Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
ШҚО Бесқарағай ауданы « Қоянбай орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Байкулова Гульжанат Нурлыбековна Пән: ана тілі Сынып: 2 Сабақтың тақырыбы: Әбділда Тәжібаев « Лағым», «Құлыншағым». Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тәжібаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсініктерін кеңейту.Өлеңді мәнерлеп оқып,ондағы негізгі идеяны табуды үйрету. Дамытушылық: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, ойлау шеберлігімен ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың төрт түлікке деген сүйіспеншілігін арттыру.Оларды аялауға,қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі:аралас сабақ Сабақта қолданылатын әдістер:сұрақ-жауап,көрнекілік,түсіндіру,сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта Пән аралық байланыс: бейнелеу өнері,дүниетану,қазақ тілі. Сабақтың құрылымы: I.Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) II.Оқушылардың үй тапсырмасы бойцынша білім,білік,іскерлік дағдысын тексеру (10 мин) III.Сабақтың мақсатын қою IV.Жаңа сабақты түсіндіру(20 мин) 1.Ой қозғау 2. «Адасқан төлдер» ойыны 3.Ой шынықтыру 4.Мағынаны тану а) Ә.Тәжібаев өмірі мен шығармашылығы ә) Оқулықпен жұмыс 5.Сөздікпен жұмыс 6.Дәптермен жұмыс V.Сабақты бекіту(6 мин) VI.Сабақты қорытындылау(3мин) VII.Үйге тапсырма(2 мин) VIII.Бағалау(2 мин) Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Бүгінгі сабағымызда 2 топқа бөлініп жұмыс жасаймыз. 1-топ «Лақтар », 2- топ «Құлыншақтар» II.Оқушылардың үй тапсырмасы бойынша білім,білік,іскерлік дағдысын тексеру -Үйге қандай тапсырма берілді? 1)С.Жиенбаевтың «Бұзауқан » өлеңін мәнерлеп оқу. 2)Өлеңді өзінше жалғастыру 3)Өлең желісі бойынша сурет салу III.Сабақтың мақсатын қою. IV.Жаңа сабақты түсіндіру Ой қозғау -Балалар бұзаудан басқа қандай мал төлдерін білесіңдер? - Осы аталған төлдер енелерін жоғалтып алыпты.Қазір төлдерге көмектесіп жіберейікші. «Адасқан төлдер» ойыны - Сендердің жауаптарыңды тақтаға қарап тексеріп жіберейік. Сиыр – бұзау жылқы –құлын ешкі-лақ түйе- бота қой- қошақан -Енді балалар тақтаға қарайықшы.Әріптер шашылып қалыпты.Осы әріптерді орнына қойсақ төлдердің аты шығады.Қане,кім тапқыр екен. Ой шынықтыру. л қ -Бүгінгі сабағымыз лақ пен құлыншаққа байланысты Мағынаны тану. -Сендер « лақ», « құлыншақ» туралы не білесіңдер? -Енді бүгін біз Ә.Тәжібаев ағамыз жазған «Лағым», «Құлыншағым» өлеңдерімен танысмамыз.Сендер Ә.Тәжібаев туралы не білесіңдер? Болмасаң да,ұқсап бақ. Оқулықпен жұмыс. 1)Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқиды. 2) Оқушылар іштей оқиды. 3) Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды. Сөздікпен жұмыс. -Балалар өлеңде ақын лақ пен құлыншақты қалай суреттеген? Лақ –тентек,секектейді,селтеңдейді,шұнаңдайды. Құлыншақ-желдей жүйрік, құлдырайды,шабады,құстай ұшады,ойнақтайды Ойлан тап. 1.Ақынның лаққа ,құлыншаққа деген сүйіспеншілігін қай жолдан аңғаруға болады? 1- топ.Құлыншаққа деген сүйіспеншілік жолын табады. 2-топ.Лаққа деген сүйіспеншілігін жолын табады. Сабақты бекіту. Шығармашылық тапсырма. 1 топ: «Құлдырайды», «шабады», « желдей » сөздеріне сөйлем құрау. 2- топ: «Секектеме», «селтеңдеме», «шұнаңдама » сөздеріне сөйлем құрау. Сабақты қорытындылау. -Міне,балалар қазақ халқы малды өте құрметтейтіні соншалықты, тіпті олар өз баласын «боташым», «қошақаным», «құлыншағым» деп еркелетеді.Сонымен қатар малға байланысты өлең,жырлар,мақал-мәтел,тыйым сөздер айтқан. Қазір кезектесіп әр топ өздері білетін мақал-мәтел айтады. Ендеше барлығымыз төрт түлік малды сүюіміз керек. Үйге тапсырма. а) «Лағым», «Құлыншағым » өлеңдерін мәнерлеп оқу. ә)Өздеріңе ұнаған шумағын жаттау. б)Өлең желісі бойынша сурет салу. Бағалау. | |
Просмотров: 1102 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|