Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
ШҚО Бесқарағай ауданы « Қоянбай орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Кунафина Жанар Сайлауовна Пән: Әдебиеттік оқу 2 сынып Сабақтың тақырыбы: Күләш Ахметова « Астана». Сабақтың мақсаты: Оқушыларды Астана қаласының тарихымен таныстыру. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Күләш Ахметованың өмірі мен шығармашылығы туралы түсініктерін кеңейту.Өлеңді мәнерлеп оқып,ондағы негізгі идеяны табуды үйрету. Дамытушылық: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, ойлау шеберлігімен ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Еліңе, жеріңе деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі:аралас сабақ Сабақта қолданылатын әдістер:сұрақ-жауап,көрнекілік,түсіндіру,сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта Пән аралық байланыс: бейнелеу өнері,дүниетану,қазақ тілі. Сабақтың құрылымы: I.Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) II.Оқушылардың үй тапсырмасы бойынша білім,білік,іскерлік дағдысын тексеру (10 мин) III.Сабақтың мақсатын қою IV.Жаңа сабақты түсіндіру(20 мин) 1.Қызығушылықты ояту 2. Ребусты шешу 3.Мағынаны тану а) К. Ахметованың өмірі мен шығармашылығы ә) Оқулықпен жұмыс 5.Сөздікпен жұмыс 6.Дәптермен жұмыс V.Сабақты бекіту(6 мин) VI.Сабақты қорытындылау(3мин) VII.Үйге тапсырма(2 мин) VIII.Бағалау(2 мин) Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Бүгінгі сабағымызда 3 топқа бөлініп жұмыс жасаймыз. Cабаққа дайындықтарын ұйымдастыру. 2.Оқушыларды 3 топқа бөлу.Топқа бөлу үшін мұғалім балаларға қағаз таратып береді. «Тәуелсіздік таңы» бір топқа, «Қазақ елі» екінші топқа, «Бәйтерек» үшінші топқа топтасып отырады.Топ басшыларына ұпайды есептейтін бағалау парағы беріледі.Олардың міндеті- жауап беріп отырған өз тобының балаларын белгілеп отыру.Әр топтың ұпайы есептеп шығарылады. II.Оқушылардың үй тапсырмасы бойыншабілім,білік,іскерлік дағдысын тексеру -Үйге қандай тапсырма берілді? 1) С.Жүнісовтың «Кімнің мекені жақсы?» мазмұнын айту. 2) Кейіпкерлері туралы мәлімет жинау. III.Сабақтың мақсатын қою. IV.Жаңа сабақты түсіндіру Қызығушылықты ояту - Балалар тақтаға назар аударайық. Ребустарды шешейік. - Ребустардың шешуіндегі екі қала туралы не білесіңдер? Мағынаны тану Астана , Алматы қалалары туралы видеоролик көрсету. -Осы екі қаланың аттары қатар аталатын белгілі ақын Күләш Ахметованың Өлеңімен танысамыз. Күләш Ахметова туралы не білесіңдер? 1. Мұғалім өлеңді оқиды. 2. Оқушылар іштей оқиды. 3. Оқушылар мәнерлеп оқиды. (Әр топтан 1 оқушы оқиды) Дәптермен жұмыс Күләш Ахметованың өмірбаянын жазу. Сергіту сәті -Енді әр топқа тапсырма беріледі. Сол тапсырмаларды орындайық. «Тәуелсіздік таңы» тобы. -Өлеңдегі ақын ойын сызбаға сүйеніп түсіндіріндер. «Қазақ елі» тобы. Өлеңнен осы сөздердің әрқайсысына қатысты жолдарды тауып тұтас оқу. Мысалы: Өз Астанаң өз қолыңмен соғылған. «Бәйтерек» тобы. -Астана мен Алматы аттары неге қатар аталады деп ойлайсыңдар? V. Бекіту Шығармашылық тапсырма Суретке зер салып қараңдар. Сурет сендерге қандай сезім туғызды? Ақынға ілесіп, суреттен алған сезіміңді өлеңмен жеткізіп көр. Бәйтеректің басыңа сен шықтың ба? ....... ....... ....... -Алдарыңдағы ақ қағазға өлең шумақтарың құрастырып көріңдер. Оқушыларға оқыту. VI. Қорытындылау -Бүгін біз сабақта не білдік? - Сабақ ұнады ма? -Өз ойларыңды алдарындағы парақшаларға жазыңдар. VII. Үйге тапсырма а) «Астана» өлеңін мәнерлеп оқу. ә) Өздеріңе ұнаған шумақтарын жаттау. б) Өлең желісі бойынша сурет салу. VIII. Бағалау | |
Просмотров: 1430 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|