Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Бектемирова Бахыт Амангельдиновна Бастауыш сынып мұғалімі ШҚО Күршім ауданы Ақбұлақ орта мектебі Математика 3-сынып 4-сынып Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс Сабақтың мақсаты: 1. Үш таңбалы сандарды жазбаша қосу, азайту алгоритмімен тереңірек таныстыру; 2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, логикалық қабілетін, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту; 3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты: 1. Өздік жұмысын ұйымдастыру арқылы өткенді қайталау, білімдерін тиянақтау; 2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өздігінен жұмыс істей білуге баулу, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту; 3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Психологиялық дайындық. Ғылымның сырын ұғына, Шығамыз білім шыңына. Ұқыптылық пен зеректік Жеткізеді біздерді Математика сырына. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 7. 106-бет (бір-бірін тексереді) ІІІ. Өткенді қайталау. Тест тапсырмалары (жауабын тақтадан тексереді) ІҮ. Жаңа сабақты түсіндіру. №1 а) жазбаша қосу мен азайтудың алгоритмі бойынша тақтада түсіндіру. ( 412+279 , 691-279 ) ә) оқушылар түсіндіре отырып, тақтада орындайды. ІҮ. Өздік жұмыс. 1-тапсырма : Математикалық теңдеу 1) Бірінші көбейткіші белгісіз теңдеу құр. 2) Бөлінгіші белгісіз теңдеу құр. 3) Бөлгіші белгісіз теңдеу құр. № 2. Есептерді шығар. ( жұптық жұмыс) А) 1-жұп Ш: 354 - ( 117+97 ) = 140 Ә) 2-жұп Ш: 264 - 138 = 126 138 - 126 = 12 № 3. "Кенеттен сұрау" (ауызша) 2-тапсырма: Математикалық шынжыр Келесі санды тап. ∘ 2, 10, 50, ...(250) ∘ 4, 9, 14, ... ( 19) ∘ 3, 9, 27, ... ( 81) ∘ 6, 12, 18, ...( 24 ) ∘ 4, 15, 26, ... ( 37 ) ∘ 2, 4, 8, ... ( 16 ) 3- тапсырма : Математикалық эстафета - Тік төртбұрыш немесе шаршы сыз; - Оны әріптермен белгіле; - Периметрін тап; - Ауданын тап. Сергіту сәті Бойыңды сергек тік ұста, Емін-еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға Үшбұрыш сыз ауада. Сол қол да бос тұрмасын Шеңбер жасап зырласын. № 5. Тиісті санды қой. Топтық жұмыс. 380 см = 3 м 80 см 60 дм = 6 м 8 м 3 см = 803 см 4 м 8 дм = 480 см 630 см = 6м 3 дм 5 м 3 дм 6 см = 536 см 4-тапсырма : Математикалық есеп 1) Жылдамдықты табуға есеп құрастыр. 2) Қозғалыс уақытын табуға есеп құрастыр. 3) Арақашықтықты табуға есеп құрастыр. № 6. Амалдар ретін дұрыс орындап, шығар. 48:8+32-54:6=29 (35+65)-21-(16+8)=55 8•6+35:5-19+2•5=46 18:3•4+27+40:8=56 5-тапсырма : Математикалық өлшем бірліктер 9м 6с =546с 5 тәул. 17 сағ = 137 сағ 4 мин 12 с = 252 с 2 сағ 45 мин =165 мин 1 жыл 6 ай= 18 ай 1 ғас. 24 ай =102 жыл № 7. Салыстыр. Топтық жұмыс 6-тапсырма : Деңгейлік тапсырма 1. Өрнек түрінде жазып, мәнін тап. 34686 және 3 сандарының көбейтіндісін 6425-ке кеміт. 34686•3-6425=97633 2. Өрнек түрінде жазып, мәнін тап. 16940 және 12610 сандарының қосындысын 5 есе кемітіп, 15060-қа арттыр. (16940+12610):5+15060=20970 3. Өрнек түрінде жазып, мәнін тап. 2754 және 5 сандарының көбейтіндісін 2518-ге арттыр. 2754•5+2518=16288 Ү. Қорытындылау. Өзіндік бағалау. ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 4, 107-108 бет Өткенді қайталау ҮІІ. Бағалау. | |
Просмотров: 2139 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|