Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы : Қайталау сабағы. Сабақтың мақсаты : Білімділік : көбейту мен бөлудің өзара кері амалдар екенін тиянақтай түсу , периметрін таба білуді жалғастыру . Дамытушылық : оқушылардың ойлау қабілетін дамыту , ауызша және жазбаша есептеу дағдысын қалыптастыру . Тәрбиелік мәні: оқушылардың ой- өрісінің жан-жақтылығына , шапшаңдылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі : қайталау сабағы . Әдіс-тәсілдері : түсіндіру, сұрақ- жауап, «мен-саған, сен-маған » ойыны. Көрнекілігі : слайдтар, үлестірмелі карта, бағалау парағы. Сабақтың барысы . 1. Ұйымдастыру сәті . Психологиялық сәт . Ал, қанеки, балалар Бері қарай қарайық. Алаңдамай басқаға , Сабаққа назар салйық. Дұрыс есеп шешімін , Мұқиятпен табайық. 2. «Зейінді ширату» . (Өткен сабаққа шолу) 1.Арифметикалық төрт амал. 2. Көбейту амалының компоненттерін ата . 3. Бөлу амалының компоненттерін ата. 4. Көбейту амалына кері амал. 5. Кез келген санды 0-ге көбейткенде не шығады ? 6.2-ге қалдықсыз бөлінетін санды не дейміз ? 7. 2-ге бөлгенде нәтижеде қалдық шығатын сандар қандай сандар деп аталады? 3. « Ойлан тап ! » ойыны . Мысалды есепте. (28+12) : 6 = 80-7*8 = ( 36-27) : 3 = 5*7+65 = 3. «Сен- маған, мен-саған » ойыны . Оқушылар бір-бірінен көбейту кестесін тексереді. 3*4 12 : 4 5*6 7*7 2*8 16: 8 3*5 9*7 7*2 14: 7 6*4 5*5 4.Есепті шығар.( Шартын оқу, талдау) кері есеп құр. Әуежайда 18 ұшақ және одан 6 есе кем тікұшақ бар. Әуежайда неше тікұшақ бар ? Ш : 18: 6= 3 (т) ш: 18 : 3 = 6(т) Ж: 3 тікұшақ бар . Ж : 6 тікұшақ 5. Кесінді сыз. Қабырғасының ұзындығы 4 см, ені 3 см болатын тік төртбұрыш сыз және периметрін тап. Р = ( 4+3) *2 = 14 см Сергіту сәті(он саусақ). 6. « Кім жылдам ?» ойыны теңдеуді шеш.( Оқушылар кезекпен орындайды) Х : 100= 9 с: 10=70 800: а= 8 у*6= 600 400: Ь = 100 7 . « Жалғасын тап» . ойыны Мақал- мәтелдің жалғасын табады . Білім –---------- Білім ағып жатқан ---- Білімдінің күні ------ Білімсіздің күні ----- Оқу - білім -- Білім - өмір ---- --«Білім » жайлы даналардың сөзіне тоқталу. Білімді болу деген сөздің мағынасы- белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым. (Әл-Фараби) Білім мен даналық адам көркі. (Ә. Науаи) Ақыл- шырақ, қара түнді ашатын, Білім- жарық, нұрын шашатын, Ақыл қолдап, біліммен ер жетілер, Екеуімен қадірі артып бекінер... Жүсіп Баласағұн. -Балалар, білім сөзінен бірнеше сөз шығаруға болады: Б олашақта І зденімпаз Л айықты І лтипатты М ейрімді БОЛЫНДАР! Балалардың өзін-өзі бағалауы. Балалардың алдында қызыл, жасыл, сары түсті қағаздар жатады.Сол түстеді көтеріп бағалайды. Қызыл түс- орташа түсіндім. Жасыл түс- жақсы, бәрін түсіндім. Сары түс- өте жақсы түсіндім. Үйге тапсырма беру. | |
Просмотров: 792 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|