Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Кабдиева Нұржанат Өскемен қаласы Сабақтың тақырыбы:6 санының құрамы. Сабақтың мақсаты: 1.6 санының құрамымен таныстыру. 2.6 санының құрамын жіктеп,айта білуге үйрету. 3.Оқушыларды ептілікке,тапқырлыққа баулу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап. Көрнекілік:суреттер,сандар,6 санының құрамы. Пән аралық байланыс: тіл дамыту,музыка. Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі. -Амандасу. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бәріңізді құрметтеп, Бас иеміз біз. -Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Бәріміз шеңберге келіп тұрайық. -Орманға барып серуендеп қайтсақ. -Орманда қандай аңдар мекен етеді? -Қараңдаршы бұл қандай аң? -Аю өзінің қонжықтарынан адасып қалыпты.Қонжықтарын табуға көмектесесіңдерме? -Ол үшін тапсырмалар орындауымыз керек. -Жақсы бір-бірімізге сәттілік тілейік. -Сәттілік,сәттілік,сәттілік. 1. Тапсырма: Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 4 2 5 0 6 3 -Сандарды тура және кері санау. 2. Тапсырма: 2,3,4,5 сандарының құрамын жазып шығу. Сергіту сәті. 1 дегенде тұрайық. 2,3,4,5 алақанды соғайық. Оңға бұрылып,солға бұрылып, Бір отырып,бір тұрып, Біз жүгіріп алайық. Алты дегенде асықпай, Орнымызды табайық. -Балалар бүгін 6 санының құрамымен таныс болайық. -Суретте 6 машина .Оның төртеуі үлкен және екеуі кіші машина. 4+2=6 -Алманың біреуі жасыл,бесеуі қызыл алма. 1+5=6 -Аюдың үшеуі үлкен және үшеуі кіші. 3+3=6 3. Тапсырма: «Салыстыру» -Суреттегі жемістер мен көкөністерді санап шығып,қанша екенін жазу және < = > белгісін қою. Сергіту сәті. Жалғыз саусақ тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен,он саусақ, Қала салсақ,жол салсақ. 4. Тапсырма: Логикалық есеп. 1. Омартада үш қонжық. Жасырынбақ ойнауға кірісті. Жасырынса біреуі бөшкеге, Тоғайға жүгірді нешеуі? (2) 2. Алты асықтың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? (3) 3. Көлде жүзді алты қаз. Ұшып кетті екеуі. Қалды оның нешеуі, Кәне кім тез шешеді? (4) 4. Табақта үш алма, Қолымда екі алма. Қосқанда барлығы, Болады неше алма? (5) 5. Үйрегім-ау,үйрегім. Келіп жүрме билегің? Көлде еді бесеуі, Жүзіп кетті төртеуі. Қалды сонда нешеуі? (1) 6. Үш қоянда неше құлақ? (6) 5. Тапсырма: Өрнек мәнін табу. 3+2=5 2+1=3 4-2=2 5+1=6 Сергіту сәті. «Көңілді күн» би 6. Тапсырма: «Көршісін тап» ойыны. - 1,2,3,4,5,6 сандарының қөршісін табу. -Жақсы,балалар сендер қонжықтарды анасына тауып бердіңдер.Өздеріңде ешқашан аналарыңнан ұзап кетпеңдер. Қорытындылау. -Бүгін сендер серуендеуге қайда бардыңдар? -Ол жерде қай аңды кездестірдіңдер? -Аю не жоғалтып алыпты? -Қонжықтарын табу үшін неше тапсырма орындадыңдар? -Алты санының құрамын қалай тауып алдық? Бағалау. -Балалар тапсырманы бәрің жақсы орындадыңдар. -Аюдың сендерге арнаған сыйы бар екен қабыл алыңдар. Источник: http://ашық сабақ | |
Просмотров: 637 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|