Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

26+30 56-30
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56-30
Мақсаты:Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау.
I.Ұйымдастыру сәті
II. математикалық диктант
1. 1 сағ.неше мин.
2. 2онд.+3біріл.
3. 23+5
4. 44 санның көршілерін жаз.
5. Ең кіші екі таңбалы санды жаз.
6. Ең улкен бір таңбалы санды жаз.
III.Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
-Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады.Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды.Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83-30).
Мысалы:
-53 және 30 сандарының қосындысы;
-Бірліктерге бірліктерді қосу;
-Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
-Ондықтарды ондықтарға қосу;
-Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
-Қосындының мәні 83.
№3. Өзіндік жұмыс.Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды.
№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады.Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды.Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны-? 12 12
Бергені-2қ. 2 ?
Қалғаны-10қ. ? 10
10+2=12(қ) 12-2=10 (қ) 12-10=2(қ)
Жауабы: 12 қ болды. Жауабы: 10қ қалды. Жауабы: 2қ берді.
№5.Көрнекілікке сүйеніп,уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия.Шығармашылық жұмыс
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді.Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?

Үй тапсырмасы. 57-бет. №6, №7

Источник: http://сабақ жоспары
Категория: Начальная школа | Добавил: сания2301 (2015-11-12) | Автор: математикадан сабақ жоспары E W
Просмотров: 351 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2018-02-23, 9:49 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1552]
Школьный психолог [530]
История [752]
Опыт [523]
Научная кафедра [226]
Воспитание души [249]
Мастер-класс [230]
Семья и школа [183]
Компьютер-бум [261]
Английский язык [831]
Великие открытия [25]
Университет здоровья [134]
Математика [1223]
Химия [391]
Классному руководителю [670]
Биология [598]
Думаем, размышляем, спорим [101]
Казахский язык и литература [1845]
Краеведение [98]
Начальная школа [4071]
Беседы у самовара [20]
Мировая художественная культура [44]
Новые технологии в обучении [389]
Сельская школа [79]
Профильное обучение [82]
Демократизация и школа [28]
Физика [311]
Экология [189]
Дошколенок [1634]
Особые дети [297]
Общество семи муз [61]
Школа и искусство
Уроки музыки [651]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [481]
Мой Казахстан [239]
Школьный театр [75]
Внеклассные мероприятия [1225]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [101]
ИЗО и черчение [224]
Физическая культура [559]
Немецкий язык [56]
Технология [307]
Самопознание [417]
Профессиональное образование [120]
Школьная библиотека [86]
Летний лагерь [19]
Дополнительное образование [48]
Педагогические программы [15]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru