Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
ШҚО Бесқарағай ауданы « Қоянбай орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Избастина Гульмира Калибековна Математика 3-сынып Сабақтың тақырыбы: Қайталау.Арифметикалық амалдар. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылармен санның разрядтық құрамы туралы білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Оқушылардың ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын, логикалық ойлауы мен білімін дамыту Тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын арттырып, математикалық ой – өрісін кеңейту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым- қатынасқа тәрбиелеу. Ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.Қайталау. Сабақтың әдіс-тәсілдері : топтастыру, іздендіру, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, салыстыру, , сұрақ-жауап, сәйкестендіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс істеу, бекіту. Сабақтың көрнекілігі: Бекеттер, поезд, сызба, көбейту мен бөлу кестелері, билеттер,үлестірмелі дидактикалық материалдар. Жоспар: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру ІІІ. Жаңа сабақ. ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. Ү. Қорытындылау, бағалау. ҮІ. Үйге тапсырма. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Білімді жан-жақты тексеру кезеңі. Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі. М: балалар, қазір қандай сабақ? О: М: Математика сабағында «математика еліне» саяхатқа шықсақ қалай қарайсыңдар? О: Шығайық М: Жолда бізге көптеген тапсырмалар мен есептер кездеседі. Ал сендер оларды орындауға дайынсыңдар ма? О: Дайынбыз. М: Жақсы, ендеше саяхатқа немен шығамыз деп ойлайсыңдар? О: Поезбен М: Тәуелсіздігімізге 25 жыл толуына орай еліміздің қалаларын аралаған «Тәуелсіздік поезды» бүгінгі біздің саяхатқа баратын көлігіміз. Көлік сапарға дайын. - Бірақ поезге міну үшін біздерге не қажет? О: Билет қажет М: Олай болса«Кел, ойнайық!» сөз құрастыру ойыны арқылы, билет алып билеттерде берілген өрнектердің мәнін табу арқылы өз вагондарымызға орналасайық. (Өрнектердің мәні бойынша вагондарға бөлініп отырады) 1-вагон ------------ 2-вагон ----------- 3-вагон ---------- 64-16=48 ---------- 35+36=71 ------------ 280-60=220 89-40=49------------ 64+100=164 ------------ 100-53=47 650-630=20 --------- 84+20=104 ------------- 250+250=500 Құрметті жолаушылар сіздерге : «Сәт сапар!» тілейміз М: Жолаушы, азаматтар. Орта мектептің бекетінен «Тәуелсіздік поезды» қозғалғалы тұр.,сақ болыңыздар! Орта мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып көңіл-күйлеріңізді көтеріңіздер. Кел,балалар, ойнайық. Ойнайық та, ойлайық. Қандай есеп болса да. Шешпей оны қоймайық. Алға қарай самғайық, Екілікті алмайық. 1.Поезд жүріп келесі бекетке келу. ІІІ.Жаңа сабақ М: Балалар,бүгін қайталау сабағыда үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың арифметикалық амалдарын орындау . Дәптерімізді ашып 789 цифрын көркем етіп жазайық. Біз бұрынғы өтілген сабақтардан 2.Поезд жүріп келесі бекетке келу. «Салыстыру» бекеті №1 тапсырманы үш воагонға бөліп беріледі.Тапсырмаларын тақтада және орындарында орындайды І-вагон (375+425)-(452-152)*800+219 800-300 500 581 3м 7дм 5см+4м2дм 5см*6м0дм0см-2м8дм3см 8м0дм0см 3м1дм7см ІІ-вагон (600-364)+(700-289)*294-158 236+411 647 123 9м0дм0см-5м4дм7см*2м5дм4см-1м4дм6см 3м5дм3см 1см0дм8см ІІІ-вагон (1000-250)+(150+100)*750+250 1000 1000 6м2дм8см+3м7дм2см* 10м0дм0см-2м2дм2см 10м0дм0см 7м7дм8см тапсырмаларын тексеру. М: Енді келесі бекетке жылжып көрелік. 3.Поезд қозғалып келесі«Өрнек» бекетіне келеді. №2 Өрнек құр және оның мәнін тап. І-вагон а)(381+619)-(456+344) 1000-800 200 ІІ-вагон ә)(1000-296)+(1000-749) 704+251 955 ІІІ-вагон (1000-296)+(1000-839) 704+161 865 М:Өрнек бекетінде не істедік? О:өрнек құрастырып және мәнін таптық 4.Поезд жүргелі тұр сақ болайық! Жолаушы азаматтар «Тәуелсіздік поезды» «Теңдеулер» бекетіне келіп тоқтады №3 Теңдеулерді шеш І-вагон 350:х=7 х+397=1000-603 Х=350: 7 х+397=397 х=50 х=397-397 350 :50=7 х=0 0+397=1000-603 ІІ-вагон 8*х= 320 х+605 = 1000-385 Х=320 :8 х+605=615 Х=40 х=615-605 8*40=320 х=10 10+605=1000-385 ІІІ-вагон Х:6 60 218+х 100+248 Х 60:6 218+х = 348 Х =10 х=348-218 10:6 =60 х=130 60= 60 218+130 = 100+248 348 =348 «Теңдеулер» бекеті алғыс айтуда. 5. «Тәуелсіздік поезды» математика әлеміне саяхатты жалғастыруда. Поезд қозғалады келесі»Периметр және аудан» бекетіне келеді. №4 тапсырманың а) өз беттерінше орындайды. 1 – вагонға --------- 2-вагонға -------- 3-вагонға . 3см 4см 2см Р =3*4 8см Р=4*4 16см Р=2*4 8см S =3*3cм S=4*4 =16cм S=2*2= 4cм Сергіту сәті: Қимылдауды жақсы көреміз Жаттығуды жасайық. (музыка ойнап тұрады оқушылар би қимылдарын жасайды) Тапсырмаларын тексеру. Ә) Ауызша орындау. І-вагон ІІ-вагон ІІІ-вагон Тік бұрыш Сүйір бұрыш Доғал бұрыш 6.Поезд 1-ші жолдан қозғалғалы тұр сақ болыңыздар! «Тәуелсіздік поезды» «Есеп шығару» бекетіне келді. . Есепті оқыту, талдау, шартын құру, шығару. І-вагон ІІ-вагон ІІІ-вагон № А) Ә) А) Барлығы -68кг сыр ә)Жөндеу аяқталған-34 м. Еденге-35кг Жөндеу жалғасуда-66м. Терезе-17кг Барлығы -?мектеп Үстел-?кг Ш:34+66 100 Ш:68-35-17 6кг Ж:100мектеп болған 7.Поезд қозғалып келесі бекетке тоқтайды. Поезымыз «Амалдарды орындау» бекетіне келіп тоқтады. Бұл бекетте амалдарды ретін сақтай отырып, орындау. ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. І-вагон ІІ-вагон ІІІ-вагон 5*9+(8*6-36:6) (19+6):5+42:6 18:3+(27-19)*4 45+(48-6)=87 25:5+7=12 6+24=30 жауаптары арқылы тексереді. 8.Поезд тағы да жолға шықты. Поездымыз «Шығармашылық» бекетке келіп тоқтады.Өрнек құр және оның мәнін тап. а)31-7 =24(күн) ә)45*5-5-15-15-5= 225-40 =185 (мин.) Поезд №8 орта мектеп бекетіне оралды. Тәуелсіздік поездымен математика елінің бекеттерін аралап тапсырмаларын орындап есептерін шығардық. Енді әр бекеттен алған әсерлерімізді жинақтайық. 1-бекеттен Ірге тасы берік қаланған елді көрдік. Олардан іргетас әкелдік. 2-бекеттен Төрт құбыласы тең елді көріп, олардан төрт қабырғасын алдық 3-бекеттен Басқа елдермен терезесі тең елді көріп, олардан терезелерін әкелдік. 4-бекеттен Есігі ашық қонақжай елді көріп, олардан есік алдық 5-бекеттен Төбеміз көкке жетіп тең болдық, олардан үйдің төбесін алдық 6-бекеттен Түтіні түзу берекелі елді көрдік. Олардан түтінімізді шығардық 7-бекеттен Жайқалған жасылелді көріп, ағаш ектік. 8-бекетте Білімді балаларды көрдік. 9-бекетте Аспан ашық бейбітшілік елді көрдік 10-бекетте Жарқыраған күнді көрдік. Ү. Қорытындылау, бағалау. Сонымен әр бекеттен жинаған әсерімізді жинақтай отырып өзімізге үй құрастырдық. Мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып, оқушыларды бағалайық. Ойланайық бір мезет Бақылайық, байқайық Есептерді шығарып Жауап берген балаға Күн шуағын сыйлайық! –деп оқушыларды күн шуақтары арқылы бағалау. Күлімдеген күн-5 Ашуланған күн-4 Жылаған күн-3 деген баға екенін айтып, үйге тапсырма берейік ҮІ.Үйге тапсырма беру М:№3,№5,№7 . | |
Просмотров: 3345 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|