Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Исаканова Джанна Қайсақызы бастауыш сынып мұғалімі «Рыков атындағы орта мектебі»КММ Катонқарағай ауылы Катонқарағай ауданы Шығыс Қазақстан облысы Математика 4сынып. Сандар және шамалар 4 - апта 2- күн Сабақтың тақырыбы Сандар және шамалар Күнтізбелік жоспар бойынша сабақтың № 17 Сілтеме Күнтізбелік –тақырыптық жоспар 4 -сынып. Жалпы мақсаттар: • Көп таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдерін меңгертуге берілген тапсырмаларды орындау,қайталау • Екі амалды есептер және кері есептерді шығару • Оқушылардың ойлау, есте сақтау , есептеу қабілеттерінің, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау; • Алған білімдерін өмірде пайдалана білуге ж/е сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыруға, тұлға ретінде дамытуға ерекше көңіл бөлу; • Өзін-өзі бағалау арқылы өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға көмектесу,топтық жұмыста бірін-бірі бағалауға үйрету; Оқыту нәтижелері немесе күтілетін нәтижелер: Көп таңбалы сандарды разрядқа жіктей білуі,өрнек және теңдеуді құрып, шығара білуі. Негізгі идеялар: Есептеу ,есептер шығару. Сабақта қолданылатын модульдер 1.Сыни тұрғыда ойлау қабілетін дамыту. 2.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 3.Оқытуда АКТ-ны қолдану. 4.Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу 5.Талантты және қабілетті балаларды оқыту. 6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. 7.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Ресурстар н/е құрал-жабдықтар: 4-сынып оқулығы, бағалау парағы, суреттер ,электрондық оқулық. тапсырмалар немесе жаттығулар: Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық: .(4модуль) Арайлы таң атты, Қайырлы күн достарым! Алтын сәуле таратты. Қайырлы күн қонақтар! Жарқырайды даламыз, Қонақтарды көргенде Жарқырайды айнала. Қуана қарсы аламыз Қазір қай жыл мезгілі?(Күз) Күздің белгілері(оқушылар атайды) Топқа бөліну ( Күзгі жапырақтар арқылы). Сабақ күзгі еңбек мерекесі -сабантойға арналады, сабақ бойы дұрыс жауап берген балаларға «алма ағашының жемістері» беріліп отырады, сабақ соңында сол бойынша баға қойылады. Әр топқа бағалау парағы таратылады. (2мин) Ү/т тексеру (6,7модуль) Топ басшылары өз тобын тексеріп, мәлімдеме жасайды.(2мин) Түстермен жұмыс:-қызыл-түйсік -Бүгін сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?(1модуль) Ақ түс-фактілер нені білемін(2мин) өз ойларын айтқызу. Дәптерге бүгінгі күнді жазу.Көркем жазу сәті.(3мин) Сыныптың білім деңгейін анықтау. Өздігінен білім алуға жетелеу Слайд№1 «Сұрақты тап» (1модуль) топтық жұмыс: топ ережесін сақтауын, бағалау критериилерін ескерту.(5мин) Интербелсенді тақтамен жұмыс.(2модуль) 1-слайд: Сандарды оқы: Мыңдар класы(II класс) Бірліктер класы(Iкласс) Жүздік мыңдар Ондық мыңдар Бірлік мыңдар Жүздік- тер Ондық- тар Бірлік- тер 3 2 0 4 5 8 4 8 0 0 7 6 0 9 5 4 0 7 7 1 5 0 9 7 9 0 3 Сандарды оқып, өсу ретімен жазу: 7903, 48007, 320458, 609549, 771509.(6мин) Әр топ өздерінің алдарындағы «Тапсырмалар парағында» жазылған сандарды цифрмен жазады, оны келесі топқа береді ,олар тексеріп, бағалайды.(5мин) 2-слайд:Интербелсенді тақтада берілген тапсырмаларды өз бетімен орындайды: «Сәйкестендір »(3модуль)(2мин ) 3-слайд: №7-45бет:Теңдеулерді шеш: (әр топтан бір оқушы тақтада, қалғандары дәптерде орындайды)(8мин) 600+х=7600 8600-х=600 6000+х=76000 Сергіту сәті-«Жұмыр қылыш»(1,2модуль.)(2мин) 4-слайд: «Жұппен жұмыла кіріс»жұптық тексеру,әркім өз жұбының жұмысын тексеріп, бағалайды Жауаптары шымылдықтан ашылады(2,3,7модуль.)(3мин) Жауаптарымен сәйкестендір Кітаппен жұмыс- 44 бет №2-өз бетімен орындайды: (3мин) сол кезде Жасыл түс арқылы Сабина,Амина, Эльмираларға жеке тапсырма беріледі : Электрондық оқулықпен жұмыс (2модуль және 5модуль). Қорытынды шығаруға жетелеу: Көк-шолу: не аштық, не ашылмады, Сары-жағымды, қара-жағымсыз жақтарын айтқызу (2 мин). Оқушыларды бағалау:-топ басшысы, өзін-өзі Қорытындылау Келесі тапсырмалар: Үйге тапсырма. «Тойбастар шашуы» 1) № 4,6-45бет(ескі кітап) №4-49бет,№6-50бет(жаңа кітап) Шығармашылық жұмыс : 46-47бет(ескі)50-52– бет(жаңа кітап). Оқуға арналған тапсырмалар: Ережелерді қайталау. Источник: http://математика | |
Просмотров: 1649 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|