Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

сандар және шамалар
Исаканова Джанна Қайсақызы бастауыш сынып мұғалімі
«Рыков атындағы орта мектебі»КММ
Катонқарағай ауылы
Катонқарағай ауданы
Шығыс Қазақстан облысы


Математика 4сынып. Сандар және шамалар

4 - апта 2- күн
Сабақтың тақырыбы Сандар және шамалар Күнтізбелік жоспар бойынша сабақтың № 17
Сілтеме Күнтізбелік –тақырыптық жоспар 4 -сынып.
Жалпы мақсаттар: • Көп таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдерін меңгертуге берілген тапсырмаларды орындау,қайталау
• Екі амалды есептер және кері есептерді шығару
• Оқушылардың ойлау, есте сақтау , есептеу қабілеттерінің, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау;
• Алған білімдерін өмірде пайдалана білуге ж/е сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыруға, тұлға ретінде дамытуға ерекше көңіл бөлу;
• Өзін-өзі бағалау арқылы өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға көмектесу,топтық жұмыста бірін-бірі бағалауға үйрету;
Оқыту нәтижелері немесе күтілетін нәтижелер: Көп таңбалы сандарды разрядқа жіктей білуі,өрнек және теңдеуді құрып, шығара білуі.
Негізгі идеялар: Есептеу ,есептер шығару.
Сабақта қолданылатын модульдер 1.Сыни тұрғыда ойлау қабілетін дамыту.
2.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
3.Оқытуда АКТ-ны қолдану.
4.Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
5.Талантты және қабілетті балаларды оқыту.
6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
7.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Ресурстар н/е құрал-жабдықтар: 4-сынып оқулығы, бағалау парағы, суреттер ,электрондық оқулық.

тапсырмалар немесе жаттығулар: Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық: .(4модуль)
Арайлы таң атты, Қайырлы күн достарым!
Алтын сәуле таратты. Қайырлы күн қонақтар!
Жарқырайды даламыз, Қонақтарды көргенде
Жарқырайды айнала. Қуана қарсы аламыз
Қазір қай жыл мезгілі?(Күз)
Күздің белгілері(оқушылар атайды)
Топқа бөліну ( Күзгі жапырақтар арқылы).
Сабақ күзгі еңбек мерекесі -сабантойға арналады, сабақ бойы дұрыс жауап берген балаларға «алма ағашының жемістері» беріліп отырады, сабақ соңында сол бойынша баға қойылады.
Әр топқа бағалау парағы таратылады. (2мин)
Ү/т тексеру (6,7модуль) Топ басшылары өз тобын тексеріп, мәлімдеме жасайды.(2мин)
Түстермен жұмыс:-қызыл-түйсік -Бүгін сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?(1модуль) Ақ түс-фактілер нені білемін(2мин)
өз ойларын айтқызу.
Дәптерге бүгінгі күнді жазу.Көркем жазу сәті.(3мин)
Сыныптың білім деңгейін анықтау. Өздігінен білім алуға жетелеу
Слайд№1 «Сұрақты тап» (1модуль) топтық жұмыс: топ ережесін сақтауын, бағалау критериилерін ескерту.(5мин)
Интербелсенді тақтамен жұмыс.(2модуль)
1-слайд: Сандарды оқы:
Мыңдар класы(II класс) Бірліктер класы(Iкласс)
Жүздік мыңдар Ондық мыңдар Бірлік мыңдар Жүздік-
тер Ондық-
тар Бірлік-
тер
3 2 0 4 5 8
4 8 0 0 7
6 0 9 5 4 0
7 7 1 5 0 9
7 9 0 3
Сандарды оқып, өсу ретімен жазу:
7903, 48007, 320458, 609549, 771509.(6мин)
Әр топ өздерінің алдарындағы «Тапсырмалар парағында» жазылған сандарды цифрмен жазады, оны келесі топқа береді ,олар тексеріп, бағалайды.(5мин)
2-слайд:Интербелсенді тақтада берілген тапсырмаларды өз бетімен орындайды: «Сәйкестендір »(3модуль)(2мин )
3-слайд: №7-45бет:Теңдеулерді шеш: (әр топтан бір оқушы тақтада, қалғандары дәптерде орындайды)(8мин)
600+х=7600 8600-х=600 6000+х=76000
Сергіту сәті-«Жұмыр қылыш»(1,2модуль.)(2мин)
4-слайд: «Жұппен жұмыла кіріс»жұптық тексеру,әркім өз жұбының жұмысын тексеріп, бағалайды Жауаптары шымылдықтан ашылады(2,3,7модуль.)(3мин)
Жауаптарымен сәйкестендір
Кітаппен жұмыс- 44 бет
№2-өз бетімен орындайды: (3мин)
сол кезде Жасыл түс арқылы Сабина,Амина, Эльмираларға жеке тапсырма беріледі : Электрондық оқулықпен жұмыс (2модуль және 5модуль).
Қорытынды шығаруға жетелеу:
Көк-шолу: не аштық, не ашылмады,
Сары-жағымды, қара-жағымсыз жақтарын айтқызу (2 мин).
Оқушыларды бағалау:-топ басшысы, өзін-өзі
Қорытындылау

Келесі тапсырмалар: Үйге тапсырма. «Тойбастар шашуы» 1) № 4,6-45бет(ескі кітап)
№4-49бет,№6-50бет(жаңа кітап)
Шығармашылық жұмыс : 46-47бет(ескі)50-52– бет(жаңа кітап).


Оқуға арналған тапсырмалар: Ережелерді қайталау.

Источник: http://математика
Категория: Начальная школа | Добавил: janapa (2015-02-09) | Автор: Исаканова Джанна Кайсановна E
Просмотров: 566 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-03-26, 6:31 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1511]
Школьный психолог [516]
История [731]
Опыт [495]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [228]
Мастер-класс [219]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [252]
Английский язык [803]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1176]
Химия [385]
Классному руководителю [653]
Биология [590]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1799]
Краеведение [93]
Начальная школа [3999]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [367]
Сельская школа [73]
Профильное обучение [70]
Демократизация и школа [24]
Физика [302]
Экология [184]
Дошколенок [1566]
Особые дети [278]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [640]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [461]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [70]
Внеклассные мероприятия [1194]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [86]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [534]
Немецкий язык [52]
Технология [292]
Самопознание [399]
Профессиональное образование [107]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [32]
Педагогические программы [7]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru