Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Санды өрнек пен әріпті өрнек
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі[color=purple]
Кутешова Жадыра Серикалиевна
«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы

«Алгоритм» картасының технологиялық сызбасы.

Сабақтың тақырыбы: Санды өрнек пен әріпті өрнек

Сабақтың мақсаты: Санды өрнек пен әріпті өрнек жайлы мағлұмат беріп,әріпті өрнектің мәнін табу жолдарын түсіндіру. «Алгоритм» картасы бойынша жұмыс жасау, 63 % сапаға қол жеткізу.

Сабақтың міндеттері:
1. «БжС» технологиясының «Алгоритм» картасы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру,практикалық жолдармен меңгерту.
2. Оқушылардың оперативтік есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында жаттығу жұмыстарын орындату,ойлау жылдамдығын дамыту, зейіндерін бір жерге жинақтау.
3. Ұйымшылдыққа , тиянақты болуға, достыққа, ұйымшыл бола білуге жетелеу.

Сабақтың көрнекілігі: «Егер-онда» блок-сызбасы ,ТКШ (төменгі),АКШ (аралық),ЖКШ(жоғары) күрделілік шегіндегі тапсырмалар жазылған парақтар, материалды меңгеру пайызы көрсетіліп отыратын кесте.

1 Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Тақырыптарды оқу барысында «Агоритм» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет беру . Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін < сөз көшбасшыға беріледі.

2 1 цикл «Байқау» «Оқушылардың субъективті тәжірибелерін өзектендіру» ОӘЖӘ сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. 1. Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу).

3 Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады, «Байқау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сынып ішінде аралап жүру және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдау. Үш тапсырма: ТКШ – АКШ – ЖКШ Жұмыстың аяқталуы 5+30.

4 Ұғынуды ұйымдастыру.Түйсіну .Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексеріледі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ =; АКШ =; ЖКШ =.

5 2 цикл «Бекіту» «Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру» Екінші түсіндіру. Сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады. 1. Түсіндіру уақыты У2 (У2=х тақтаға жазу).

6 Қабылдауды ұйымдастыру.Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне «Бекіту» сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Сынып ішінде аралап жүру және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдау. Үш тапсырма: «Егер-онда» сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.

7 Ұғынуды ұйымдастыру .Түйсіну Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» командасы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ =; АКШ =; ЖКШ =.

8 3 цикл. «Жады» «Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру» Үшінші түсіндіру. Сыныптан сұрақ-жауап алу және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіру .
Түсіндіру уақыты екінші кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады. 1. Түсіндіру уақыты У2 (У2=х тақтаға жазу).

9 Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне «Есте сақтау» сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдау. Үш тапсырма: «Егер-онда» сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.

10 Ұғынуды ұйымдастыру Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ =; АКШ =; ЖКШ =.

11 Түйсіну 1. Сыныпқа байланысты ОӘЖӘ сызбасы мен материалды меңгеру деңгейі анықталады.Бағалау.
Категория: Начальная школа | Добавил: zhkc (2015-05-29)
Просмотров: 244 | Комментарии: 1 | Теги: 1 класс, математика | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 9:54 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru