Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Сейфолла Оспанов «Ең жақын кім адамға?»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ақадыр кенті, Ю. А. Гагарин мектеп-лицейі, бастауыш сынып мұғалімі Жумабекова Жанар Орынтаевна
Сыныбы: 4
Пәні: Ана тілі
Тақырыбы: Сейфолла Оспанов «Ең жақын кім адамға?»
Мақсаты: «Ең жақын кім адамға» ертегісінің мазмұнын түсіне отырып сыни тұрғыдан ойлау арқылы жабайы аңдар, құстар, үй жануарларының ішіндегі адамға ең жақыны не екені жайлы ұғым қалыптастыру,
Міндеттері- -Ертегінің мазмұны жайлы ұғып білу, сыни тұрғысынан ойлау,
-Өмірде жануарлардың пайдасын іске асыру,
-Өлеңді мәнерлеп оқу, сахналау,
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларға білім беру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Білім берудегі басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: Сергіту сәті Миға шабуыл Топтық жұмыс Жұптық жұмыс "Мозайка"
Уақыты
Кезең
дер Мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек
Кіріспе
3 мин

Тұсау кесер

5 мин
Тұлға аралық байланысты орнату.
Оқушылар шеңберге тұрып,бір-біріне сәттілік тілейді.

Топқа бөліну.
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді. (түрлі – түсті стикерлер оқушылардың арқаларына жабыстырылады, қасындағы құрбысы қай топқа бару керектігін көрсетеді)

Топ ұстанымын еске түсіру

Сыныптың білім деңгейін анықтау.
Сұрақтар:
-Өткен сабақ несімен ерекшеленді?
- Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші?
Миға шабуыл арқылы ертегіні қорытындылау. Оқушылармен сәлемдеседі,шеңбер құрып психологиялық дайындық жасайды.

Басшылық жасап, ұсыныстар ұсынады.
Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады.

Ұстанымды еске салады.

Сынып болып іс-әрекет жасау.



Түрлі-түсті стикерлер бойынша топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне ат қою.

Топ ұстанымын еске түсіру.

Еске түсіру, қорытынды жасау. Бірлесе жұмыс атқару.

Жарайсыңдар!

Мадақтау.

Топта бағалау
жасау.
Жетондар. Экранда.

Түрлі-түсті стикерлер.
Маркер және А4 қағазы.

Топ ұстанымы.
Негізгі бөлім.

27 мин 1.Қызығушылығын ояту
Тақырыпты ашып алу үшін аңдар жайлы жұмбақ жасыру.

2.Оқулықпен жұмыс.

Ең жақын кім адамға?
«ДЖИКСО – 1»
Топта 1,2,3,4 нөмірлену. Әр нөмірлері бойынша топталып отырады.Әр топ жыртқыш аң, жабайы аң, үй жануарлар, Өлеңді оқу, талдау жасау. Бір топ бір топқа сұрақтар қояды.

3. Түсінгендерін анықтау.
Әр топ өлеңнен түсінгендерін топта талқылайды.

4.Сергіту сәті
«Аңдар қандай үн шығарады?»
Аңдардың үнін келтіреді.

5.Ойларын жинақтау, ортаға салу.
«Жұппен жұмыс»
Сурет бойынша жұппен ойларын бөлісіп алады.
«Топпен жұмыс».
-Өл мазмұнына сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құраңдар.

6. «Ролдік ойын»
Өлең мазмұны бойынша рөлге енеді. Слайд көрсету.

Оқушылардың іс-әрекеттерін бақылап, топта жұмыс жасағандарын қадағалайды.
Барлық оқушылардың
Жұмысқа қатысуын бақылау керек.

Мұғалім жетекші сұрақтар беріп отырады.


Сабаққа қатысып отырған оқушыларды қадағалап, бақылайды.

Суреттерді көрсетіп, оқушылардың жұптасып, топта талдауларын, үнсіз оқушының жұмысқа араласуын қадағалау. Білімдерін кеңейту, бұрыннан білетіндерін еске түсіру.

Әр оқушы нөмірленеді. Өлеңді оқиды, талдайды, баяндайды.

Бастапқы топқа келіп, баяндайды.

Барлық оқушы жұмыс жасайды.

Әр топ жоспар бойынша мәтінді
қаншалықты түсінгендерін әңгімелейді.

Кубизм

Топпен әңгіме құрайды.
Жазған жұмыстарын өзара талқылап, сынып алдында қорғау.

Мұғалім топта жасаған жұмыстарына қарай өз бағалауын жасау.

Жетондар.

Мадақтау.

Өкіл стратегиясы

Мадақтау.

Жетондар.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Жетондар.

Мадақтау.
Жетондар.

Топқа ұпай беру.
Жетондар Интерактивті тақта.

Оқулық.

Жоспар экранда жазылып тұрады.

Музыка ойнап тұрады.

Дәптермен жұмыс

Қорытын
ды

10 мин

1.Сабақты бекіту
«Сыни тұрғыдан» сұрақтар.
Әр оқушыға бір сұрақ қойылады.

2.Сабақтың басты сәттерін анықтау.
-Сабақ ұнады ма?
-Несімен қызықты болды?
-Келесі сабаққа ұсыныстарыңыз бар ма?

3.Бағалау
1.Топтар өздеріне баға қояды.
Топтар бір – бірінің жұмысын бағалайды.

4. Мен өзімді былай сезінемін.
Өз жұмысымды бағалағанда

Өз достарымның қасында болғанда

5.Үйге тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Сұрақ қояды, дұрыс жауапқа кестеде « +» , қате болса «-» таңбасын қойып тұрады.

Ұсыныстарын есепке алу, келешекте ескеру.

Бағалау екстесін толтырады.

Оқушыларға кестені таратып береді.
Берілген сұраққа иә немесе жоқ деп ғана жауап береді.

Оқушылар жұппен, топпен жауап береді.

Өзін-өзі бағалау.
Өзгені бағалау
Топтар бір-бірін бағалайды.

Күнделікпен жұмыс.
Әр оқушының жауабына «+», «-» таңбалары қойылады.

Өзін-өзі бағалау.
Топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Бағалау
Топ
аты Өзін
баға Бір- бірін
бағалау
1
2
3
4

Смайликтер арқылы. Кесте толтырылады.

Бағалау кестесі.

Кесте беріледі.



Алғашқы «Ең жақын кім адамға» ертегісінде оқушылар шаттық шеңберінен кейін бірден беске дейін рет-ретімен санап шықты. Сол санау барысында бес топ болып топқа бөлінді. Үй тапсырмасын қайталап өткеннен кейін жаңа тақырыпты бойдан өткізді. Әр топтан бір бала шығып келесі топқа барып өз түсінгенін басқа топқа барып түсіндірді. Осы сәтте Өкіл стратегиясы өтті.Стратегия оқушыларға қатты ұнады. Әр топ бір аңды таңдап, сол аңды «Ментальды картаға» түсірді. Картаға түсіру барысында үндемес тұйық баланың өзі іске араласты. Ал дарынды бала өз тобында лидер болды. Өкіл стратегиясы сәтті өтті. Өйткені ол стратегияны күнделікті сабақта жиі қолданып отырдық. « Ментальды картаға» түсіру барысында балалар сыни тұрғыдан ойлай отырып, ментальды карта да сәтті өтті. Картаға түсіру барысында бос, өз бетімен отырған бала болған жоқ. «Ментальды картаны» қорғағанда әр топ басқа топтан қалып қоймайық деген оймен белсенділік білдірді. Уақытқа бағынушылық дұрыс өтпеді, уақытты ескермеді. Кубизм стратегиясы болды. Онда оқушылардың қызығушылығы артты. Рөлдік ойынға енген сәтте оқушылар шапшаңдылық танытты. Топ болып бірін-бірі бағалау барысында әрқайсы шынайылық танытты. Бағаланып жатқан топ бізге қандай баға қояр екен, қалай бағалар екен деген сезімде отырды. Смайликпен бағалау өтті. Бас бармақпен бағалағанда оқушылар қызықты. Қай топтың қасына тақалсам, бас бармақпен бағалар ма екен деген алаңдаушылықта болды. Жұптасып өткізген сергіту сәтінде бір-біріне массаж жасау, комплимент білдіру, арқа түйістіру оқушыларды сергітіп, қызығушылықтарын оятты. Рефлексия кезінде оқушылар сабақ несімен ұнағаны жайлы өз ойларын еркін білдірді. Қай жануар несімен пайдалы екенін әр бала түсінді, мақсаттарына жетті.
Категория: Начальная школа | Добавил: жанар1995 (2015-01-21) | Автор: Жанар E
Просмотров: 738 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 1:40 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru