Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Өскемен қаласы әкімдігінің «№ орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Ельбисинова С.К. Тақырыбы: Қайталау (математикадан ашық сабақ) 1-К сынып Сабақтың тақырыбы: Қайталау Сабақтың мақсаттары: Б/ Оқушылардың өткен тақырыптарды қандай деңгейде білетінін анықтау Д/ Есептерді шешуде есептеу машығын жетілдіру, 3 санын қосу кестесі арқылы баланың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, өз бетімен жұмыс жасауға әрекеттендіру Т/Тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Әдістемелік мақсаты: СТО технологиясын пайдалану арқылы оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру. Сабақтың түрі: қайталау Көрнекілігі: күн, бұлт, күн шашақтары , дидактикалық материалдар Пәнаралас байланыс: музыка, сауат ашу. Сабақтың барысы: І.Қызығушылықтарын ояту -Келген қонақтарға иіліп сәлем берейік! -Осы біз жылуды қайдан аламыз? /күннен/ Психологиялық дайындық -Күннен жылу аламын Жүрегіме саламын Досыма сыйлаймын Сәттілік тілеймін!/хормен/ -Енді тақтадағы сандарды хормен оқып жіберелік: 21536847. Енді осы сандарды рет-ретімен оқысақ, бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады ,кәне... А Қ А Й Л У Т А 2 1 5 3 6 8 4 7 АҚАЙЛУТА ---ҚАЙТАЛАУ Мағынаны ашу: Сабақтың тақырыбы «Қайталау» екен... -Оқушыларға мақсат қойғызу, толықтырып айтамын -Бүгін біздің сыныбымыз жарық болмай тұр екен, күн сәулесін бұллтар басып алыпты, оны ашу үшін бұлттардың тапсырмасын орындауымыз керек 1-бұлт: «Кім жылдам?»өздік жұмыс Қосылғыш 3 4 5 6 7 Қосылғыш 3 3 3 3 3 Қосындының мәні Азайғыш 6 7 8 9 10 Азайтқыш 3 3 3 3 3 Айырманың мәні 2-бұлт:- Геометриялық фигураларды ата және сыз: Нүкте, кесінді, түзу, сәуле, ирек сызық, үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, шеңбер, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, тік бұрыш. 3-бұлт: бүгін күннің нешесі?/20 қаңтар/ -аптаның қай күні?/сейсенбі/ Дәптерге күнді, 2, 12 санын жазып шығайық 2 2 2 2 2 2-қандай сан?/бір таңбалы сан/ 12 12 12 12 12 12 –екі таңбалы сан 3-бұлт-. Оқулықпен жұмыс: Есеп 1, 149- бет -Қайсысы есеп?- Неге? Тақтамен жұмыс:Есеп 1 Сыныпта-6 б Кетті-3б Қалды-? 6-3=3 Ж. 6 бала қалды. Сергіту сәті: «Геометриялық фигуралар» Түзу болып тұрайық Кесіндіні құрайық Сәуле болып созылып Нүкте бола қалайық 4-бұлт- /жұппен жұмыс/ Далада-10 қаз Сыныпта-3 қыз Кетті-3 қаз Ұлдар-сонша ? Қалды-? ..................... ........................ Жауабы: .................................. Жауабы: ............................................ Дарынды балаларға: 2есеп те беріледі./музыка әуенінде шығарады/ 5-бұлт-. Логикалық есептер: 1. Көлден ұшты 7 қаз Қайтып қонды 3 қаз Қонбады сонда нешеуі? Айтшы, кім тез шешеді?/4қаз/ 2.10 асықтың 3-н Досың сұрап әкетті Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады?/7 асық/ 3. Оң қолымда 3 кәмпит Сол қолымда сонша кәмпит Болады неше кәмпит?/6 кәмпит/ 4. Аулада 5 үйрек Қорада 3 үйрек 1 үйрек тығылды Қалғаны неше үйрек?/7 үйрек/ 5.Табақта 5 өрік Маратта 2 өрік Қолымда 1 өрік Болады неше өрік?/8 өрік/ 6. 2 тауықта неше аяқ/4аяқ/, ал 2 қойда ше?/8аяқ/ 7. Баста неше тесік бар?/7 тесік/ 8. 20 саусақ көрінсе, неше қол болғаны?/2 қол/ 9. Сәуле 2-де, Бақыт 7-де Екеуінің жасын қосып шықсаң Табасың жасын Мараттың /9жас/ 10. Зообақта барғанда құмда ойнаған 3 маймыл, әткеншек тепкен 2-н, арқаларын қыздырып отырған тағы үшеуін көріп қалдым, сонда нешеу болғаны?/8 маймыл/ 6-бұлт: «Топпен жұмыс» 1-топ: 3 5 6 7 8 9 10 Е Л М І Ң З Д 9-3-3=3 е 3+3+3=9 з 2+3= 5 л 7+2+1=10 д 4+3=7 і 9-2=7 і 3+3= 6 м 10-8-0= 8 ң 10-3= 7 і 2-топ: 3 5 6 7 8 9 10 Б Л О А Ш Ғ Ы 9-3-3=3 б 4+3=7 а 6+0=6 о 3+3+3=9 ғ 2+3= 5 л 7+2+1=10 ы 9-2=7 а 10-2-0= 8 ш 3 5 6 7 8 9 10 Б І М Л Д Н Ң 9-3-3=3 б 10-2= 8 д 2+3= 5 і 10-5+0= 5 і 4+3=7 л 3+3+3=9 н 8-3=5 і 2+2+1=5 і 3+3=6 м 7+2+1=10 ң 3 5 6 7 8 9 10 Қ Л О Ы Н А Д 9-3-3=3 қ 10-2-0= 8 н 3+3= 6 о 7+2+1=10 д 2+3=5 л 3+3+3=9 а 10-3= 7 ы Өрнектің мәнін табу арқылы жасырын сөзді табу: «Еліміздің болашағы білімдінің қолында!» Сергіту сәті «Көңілді күн» А.Қалаубаеваның орындауындағы әнге билету Тест Тест№1 1. 10см-3см= а/7см ә/8см б/6см 2. Суда 7 үйрек пен одан 3-уі кем қаз жүр. Суда неше қаз? а/6 қаз ә/5қаз б/4қаз 3. Аянда 3 шар, Саянда да сонша шар. Екеуінде неше шар бар? а/ 7шар ә/6шар б/8шар 4. 10-3-3= а/4 ә/5 б/7 5.Болды-9құс Ұшты-3 құс Қалды-? а/ 8құс ә/ 6 құс б/ 7 құс Тест№2 1. 7см+3см= а/4см ә/10см б/8см 2. Аулада 7 қаз бен одан 3-уі кем тауық жүр. Неше тауық жүр? а/10тауық ә/4тауық б/5тауық 3. Анарда 5 шар, Саяда сонша шар бар. Екеуінде неше шар бар? а/ 5шар ә/10 шар б/7 4. 10-3-2= а/5 ә/7 б/6 5. Жүр еді-5 бала Келді-3 бала Барлығы-? а/ 8 бала ә/ 7 бала б/ 2 бала Рефлексия: тест жұмысын орындаған балалар күн сәулесін апарып жапсырады: «Өте жақсы»-сары, «жақсы»-тоқ сары, «онша емес»-қою сары Үйге тапсырма: №3,4 150 бет Бағалау:Оқушылардың еңбектеріне қарай бағасын жариялау Қорытынды: Күн өзінің сәулесін шашып, жылуын барлық әлемге таратады. Сендердің де болашақ өмірлерің күннің сәулесі сияқты жарқырай берсін! Білімдерің күннің шашағындай жайыла түссін! Источник: http://ашық сабақ | |
Просмотров: 3003 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|