Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қазақ тілі. 10 сынып. Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері»
Дайындаған мұғалімі: Есимбекова Шара Токтауовна
Күні Сыныбы; 10 А Пәні;Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері»(үзінді)
Мақсаты;
Білімділік Қазақ халқының ұлы ғалымы Шоқан Уәлихановтың
өмірі, өмір сүрген ортасы, ғылымға қосқан үлесі жайлы
оқушылардың шығармашылық жұмысы арқылы кең
түрде мағлұмат беру
Дамытушылық Шоқан еңбектерінің құндылығы, ғылымға қосқан үлесі
жайлы талдау
Тәрбиелік Оқушылардың бойында еліміздің біртуар ұлы ғалымы
Шоқанның өміріне деген қызығушылық сезіміне
тәрбиелеу
Сілтеме Т.М.Артыкова, М.Б. Боранбай Қазақ тілі
Оқу нәтижесі; Топпен жұмыс жасап үйренеді.Сөздік қорын жаңа сөздермен толықтырады.сөйлем құрап толық жауап қайтаруға дағдыланады.
Негізгі идеялары; Бір-бірінің пікірін тыңдайды,қз идеяларын ортаға салады.
Көрнекіліктері; АКТ,"суретті сөйлет"аудирование,,фломастерлер
Оқыту формасы,қолданылатын әдіс-тәсілдер; Топпен жұмыс, ,жеке жұмыс,диалог,Блум таксономиясы,диалогтік оқу,Сын тұрғысынан ойлау
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Психологиялы дайындық «Ақ тілек» айтуды ұсынада Оқушылылар орыдарынан тұрыпбір бір-біріне ең әдемі тілектерін адемі тілектерін айтады.
Топқа бөлу Үш оқушы өзіне команда жинайды. Оқушының жақсы қасиеттерін айта отырып.
Үй тапсырмасын тексеру Презентация Қазақстан аймақтары
«Сұрақ-жауап» тәсілімен берілген сұрақтарға жауап беріп,бүгінгі тақырып не туралы болатынын болжайды.
Білу.«Ой шақыру»әдісі пайдаланып жаңа тақырыпты ашу Кім көп біледі?Әр аймақта ұлы атақты тұлғалар шыққан.
Кімдерді атай аласыздар?
Жауап беру.Қостанай облысы,Құсмұрын бектінде Шоқан Уәлиханов туылған.

Түсіну.Шоқан туралы баяндайды.(3 мин.) Тапсырма № 1
Әр топқа тапсырмалар беріледі.
Ортаға тапсырма шарты беріледі. І топ Айтылым."Сандарды сөйлет"
Шоқан туралы алдыңғы алған білімдері баяндайды.
ІІ топ "Болжау сұрақтары"
ІІІ топ."Бейне сұрақ"

Қолдану.Мәтінмен жұмыс жасайды.Тыңдалым Тапсырма № 1 Топтық жұмыс
Әр топқа тапсырмалар беріледі.
Ортаға тапсырма шарты беріледі. Тыңдалым. «Жоңғария очерктері» (үзінді)
Тақырыпқа байланысты аудиотаспадан мәтінді тыңдайды.Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.1.Ш.Уәлиханов Жоңғарияда бірінші рет қай жылы болды? 2.Ол қандай экспедицияға қатысты? 3.Құлжада неше ай тұрды? 4.Керуен Іле өзенінен немен өтті? 5.17 күн дегендеқайда келді? 6.Керуенбасы мен қарттар қайда баруды ұйғарды?
Тапсырма № 2 І топ."Суретті сөйлет"әдісін қолданып,мәтін бойынша құрастырып әңгімелеу.
ІІ топ Жұптық жұмыс.Мәтінді түсініп оқып,сұрақ құрастыру.
ІІІ топ.Жеке жұмыс .Синквейн. «Шоқан»
Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі Бүгінгі сабақ бойынша өз ойын айтады.

1.Бас бармақ-басты мәселе.
2.Балалы үйрек-бірлесу.
3.Ортан терек-ойлау.
4.Шылдыр шүмек-шынайылық.
Кішкентай бөбек-көңіл-күй ахуалы.
Бағалау. Топтық және жеке бағалау
Үй тапсырмасы; Егер мен ғалым болсам... тақырыбына эссе жазу эссе




ТЕМІРТАУ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «ТЕМІРТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ №17 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

Ашық сабақ
Сыныбы 10 " А"
Тақырыбы : Шоқан Уәлиханов.Оның еңбектері.(«Жоңғария очерктері» «үзінді))
Өткізілген күні : 27.02.2019

Өткізген мұғалім : қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Есимбекова Ш.Т

Ашық сабақтың өзіндік талдауы
Сыныпқа жалпы сипаттама: 10А сыныпта барлығы- 19 оқушы, оның барлығы сабаққа қатысты
– Білім сапасы 63 пайыз.
– Тақырыбы: Шоқан Уәлиханов.Оның еңбектері.(«Жоңғария очерктері» «үзінді))
А. Шоқан Уәлиханов.Оның еңбектері.(«Жоңғария очерктері» «үзінді))
тақырыбында сөз тіркестер мен сөйлемдер құрай біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
В. Мәтін құрап, өз ойларын,ой тұжырымын анықтай алады;
Кейбір оқушылар:
С Шоқан Уәлиханов. еңбектері.(«Жоңғария очерктері» «үзінді)) «» тақырыбында еркін мәтін құрайды, сұрақтарға жауап бере алады, сұрақтар құрастыра алады

-Мақсаты:
II. Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сөз тіркестері мен сөйлемді түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға үйрету;
б) тәрбиелік мақсаты: Отанын сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу

Талдау элементтері Қорытынды
1.Сабақтың мақсатын талдау
Сабақтың мақсатының дұрыс қойылуы Қазақ тілі пәні сабағының білімділік,тәрбиелік, дамытушылық мақсаттары тақырыпқа байланысты қойылды.
Бағдарлама талаптары Сабақ мақсаттары ҚР 12 жылдық білім беру МЖБС байқау жобасының талабына сай келеді.

Оқушылардың білімдері мен дағдыларының қажетті деңгейі Оқушылардың біліміне,дағдысына,ұғымына сәйкес қазақ тілі пәнінің тақырыбы оқытылды.
Оқушылардың дайындық деңгейі Әр оқушының қабілеті ескерілді.
Оқытудың соңғы нәтижесі Оқушылар дағдысын,шеберлігін қалыптастыру.
Оқушыларды мақсатқа жеткізудің әдістері мен формалары Оқушыларға жеткізудің формасы мен әдістері анық,қарапайым нақты ұйымдастырылды.
Қойылған мақсатқа жетудің сатылары Қойылған міндеттерді түгел орындау.
2. Cабақты ұйымдастырудың және құрылымына талдау
Сабақтың құрылымы мен сәйкестігі Сабақ құрылымы сабақ типіне сәйкес келеді.
Сабақтың логикалық реттілігі мен этаптарынының байланысы Сабақтың бөлімдерінің өзара байланыстырып реттеу.
Сабақтың зтаптарына уақытты бөлудің мақсаттылығы Сабақтың бөлімдеріне уақытты дәл бөле отырып тиімді ұйымдастыру.
Қазақ тілі кабинетіндегі құралдарды пайдаланудың тиімділігі Қазақ тілі кабинетіндегі құралдар өтілетін тақырыптарға байланысты сабақ барысында қолданылды, кейбір техникалық ақаулар болып қалды.
Оқушылар мен мұғалімнің еңбекті ғылыми тұрғыда ұйымдастыруы Мұғалімнің ойластырумен,оқушылардың ойлау қабілеттері арқылы жүргізеді.
Сабақтың басы мен соңын ұйымдастыру Уақытымен және жоспар бойынша
Сабақ жүргізу ырғағының тиімділігі Қазақ, орыс тілдерінде түсінікті етіп жүргіздім.

Сабақ жоспарының болуы және оның орындалу дәрежесі Сабақ жоспары әр сабақта ойластырып жасалады,пайдаланылады.
3. Сабақ мазмұнын талдау
Сабақ мазмұнының стандарт талабына дәл келуі Сабақ мазмұны ҚР 12 жылдық білім беру МЖБС байқау жобасының талабына сай келеді.
Баяндаудың ыңғайлығы Мұғалімнің материалды баяндау деңгейі оқушылардың түсінуіне игеруіне дәл келеді.
Баяндаудың ғылымилығы Мұғалімнің материалды баяндауы оқулық мазмұны негізінде оқушылардың білім деңгейіне сәйкес қосымша материалдар(интернет желісінен) пайдаланды.

Сабақ мазмұнының оқушылар қажеттілігі мен қызығушылығына байланыстылығы Әрбір сабақтың мазмұнына сәйкес оқушылар қажеттілігі,қызығушылығы ескеріліп өткізілді.
Оқушылардың ізденушілігі өз бетімен ойлауы оқу әрекетінің бейімділігін қалыптастыру Оқушылардың өздігінен ойлауы, оқу әрекеті, белсенділігі әр сабақтың материалдарына байланысты жүзеге асыру мұғалімнің негізгі міндеті деп есептеймін.
4.Сабақ үстіндегі оқушылар жұмысына талдау
Сабақтың әр бөліміндегі оқушылардың жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігі Оқушылардың сабақ барысында жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігін әр түрлі жұмыс формаларымен, жауаптарын бағалаумен асырды.
Сабақ және тақырыпқа қызығушылық Сабаққа,тақырыпқа оқушылар қызығушылығын сабақтың әр түрлілігімен,әдістерімен мұғалім жүзеге асырады.(«Кім көп біледі?», «Миға шабул», «Синквейн», «Кім жылдам?» «Ақ тілек» т. б
Сабақтағы еңбектің мәдениеттілігі.Оқушылардың жұмыс түрін ұйымдастыруы Оқушылдар сабақта уақытты тиімді пайдалануды,оқушылар ережесін сақтауды,жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды мұғалім көмегімен қалыптастырады.
Оқушылардың бірдей талапты орындауы Қазақ тілі жұмыс дәптерін жүргізу, бағалау парағын толтыру, талапқа сай ұстауы.

Оқушылар білімі мен дағдыларының сапасы Оқушылар мұғалімнің бағалауына оң көзбен қарайды,өйткені олар жауаптарына өзіндік бақылау,өзіндік бағалау жайын біледі.

Сәтті өткен Жоспарланған тапсырмалардың орындалуы
Сәтсіз өткен
5. Үй тапсырмасына талдау
Үй тапсырмасын тексерудің әдістері мен тәсілдері «Кім көп біледі?» әдісі арқылы «Қазақстан аймақтары» тақырыбын пысықтау
Үй тапсырмасының көлемі Үй тапсырмасының көлемі өтілген материалдың қиындығына байланысты беріледі.Оқушылардың қабылдау мүмкіндігіне қарай.
Сабақ беру барысында оқушылардың үй тапсырмасын орындауға дайындау Үй тапсырмасын қалай орындау керектігі жөнінде оқушыларға түсінік жасалды.
6. Сабақтың шартына санитарлық-гигиеналық баға беру
Тақтаны пайдалану Қазақ тілі кабинетінде жасыл түсте,магнитті және интербелсенді тақтамен жабдықталған.Оқушыға қолдануға қолайлы.
Бөлменің жарықталуы,тазалығы Қазақ тілі кабинеті күндізгі жарық шамымен жарықталған,тазалық талапқа сай.
Көрнекілікті пайдалану,қолдану Бағалау критерийлері парағы, сабақтың соңындағы көңіл күйді бейнелейтін суреттер стандартқа сай жасалған.
Техника қауіпсіздігін сақтау. Оқу жылы басында әр сыныптың оқушыларын техника қауіпсіздік ережесімен танысады.
7. Сабақтың психологиялық талдауы
Оқушылардың сабақ алдындағы психологиялық жағдайы Оқушыларды сабаққа психологиялық жағдайға дайындауға көңіл бөліп әр түрлі әдістеме қолдану.

Өткен сабақ туралы қызық фактілер арқылы оқушылар көңіл –күйін сабақта рефлексияда дайындау
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту Осы мақсатты түрлі проблемалық
жағдайлар туғыза отырып өтілетін материалдарға байланысты оқушылардың ойлау қабілетіне жағдай жасау



III. Қорытынды
Сабақ жоспарына сәйкес өткізілді. Барлық әдіс-тәсілдер тиімді падаланылды, әсіресе «Кім көп біледі?», «Кім жылдам?», «Синквейн», «Миға шабуыл» әдістерін орындауда оқушылардың шапшаңдылығы байқалды, себебі бұл тәсілдер сабақта үнемі пайдаланылады .
Сабақтың әр кезеңі жүйелі түрде өтті. «Топтық жұмыста» оқушылардың қызығушылықтары артып, ауызекі сөйлеуге дағдыланды. Көбінесе үнсіздікте отыратын оқушы Голосов Данил топтық жұмыста белсенділік танытты, өйткені оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізуге, пікірлерінің еркін айтуға мүмкіндік береді.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Сакен0683 (2019-05-21) | Автор: Купить новостройку в г. Караганда! E
Просмотров: 880 | Теги: Шоқан Уәлиханов, «Жоңғария очерктері», 10 сынып, Қазақ тілі | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-04-25, 6:15 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru