Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Ұрпақ тәрбиесі» 7 сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.2.1. әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

Сабақтың мақсаты - Шығарманы өзіндік көзқарас және ұлттық құндылық тұрғысынан талдау
Бағалау критерийі - Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды
- Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар не істей алады:
Жеке, жұпта пікірлеседі, бірін-бірі бағалайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: арман, үміт, жауапкершілік, мақсат, парыз, отбасы құндылығы

Құндылықтарға баулу Құрмет (жеке, жұпта бірлесе отырып жұмыстанады. Бір – бірінің пікірімен санасады, құрметтейді.)

Пәнаралық байланыс Өзін – өзі тану, қазақ тілі
Тақырып бойынша алдыңғы білім Шығармадағы адамгершілік мәселелерін сұрақтар арқылы анықтай алады.
Т. Әбдіковтің «Қонақтар»әңгімесінің мазмұнын, кейіпкерлерін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
5 мин. Ширату. «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап» Шығарма мазмұнын еске түсіру.
1. «Қонақтар» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?
2. Сапабек ауылдастарының алдында өзін қалай ұстады?
3. Қария не себепті ұлының жолын шыдамсыздана күтті?
...
Шығармадағы саған әсер еткен тұстары бар ма? Ерғабыл қарттың арманы не еді? Ол орындалды ма? Неге? Бүгінгі сабақта әңгімені гуманистік тұрғыдан, ұлттық құндылық тұрғысынан талдаймыз.



Интербелсенді тақта, слайд

Сабақтың ортасы


30 минут 1-тапсырма.Топтық жұмыс. Оқырман ретінде сезімдеріңізді сипаттаңыз (Эмоция кестесі» әдісі. Оқиғаларға қатысты өзінің жағымды және жағымсыз эмоцияларын сипаттайды.
1. Ерғабыл қарттың балаларын күтуі ...
2. Қалаға асығыс аттанған Сапабек ...
3. Әкенің соңғы үміті ...
4. Қаладағы баланың келуі. Ауыл қонақтары ...
5. Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы ...
6. Мазасы кеткен қария ...
7. Шала қазақ немере мен келін ...
8. Қарияның ендігі бір үміті – немересі Жеңісбекті алып қалып тәрбиелеу. Баласы мен келінінің қартты бұл қуаныштан айыруы ...
9. Ұлымен қимай қоштасқан ата – ананың құлазыған көңілі ..

у

қуандым

кеудемді шаттық кернеді

мәз – мейрам болдым
х

қуанышым су сепкендей басылды

мұңайдым

ренжідім

Дескриптор:
-оқиғадағы кейіпкер әрекетіне қатысты эмоциясын білдіреді;
- эмоциясы арқылы өзіндік көзқарасын танытады.

Қалыптастырушы бағалау Оқушылар бір – бірін бағалайды.

2-тапсырма. «ПОПС формуласы» әдісі ЖЖ.

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
Тапсырма: «Егер мен Сапабек болсам ...»
Дескриптор:
- өзіндік көзқарас тұрғысынан жауап береді.
- ұлттық құндылықтармен байланыстырады
Қалыптастырушы бағалау Дескрипторға сүйеніп жұптардың «Екі жұлдыз, бір тілек»

3-тапсырма. «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі
(жеке ойланады, жұпта талқылайды)

«Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртті. Шығармадағы Ерғабыл ақсақалдың жайы сізге қалай әсер етті?

Сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті. Баланың ата-ана, туған жер алдындағы азаматтық парызына не жатады?

Дескриптор:
- оқиға желісін өрбітіп айтады;
- гуманистік тұрғыдан талдайды.

Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.


«Эмоция»
кестесі



«ПОПС формуласы»
әдісі

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. 7 – сынып, 68 бет.
Сабақтың соңы
5 минут

«3+2+1»
Сабақтың ұнаған 3 кезеңін, ұнаған 2 сұрағын, келесі сабаққа 1 ұсынысын жазады.

«3 + 2 + 1»
әдісі
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: mrsadirov (2019-05-20) E
Просмотров: 384 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2020-03-31, 6:10 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1604]
Школьный психолог [544]
История [777]
Опыт [552]
Научная кафедра [233]
Воспитание души [261]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [870]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1270]
Химия [403]
Классному руководителю [696]
Биология [611]
Думаем, размышляем, спорим [110]
Казахский язык и литература [1890]
Краеведение [107]
Начальная школа [4153]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [407]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [197]
Дошколенок [1753]
Особые дети [322]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [665]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [491]
Мой Казахстан [247]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1268]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [106]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [582]
Немецкий язык [61]
Технология [320]
Самопознание [443]
Профессиональное образование [131]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [66]
Педагогические программы [23]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень семья и школа игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru