Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

26+30 56-30
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56-30
Мақсаты:Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау.
I.Ұйымдастыру сәті
II. математикалық диктант
1. 1 сағ.неше мин.
2. 2онд.+3біріл.
3. 23+5
4. 44 санның көршілерін жаз.
5. Ең кіші екі таңбалы санды жаз.
6. Ең улкен бір таңбалы санды жаз.
III.Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
-Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады.Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды.Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83-30).
Мысалы:
-53 және 30 сандарының қосындысы;
-Бірліктерге бірліктерді қосу;
-Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
-Ондықтарды ондықтарға қосу;
-Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
-Қосындының мәні 83.
№3. Өзіндік жұмыс.Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды.
№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады.Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды.Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны-? 12 12
Бергені-2қ. 2 ?
Қалғаны-10қ. ? 10
10+2=12(қ) 12-2=10 (қ) 12-10=2(қ)
Жауабы: 12 қ болды. Жауабы: 10қ қалды. Жауабы: 2қ берді.
№5.Көрнекілікке сүйеніп,уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия.Шығармашылық жұмыс
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді.Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?

Үй тапсырмасы. 57-бет. №6, №7

Источник: http://сабақ жоспары
Категория: Начальная школа | Добавил: сания2301 (2015-11-12) | Автор: математикадан сабақ жоспары E W
Просмотров: 312 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-10-17, 12:44 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1525]
Школьный психолог [525]
История [737]
Опыт [512]
Научная кафедра [218]
Воспитание души [234]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [812]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [386]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1812]
Краеведение [93]
Начальная школа [4022]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [384]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [185]
Дошколенок [1586]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1201]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [541]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [407]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru