Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сасан би атындағы орта мектеп КММ Ашық сабақ Тақырыбы: Нүкетаева М.Ә 2014-2015 оқу жылы Сабақтың тақырыбы: 7 санының құрамы Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылылардың 7 санының құрамын ажыратуға, сәйкес теңдіктерді жазуға , оқуға машықтандыру Дамытушылық: Алған білімдерін саралау. Санды санға қосуға, саннан санды азайтуға үйрету. Белгісіз санды табуға төселту. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын, ойын арқылы танымдық қабілеттерін, логикалық ой-өрісін дамыту Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, топтық түсіндіру, шығармашылық сабақ. Сабақтың түрі: Аптаға саяхат Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз 2) Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау ІІ. Өткен сабақты еске түсіру: Үйге берілген 7 саны және цифры тақырыбы бойынша сұрап шығу 0-ден 7-ге дейін оңға және кері санату. Өтілген сандар құрамын анықтау. ІІІ. Жаңа сабақ: Жұмбақ шешейік: (Апта күндері ) Әліппе серігіндегі «Бір аптада» жатқа еске түсіру ІV.Дүйсенбі 1-күн тапсырмасы: 1.Сұрақтарға жауап бер: Суретте барлығы неше гүл?-7 Нешеуі қызыл?-3 3+4=7 Нешеуі сары?-4 2.Барлық гүл нешеу?-7 Оң жақта неше гүл бар?-5 Сол жақта неше гүл бар?-2 3.Азайғышы 7 болатын неше тапсырма құруға болады? (ауызша орындау) V.Сейсенбі тапсырмасы: №2 1) Қандай сандардың қосындысы 7-ге тең? 7 7 7 6 2 4 2) Теңдіктер құру. 6+1=7 7-6=1 7-1=6 5+2=7 7-5=2 7-2=5 4+3=7 7-4=3 7-3=4 VІ.Сәрсенбі тапсырмасы: №3 Өлше, салыстыр Оқулықпен жұмыс: cм см см см 7см – 6см = 1 см 7 см > 6 см 6 см < 7 см VІІ. Бейсенбі тапсырмасы: №4 Қалып қойған сандарды ата: 2 4 6 1 3 5 7 6 4 2 7 5 3 1 Дәптермен жұмыс 0 * 7 7см * 5см 3 * 7 2см * 7см 7 * 7 7см * 7см 7 * 6 7см * 4см Сергіту сәті: «Бір, екі, үш» Бір, екі, үш, бір, екі, үш, Бұлшық етте күш. Мен ұшамын кептерше, Еңкейемін қолым жеткенше. VІІІ. Жұманың тапсырмасы: №5 Математикалық жұмбақ Жаңа ғана шалғында, 7 бұзау жүр еді, Әлде шаршап қалды ма? Жатып қапты біреуі. Нешеуі енді жайылып, Жүргенін айт айырып. 7-1=6 2) Алма бағы жайнаған, Қызыл алма айналып. Алдым үзіп 5-еуін Тағы да алдым 2-еуін Алдым сонда нешеуін 7 ІХ.Сенбінің тапсырмасы: №6 Кесінділердің ұзындығын өлше. Теңдіктер құр. Дәптермен жұмыс: см см см 5см + 2 см = см см + см = см 7см – 2 см = см см - см = см Х.Жексенбі тапсырмасы: Сабақты қорытындылау: 7 санының құрамын ауызша сұрау. Рахмет! Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтау. Источник: http://Nuketaeva65@mail.ru | |
Просмотров: 477 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|