Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Шығыс Қазақстан облысы Күршім ауданы №1 Теректі орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Имамбаева Гульмира Сагатпековна Математика. 4-сынып. Сабақтың тақырыбы: Қозғалысқа есептер шығару Сабақтың мақсаты: 1.. Жылдамдық, уақыт, қашықтыққа берілген есептер жайлы білімдерін тиянақтап пысықтау. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру. 2.. Оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. 3. Өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру, алған білімін өмірде қолдана білуге, тапқырлыққа, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. Логикалық тапсырмалар арқылы оқушының ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже - Қозғалыс есептері туралы мағлұмат алады; - Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады; - Шығармашылық тапсырмалар арқылы ой- қиялдары дамиды; - Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Міндеттер - пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру; - есепке сәйкес сызба сала білу дағдыларын қалыптастыру; - жарыс арқылы тез дұрыс есептеуге үйрету; - ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту Оқыту әдісі: сұрақ - жауап, талдау, салыстыру, ажырату, жинақтау, жаттықтыру, көрнекі, ізденіс әдісі, жазба жұмысы, өзіндік жұмыс, Көрнекіліктер: слайд, сызба, деңгейліік карточка, сурет Пәнаралық байланыс: Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалау. Зейіндерін сабаққа аудару. Қонақтармен амандасу. Психологиялық дайындық. Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен, Жаңа білім алуға, Алға қадам аттаймыз. Оқушылар орындарына отырып, алақандарын біріктіріп, бір-біріне жүректерінің жан жылуын береді. Бүгінгі күн терезеден, Бізге, міне, тұр қарап. Сондай жақсы көңіл күймен, Басталады бұл сабақ. ІІ Үй тапсырмасын тексеру. (үй жұмысын жан-жақты тексеру, алған білімдерін бекіту) ІІІ Жаңа сабақ Ой қозғау Орнына қой! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 а ы д м ж қ л т ш у 25:5 1000:100 3*2 2000:1000 9,999:9999 100000:100000 3500:500 42:7 1000:991 270:90 200:100 400:200 1000:1000 1000-992 42:7 4000:1000 16-8 900:300 38-36 1000-998 480:80 999-993 Орнына қойып топ атын шығару 1-топ ЖЫЛДАМДЫҚ 2-топ УАҚЫТ 3-топ ҚАШЫҚТЫҚ №1 Ауызша есептеу 2+96+98+904 257+18+12+3+40 48+530+70+52 33+34+35+36+37 1-топ Жылдамдық Қазғалыс уақыты Жол ұзындығы қашықтық Кит ?км/сағ 3 сағ 21 км 2-топ Жылдамдық Қазғалыс уақыты Жол ұзындығы қашықтық Шыбын 20 дм/с ?с 140 дм 3-топ Жылдамдық Қазғалыс уақыты Жол ұзындығы қашықтық Өрмекші 10см/с 3с ?см Логикалық жаттығу - Бір ауылдан шыққан 2 машина бірдей уақытта бірге жетті. Неге? - Бір мезгілде шыққан 2 жолаушының бірі ауылға дейін 2 сағ жүрді, ал екіншісі 1 сағатта жетті.Неге? - Тасбақа мен тышқан жарысса қайсысы бұрын жетеді.Неге? №3 3 есе арттыр 3 есе кеміт 2602 3521 4566 129 768 28 • Ми гимнастикасы (зейін) жоқ санды қатары бойынша табу. №1 10 002 10 005 10 001 10 007 10 000 10 006 9 999 ? 10 003 №2 1 000001 1 000 009 1 000 003 1 000007 1 000 004 1 000 008 1 000005 1 000 002 ? №3 1111 1116 1113 1114 ? 1118 1117 1112 1119 №4 Жұптық жұмыс Жылдамдық 520км/сағ 762км/сағ 2541км/сағ Vкм Жол ұзындығы қашықтық Не белгілі?(жылдамдық, уақыт) Қашықтық ? СЕРГІТУ СӘТІ №6 Жекелей жұмыс «Кім алғыр?» ойыны Шарты: кестеден математикалық термин сөздер шығару 1. Автокөлік 320 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Автокөлік қандай жылдамдықпен қозғалды? V= 320 км :4 сағ= 80 км/сағ 2. Жаяу жүргінші 520 метр жолды 8 минутта жүріп өтті. Ол қандай жылдамдықпен жүрді? v= 520м : 8 мин= 65 м/мин 3. Үйден кітапханаға дейінгі арақашықтық 1800м. Осы арақашықтықты оқушы 30 минутта жүріп өтті. Ол қандай жылдамдықпен жүрді? v= 1800 м : 30 мин= (60 м/мин) №14 ауызша Толықтыр IV. Қорытынды: V-? S-? t-? «Ұнады» «Ұнамады» V. Үйге тапсырма: № 5, 8, 11 VI. Бағалау | |
Просмотров: 3886 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|