күй қалыптастыру. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сұрақ-жауап:
-Балалар, мынау не (сыныпты көрсетіп)?
-Сынып қандай?
-Сыныпта не бар? Интербелсенді тақта, презентация
Сабақтың ортасы
(7мин) (Ұ) «Іздер» ойыны
Өткен сабақта меңгерген білімдерін іздер арқылы тексеріп, бағалау.


(мұғалімнің формативті бағалауы, жұлдызшалар таратады)

Іздер салынған а4 парағы
7 мин

3 мин

2 мин

5 мин

7 мин

3 мин (МК,Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын тақтадағы презентацияға аударады. Сурет бойынша мұғалім балаларға көлік атауларын (автобус, мәшине, ұшақ, тікұшақ, пойыз, велосипед) түсіндіреді, оқушылар қайталайды.


(ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік атауларын суреттері бойынша өздері қандай көліктердің суретін салатынын айтады.

Сергіту сәті.
Бейнематериалдағы өлеңді тыңдап, қимылмен көрсетеді.

(Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, қайталайды, өздері сол үлгі бойынша сөйлеседі. (формативті бағалау «Бас бармақ»)

(МК,Ұ) Мұғалім ө дыбысымен таныстыру жұмысын бастайды. Оқушыларды «ө» дыбысымен және оның әрпімен таныстырады. Ө дыбысының айтылуы тыңдалады, қайталанады.
Оқушылар ө дыбысының дауысты дыбыс екенімен танысады. Мұғалім ө дыбысы дауысты болғандықтан, оқулықта қызыл түспен берілгенін түсіндіреді.
Ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын сурет бойынша үйретеді.

(МК, Ұ) Ө дыбысының жазылуы. Әр оқушыға үлестірме карточка таратылады, олар жаңа дыбысты жазып үйренеді Презентация

Бейнематериал

Аудиодыбыс

Ө дыбысы жазылған парақ, презентация

Үлестірме карточка
Сабақтың соңы:
8 мин (ҚБЖ) Оқушыларға ҚБЖ таратылады, оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды. Барлығы орындап болғаннан кейін, интербелсенді тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі, оқушылар өзін-өзі бағалайды

(МК) «Бағдаршам» арқылы өзінің сабақтағы жұмысына баға беру.
Рефлексия
Қызыл түс – түсінбедім
Сары түс – сұрақтарым бар
Жасыл түс – толық түсіндім
ҚБЖ -қалыптастырушы бағалау жұмыс қағаздары, презентация

Бағдаршам
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: sabiyeva90 (2019-02-08) | Автор: Анара E
Просмотров: 455 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-04-25, 8:47 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru