Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Срыкемер ауылы Қазақстанның 40 жылдығы орта мектебі Сансызбаева Айгүл Ноктыровна бастауыш сынып мұғалімі Пәні:Қазақ тілі Сыныбы:4в Сабақтың тақырыбы:«Етістіктің жіктелуі» Сабақтың мақсаты: Білімділік:Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау.Оқушыларға етістіктің жіктелуі жайлы түсінік беру. Дамытушылық:Сөйлем ішінен жіктік жалғаулы етістікті тауып ажырата білуге дағдыландыру,танымдық белсенділігін арттыру. Тәрбиелілік:Сауатты,әдемі жазуға,ұйымшылдыққа,ізденімпаздыққа,ана тілімізді құрметтеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі:Дамытушылық,жаңа білім беру. Сабақтың әдісі:Сын тұрғысынан ойлау,түсіндіру,сұрақ-жауап,ауызша,жазбаша жазу жұмысы. Сабақ көрнекілігі:Оқулық,Венн диаграммасы,қима қағаздар,топтық жұмыстар,тесттік тапсырма. Сабақ барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі:Сабақтың мақсатымен,жоспарымен таныстыру. Сабақ жоспары: I.Ой ашу II.Білімді игеру III.Қолдану IV.Іздену V.Түйіндеу I.«Ой ашу»бөлімінде: а)үйге берілген 387-жаттығуды оқытып,дұрыстығын тексеру. ә)кестелер арқылы өткен сабақты пысықтаймын. б)топтық жұмыстар жүргізіп,етістіктің түрлері жайлы білімдерін пысықтаймын. Сергіту сәтін жасату. Тіл туралы мақал-мәтелдер айтқызу. 2)3.Жаңа сабақ:Етістіктің жіктелуі II.«Білімді игеру»бөлімінде зат есімнің жіктелуімен байланыстыра отырып, «Етістіктің жіктелуін түсіндіремін».«Кім көркем жазғыш»ойыны арқылы сөздік диктант аламын. Айтамын,келесің,тұрамыз,жүресің,жуамын,билейсің,жазамыз,оқимыз,ашасың,саламыз,ішесің,киесің,алады,көреді,жуады. Жіктік жалғаулықтың астын сызғызамын.Сергіту сәтін жасату. III.«Қолдану»бөлімінде оқулықпен жұмыс жасап,берілген тапсырмаларды орындатамын. «Кім білгір»ойыны арқылы 390-жаттығуды тақтаға орындатып,қарамен жазылған сөздердің астын сызғызып,нені білдіріп тұрғанын тұрғанын айтқызамын. «Кім шапшаң»ойыны арқылы 391-жаттығуды өз беттерінше орындатып,жіктік жалғауының астын сызғызып,қай жақта тұрғанын айтқызамын. «Кім тапқыр»ойыны арқылы 392-жаттығуды ауызша орындатамын. Мәтінді оқытып,жіктік жалғаулы етістікті тапқызып,оны үш жақта жекеше-көпше түрде жіктеп айтқызамын. Сергіту сәтін жасатамын. Ынтымақ,бірлік туралы мақал айтқызу. IV.«Іздену»бөлімінде тест жұмысын жүргіземін. 1-нұсқа.1.Заттың қимылын білдіретін сөзді тап: а)жылы ә)келді б)су 2.Жалқы есімді тап: а)Оқушы,сиыршы ә)Тараз,Қаратау б)су,жем 3.Етістіктің астын сыз,байланысын тап:Балалар шанамен сырғанады. 4.Бастауыш қандай мүше: а)тұрлаулы ә)тұрлаусыз 2-нұсқа.1.Етістікті тап: а)көк,ұзын ә)отырды,күлді б)қой,бұзау 2.Тәуелденген сөзді тап: а)сыныбы,ағасы ә)кел,кір б)жел,бұлт 3.Қимылды білдіретін сөзді тап,байланысын сыз:Оқушылар сыныпқа кірді. 4.Баяндауыш қандай мүше: а)тұрлаулы ә)тұрлаусыз Дұрыстығын тексеріп,білімдерін бағалаймын. V.«Түйіндеу»бөлімінде жаңа сабақты пысықтау. а)Кестемен жұмыс Ішіне жіктік жалғаулы етістік Сыртына жіктелген зат есім ә)Венн диаграмма Биле Биледім Жүгірме Жүгіремін б)Түртіп алу кестесі: Білетінім Үйренгенім Үйренгім келетіні Етістік сұрақтары,түрлері Етістіктің жіктелетіні Етістікті үш жақта жекеше,көпше түрде жіктеу Орындаған жұмыстарын тексеріп,білімдерін бағалаймын. -Етістіктің жіктелуі дегеніміз не? -Зат есімнің жіктелуі дегеніміз не? -Екеуінің қандай ұқсастығы бар? -Айырмашылығы ше? -Етістік неше жақта жіктеледі? Мысалдар келтіремін.Жауаптарын толықтыра отырып,білімдерін бағалаймын. Сабақты қорытамын. Үйге:393-жаттығу. Источник: http://«Етістіктің жіктелуі» | |
Просмотров: 3063 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|