Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Бағдаршам
Тақырыбы:Назар аудар! Бағдаршам!
Мақсаты:Оқушылардың жолда жүру ережесі туралы білімдерін толықтыру, оны іс жүзінде асыра білуге үйрету. Жолда жүру ережелерін ойда сақтай білу қабілеттерін дамыту. Тәртіптілікке, сақ болуға, көшеде дұрыс жүру мәдениетіне тәрбиелеу.
Түрі: сайыс
Әдісі: сұрақ-жауап, топтық, шығармашылық жұмыс, әдеби монтаж .
Көрнекілігі:ойыншық көліктер, белгілер, бағдаршам,доп, теледидар,т.б.
Барысы: І. Ұйымдастыру
Сыныптарды екі топқа бөлу. ІІ. Сайыстың шарттары: 1- кезең: Таныстыру (эмблема, ұран) 2- кезең: Қандай белгі? (білімпаздар сайысы) 3- кезең: Жағдаятты шешу 4- кезең: Жол ережесін білейік, аман-есен жүрейік! (әдеби монтаж) 5- кезең: Жолда жүру ережелері (топтық жұмыс) Сергіту кезеңі. Мультфильм көру Сайыстың өтілу барысы:
1 жүргізуші:
Амандасу салтымыз, Есенбісіз жалпыңыз. Бағалыны артына, Қалдырғанды халқымыз
2 жүргізуші:
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі өткізгелі отырған «Назар аудар! Бағдаршам» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған топтарымызды таныстырып өтейік. І топ: «Сақшылар»,топ басшысы Адаева Айгерім ІІ топ «Бағдаршам», топ басшысы Рахымғали Акежан

1 жүргізуші:
Сайысымызды бастамас бұрын топтарды бағалайтын қазылар алқасымен таныс болыңыздар! ----------------------------------------------------------------------------------------------------
1-кезең:Әр топ өзін таныстырып өтеді
«Сақшылар» тобы. «Бағдаршам» тобы Біздің топ:«Сақшылар» Біздің топ:«Бағдаршам» Біздің ұран: Қырағы көз сақшылар, Біздің ұран: Тоқта! Сақтан! Жол ашық Жолда тұрар бақылап. Жүрме жолға таласып Үйрен дейді тек менен Қарап жүрмей текке сен
2-кезең: Қандай белгі? (білімпаздар сайысы) –бұл кезеңде әр топқа белгілер беріледі, ол белгілердің қай тобына жататынын және қандай белгі екенін айту керек. 3-кезең: Жағдаятты шешу- бұл кезеңде бір топ екінші топқа жағдаяттан көрініс көрсетеді, екінші топ қандай жол тәртібі бұзылғанын табады.
4-кезең: Жол ережесін білейік, аман-есен жүрейік (әдеби монтаж) –бұл бөлімде топ оқушылары жолда жүруге қатысты тақпақтар айтады.
--------------------
Тап болмасын қасірет, Күдер үзіп жалғаннан. Көшені тек кесіп өт Бағдаршамы бар маңнан.
Көше деген-тағылым, Абай болсаң, жоқ қайғы. Қай кезде де Тәңірің Сақтағанды сақтайды.
Егер бола қоймаса Ешбір белгі бұрышта, Ересекпен қолдаса, Еріп өткен дұрыс та
Зердеңе сен құйып ал, Зыр жүгірмей дәл бас та Зерек болсаң миы бар, Зор көлікке жармаспа.
Түйдек-түйдек лекпен Машиналар ағады Бағдаршамдар ретпен Күні-түні жанады
Бейқам адым аттама, Жүрме текке есінеп Өтер жермен тек қана Көшені сен кесіп өт!
Жолақ жолмен көшеден Өтеді кіл жаяулар Көліктердің нешеме Жылдамдығы баяулар.
«Қалмасын жұрт жолынан!»- Деп жол берер көліктер Зебраның жонынан Аумайды өзі, келіп көр!
Бұрылыста бағдаршам: Қызыл,сары, жасыл көз Бұйырып тұр, аңғарсаң Бұйырықты іске асыр тез!
Қызыл жанса, аялда, Сары жанса, дайындал. Жасыл жанса, аянба, Жол ашық, не уайым бар!
Көрсең жолдың бойынан МАИ қызметкерлерін, Шаршау білмес, ей, ұлан, Елеу керек еңбегін.
Көз салады ол қырағы Бос жібермей әр күнін, Қадағалап тұрады Жолда жүру тәртібін.
Көшеде ортаға жеткенше Әуелі көзің сал сол жаққа Балақай, ортадан өткен соң, Мойын бұр сол жаққа оң жаққа
Көшеде ортаға жеткенше Кісі жоқ жөн сілтер өзіңе Кідірме, абыржып онда сен Сенгейсің өзіңе, көзіңе.
Қай көшеде, қай қалаға барсаңыз да, Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да. Жолда жүру ережесі- заңды тәртіп, Ол- ортақ үлкен-кіші, баршамызға,
Басталар әр қадамың аттауменен, Жол жүру ережесін сақтауменен! Арманға алда күткен асығармыз, Біз қалай толқын атпай басылармыз
5-кезең:Жолда жүру ережелері (топтық жұмыс)-бұл кезеңде топпен тапсырма орындайды
Сергіту кезеңі:Мультфильм көру.
Жүргізуші:
Қазылар алқасы өз шешімдерін шығарғанша «Жол сақшылары» мультфильмін тамашалайық
Қорытынды.
Жеңімпаздарды марапаттау
Категория: Начальная школа | Добавил: Мака (2015-01-27) | Автор: Ауезова Айнаш Болатовна E
Просмотров: 442 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 9:55 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru