Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы:Пысықтау Мақсаты: Білімділік: оқушыларға қосындыны санға көбейтуді пысықтау, есептер шығару, білім, білік, дағдыны қалыптастыру. Дамытушылық: оқушыларға әртүрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру. Сабаққа деген қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды шапшандыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, саяхатқа шығуды жақсы көруге тәрбиелеу. Көрнекілігі:үнтаспа,кеме,суреттер, слайд. Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру сәті. ІІ. Психологиялық дайындық. Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, сондықтан сабағымыз басталмас бұрын бізге шуағын төккен «Күнмен», қайырымды «Жер Анамен», мейірімді «Аспан Атамен» және сабағымызға қатысып отырған апайлармен амандасып алайық. Армысыз, қайырлы Күн! Армысыз, мейірімді Жер Ана! Армысыз, қайырымды Аспан Ата! Сәлеметсіздер ме, апайлар! «Шаттық шеңбер» құру. Енді, балалар, бір –біріміздің қолымыздан ұстап үлкен шеңбер жасайық. Алақанымыздан нені сезіп тұрмыз? (жылуды) Ендеше бір –бірімізге жылуымызды бере жылы лебіздер білдірейікші. Елімізде тыныштық болсын! Нанымыз көп болсын! Отбасымыз аман болсын! Заманымыз тыныш болсын! Достарымыз көп болсын Балалар, айтқан тілектерін қабыл болсын! Ал, балалар, барлығымыз осындай жақсы көңіл –күймен бүгінгі сабағымызды бастайық. Бүгінгі сабағымыз ерекше өтеді. Сабақтың тақырыбы: «Өткенді пысықтау» мұнда алған білімдеріңізді өмірде қолдана білуіңізді көру. Немен ерекше болатының көресіз, егер де мына есептерді шығарсаңыз. Гүлге мысалдар жазылған, шығарғаннан кейін артында сөздер жазылып тұрғаның оқимыз. Қандай сөздер шықты? (саяхат, теңіз, кеме) -Бұл сөздер нені білдіреді? ІІІ. Жаңа сабақ. Біз саяхатқа теңізге шығамыз . Алдымызда бірнеше кедергілер болады – аралдар кездеседі. Теңіз –жан –жағы құрылықпен ұштасып жатқан кеме жүретін ұшы –қиыры жоқ су. Арал –жан- жағы сумен қоршалған шағын құрлық. Айналасына құрақ өскен бұл жер – үлкен төмпе секілді. Күн жадын жазу. Таза жазу минутасы. 2,7 –неге осы цифрларды алдым? Екі таңбалы, үш таңбалы сандар құрастырайық (ауызша) дәптерге жазайық. Осы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеңіз (ауызша) Слайд. (теңіз шуы) «Өрнектер аралы» слайд №1 Өрнектер құрастыру және олардың мәндерін табу. 9*9=81 800:80=10 80*10=800 250:5=50 50*5=250 81:9=9 50*3=150 360:40=9 40*9=360 150:50=3 №2 Ауызша түсіндіре отырып шығару. 93*3=279 37*4=148 24*2=48 330*3=990 59*2=118 5*19=95 7*32=224 150*3=450 11*2=22 11*3=33 11*4=44 110*5=550 15*2=24 12*3=36 12*4=48 120*5=600 «Есептер аралы» слайд №3 – есеп шығару. А)9кг – 180тг 15кг - ? Ш: 180:9=20 (тг) 20*15=300 (тг) Ж: барлығы 300теңге Ә) Ш: 35*4+27*8=140+216=356 тг Ж: барлығы 356 теңге №4 Көбейтутәсіліне зер салыпқара, қорытынды жаса. Есептеуді жалғастыр. 11*2=(10+1)*2=10*2+1*2=20+2=22 11*6=66 11*3=(10+1)*3=10*3+1*3=30+3=33 11*7=77 11*4=10*4+1*4=40+4=44 11*8=88 11*5=10*5+1*5=50+5=55 11*9=99 Сергіту сәті «Кесте аралы» слайд №6 Кестені пайдаланып, өрнектерді оқу, олардың мәндерін табу. 100*3+60*7=300+420=720 14*10+80*5=140+400=540 5*10+5*30=50+150=200 №7. Р=45мм+35мм+30мм=110мм Р=20мм+30мм+45мм+25мм=120мм «Логикалық арал» слайд №8 17сағ – 16сағ 15мин = 45 мин Ж: әрбір қыз 45 минут өлең жаттады. 36 32 ? 24 20 ? 22 33 44 55 7 Р + Р = А 6 Ж: (73 + 3 = 76) 2 В + В 4 = 57 Ж: (23+34=57) ІV. Бағалау. V. Үйге: №5 - 26 бет VI. Қорытынды - Не істедік? | |
Просмотров: 664 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|