Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

26+30 56-30
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56-30
Мақсаты:Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау.
I.Ұйымдастыру сәті
II. математикалық диктант
1. 1 сағ.неше мин.
2. 2онд.+3біріл.
3. 23+5
4. 44 санның көршілерін жаз.
5. Ең кіші екі таңбалы санды жаз.
6. Ең улкен бір таңбалы санды жаз.
III.Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
-Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады.Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды.Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83-30).
Мысалы:
-53 және 30 сандарының қосындысы;
-Бірліктерге бірліктерді қосу;
-Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
-Ондықтарды ондықтарға қосу;
-Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
-Қосындының мәні 83.
№3. Өзіндік жұмыс.Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды.
№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады.Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды.Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны-? 12 12
Бергені-2қ. 2 ?
Қалғаны-10қ. ? 10
10+2=12(қ) 12-2=10 (қ) 12-10=2(қ)
Жауабы: 12 қ болды. Жауабы: 10қ қалды. Жауабы: 2қ берді.
№5.Көрнекілікке сүйеніп,уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия.Шығармашылық жұмыс
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді.Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?

Үй тапсырмасы. 57-бет. №6, №7

Источник: http://сабақ жоспары
Категория: Начальная школа | Добавил: сания2301 (2015-11-12) | Автор: математикадан сабақ жоспары E W
Просмотров: 180 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 7:37 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru