Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Айнабулак жалпы негізгі білім беретін мектебі Сулейменова Камал Сагидоллановна – бастауыш сынып мұғалімі Тақырыбы: Көпбұрыштың периметрін табу. Мақсаты: Сызбаларды пайдалан отырып, тік төртбұрыштың, қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу және олардың периметрлерін табу. Есте сақтауын, ойлауын дамыту. Ұқыптылыққа , еңбекке тәрбиелеу. әдісі: талдау, іздену. Көрн: сызбалар, кестелер. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі - Сабаққа әзірлік. ІҮ. Мақсат қою кезеңі Көпбұрыштың периметрін табу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5 оқу, талдау. ІІІ Білімдерін тексеру. Оқулықпен жұмыс. № 1 оқу, талдау. 90м – 70 м = 20 м 20 м қысқа, соқпақ жол. 8м + 8 м + 4 м + 4 м =24 м № 2 Дәптердің ұзындығы мен енін өлшеу. Периметрін табу. 20см + 20см + 16см+ 16см = 72 м № 3 Сызғыш – 6 Қалам – 36 теңге Дәптер – 6 30 + (6+6) = 42 теңге № 45 93,90,9,99,30,3,33,97,0,8,700, 90-30, 6-3, 70,100,5,86,99, № 6 6 онд,6 бірл + 4 бірл. = 7 онд. 7 онд – 4 бірл. =6 онд. 6 бірл. ҮІІ Қорыту. - Тік төртбұрыш дегеніміз не? - Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз? ҮІІІ Үйге тапсырма № 4, , 108 бет. Бағалау. | |
Просмотров: 908 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|