Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Мұғалім: Абдрахманова С.К. Сынып 2"Б" Тақырыбы: Жүзден жүйрік Мақсаты: Балалардың тіл туралы танымдық деңгейін көтеру, білімді, жанжақты болуға үйрету, бірнеше тіл білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа, шапшаңдыққа баулу, балаларды озық ойлы оқушы болуға тәрбиелеу. Сабақ барысы: Ұйымдастыру Оқушыларды топқа бөлу І топ: Білгірлер тобы Біз білімді балалармыз Білімменен әрқашан Жеңіске жетіп шығамыз. ІІтоп: Тапқырлар тобы Біз тапқырлы баламыз Қандай болса сұрақтың Жауабын тез табамыз Әділқазылар алқасымен таныстыру. 1-кезең." Бәйге" 1. ҚР Президенті кім? (Н.Ә.Назарбаев) 2. . Мысықтың неше аяғы бар? (4) 3. Жыл мезгілдерін ретімен ата. (Қыс, көктем, жаз, күз) 4. Қыс айларын ата (желтоқсан, қаңтар, ақпан) 5. Бағдаршамның неше көзі бар? (3) 6. Қазақ тілінде неше әріп бар? (42) 7. Адамның бір қолында неше саусақ бар? (5) 8.Сиырдың төлі. (бұзау) 9. Астанадағы ойын-сауық орталығы (Думан) 10. Біз нешінші сыныпта оқимыз. 2-кезең "Әрі ойын , әрі оқу" 1.Жизнь-өмір, уголь — ...(көмір). 2. Кровь-қан , число-...(сан), 3. Жди -күт, молоко-...(сүт), 4. Шаг-қадам, человек-...(адам) 5.Таможня-кеден, пол-...(еден) ІІ топ: 1.Возьми-ал, мед-...(бал) 2., Народ — халық, рыба- ...(балық) 3.Дверь-есік, колыбель — ...(бесік) 4.Город-қала, ребенок — ...(бала) 5. Шея-.мойын, игра-ойын, 3 кезең "Ойлы болсаң, озып көр" Жануардың , жетіспейтін дене мүшелерін атау Мысалы: Сиырдың аяғы жоқ. Жылқының құйрығы жоқ. 4 кезең "Мен көрсетемін , сен айт" Оқушылар қарсы топқа суреттегі қозғылысты көрсетеді. Қарсы топ сөйлем құрап , не көргендерін атйту керек. Мысалы: Рустем ән атады. Гульназ сурет салады. 5 кезең "Біліміңді шыңда" Қорапшада жасырылған ойыншықты тауып, сол бойынша әңгіме құрастыру. Әңгімені кезекпен айту. Қорытынды: Әділқазыларға сөз беру, марапаттау | |
Просмотров: 550 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|