Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56-30 Мақсаты:Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау. I.Ұйымдастыру сәті II. математикалық диктант 1. 1 сағ.неше мин. 2. 2онд.+3біріл. 3. 23+5 4. 44 санның көршілерін жаз. 5. Ең кіші екі таңбалы санды жаз. 6. Ең улкен бір таңбалы санды жаз. III.Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау. -Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады? Оқулықпен жұмыс №1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады.Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет. Ондықтарға ондықтарды қосады. Ондықтарды ондықтардан азайтады. №2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды.Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83-30). Мысалы: -53 және 30 сандарының қосындысы; -Бірліктерге бірліктерді қосу; -Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу; -Ондықтарды ондықтарға қосу; -Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу; -Қосындының мәні 83. №3. Өзіндік жұмыс.Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды. №4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады.Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды.Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы. Болғаны-? 12 12 Бергені-2қ. 2 ? Қалғаны-10қ. ? 10 10+2=12(қ) 12-2=10 (қ) 12-10=2(қ) Жауабы: 12 қ болды. Жауабы: 10қ қалды. Жауабы: 2қ берді. №5.Көрнекілікке сүйеніп,уақытты ауызша анықтайды. Рефлексия.Шығармашылық жұмыс Үстел үстінде 10 алма жатыр еді.Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр? Үй тапсырмасы. 57-бет. №6, №7 Источник: http://сабақ жоспары | |
Просмотров: 709 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|