Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

сабақ жоспар
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№33 орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Бердхан Уасира
Сабақтың тақы рыбы:Дала өсімдіктері мен жануарлары
Сабақтың мақсаты: Тәрбиелік: Табиғат байлықтарын қорғап, сақтауға, ұқыпты пайдалануға, ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорларын, тіл байлығын, ізденімпаздық, ойлау қабілетін дамыту.
Білімділік: Оқушыларға дала өсімдіктерімен жануарларының өміріндегі зор пайдасы, күнделікті тұрмыста қолданылуы туралы жан – жақты мәлімет бере отырып білімдерін кеңейту және тек пайдаланып қоймай қорғау керектігін ұғындыру.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Ой қорғау, жинақтау, болжау, іздену, сұрақ – жауап, топтастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, өсімлдіктер топтамасы, кеспе қағаздар, суреттер топтамасы.

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс -ірекеті
Ұйымдастыру Жұмбақтар арқылы топқа бөлу Топқа бөлініп отырады
1.Шөптекті өсімдіктер жаз бойы жайқалып өсетін ылғалы жеткілікті шағын үлескілерді қандай жер деп атауға болады?(Көгалды жер)
2.Көбінесе көктемде тасыған су жайылатын өзен аңғарларын, көл жағаларын, тау етектерін алып жатады. Бұл қандай жер?(Шалғынды жер)
3.Көктемгі топырағы қар суымен ылғалданып, шөбі көкмайса болып,дала сары гүлге толады.Бұл қандай жер.
4 .Көбінесе мал жацылымы ретінде пайдаланылады.Өсімдіктердің өзі сарғыш , қоңыр тартып тұрады.Бұл қандай жер?(қуаң дала) Жұмбақ шешеді
Топтарының атын анықтайды
Үй жұмысы І топ. Шалғын түрлерін топтастырады. Улы шөбін.
ІІІ топ. Шалған жануарларын топтастырады.
ІҮ топ. Шалғын өсімдіктері мен жануарларына венн диаграммасы арқылы топтастырады.
Тақтада топтастыру.
Осы өсімлдіктер, жануарлар барлығы қайда тіршілік етеді?
: Сұрақтар кестесі.
10 20 30
40 50 60
70 80 90
10. Шалғын деген не?
20. Шалғында қандай өсімдік өседі?
30. Шалғында мал жемейтін өсімдік өседі?
40. Шалғында тіршілік ететін жанұяларды ата?
50. Шалғынның қандай пайдасы бар№
60. Шалғынды неге, қалай қорғаймыз?
70. Бунақденелері шалғында қай кезде көбиді?
80. Шалғында ірі аңдар бола ма? Неге?
90. Бунақденелер өсімдіктер пайда бар ма?
Топта жазады

Сұрақтарға жауап береді
Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс Дала өсімдіктер, жануарлар көрсетіледі.
Дәптермен жұмыс
Күннің жады, тақырыбы, жоспар жасалады.
І бөлім бойынша
— Бұл не? (дала)
Даланың бірнеше түрі бар:
— шалғынды
— қуаң
— егістік

Мәтінді оқу, іштей оқу
Топта өз топтарының атары бойынша анықтау Даптерге жазады

Оқиды, талқылайды

Сабақты қорытындылау
Бағалау

Үйге тапсырма
Топаралық сұрақтар
Мәтін бойынша


1. Дала түрлерінің бір – бірінен қандай айырмашылығы бар?
І топ. Оқу орталығы: Ереже, дала өсімдіктер туралы дерек өсімдіктер туралы мақал – мәтел, жұмбақтар айту.
ІІ топ. Экологиялық орталығы: даланы қорғау мақсатында қандай үндеу тастар едің?
Жалпы «экология» (грекше эйкос – үй, тұрақ, логос – ғылым) қоршаған ортаның қарым – қатынасын зерттейтін ғылым. Қоршаған ортаның тазалығы үшін күресу деген мағына. Табиғатты қорға – бәріміздің борышымыз. Өйткені қазір теңізіміз тартылып, орманымыз кесіліп, құнарлы жерлеріміз сортаңдалып қалды.
ІІІ топ. Ғыл ыми орталық: дала қасиеттерін зерттеу, тәжірибие жасау.
ІҮ топ. Математикалық орталығы: Математикалық цифрлармен берілген деректер жинақтау.

Салыстыру кестесі
Мазмұндау
Тақтаға қысқы және көктемгі дала, өсімдіктер мен жануарлар

Топтар бір біріне сұрақтар қояды

Тақырыбы: Алғашқы көмек. Бедел Тұрсынбаев.
Мақсаты: Оқушыларға Бедел Тұрсынбаевтың «Алғашқы көмек» атты әңгімесі бойынша қазақтың ашаршылық кезіндегі өмірімен таныстыру, оқып, өздігінен ізденіп жұмыс істеуге баулу, байланыстырып сөйлеуге, ойын тұжырымдай білу қасиетін дамыту; қыйындықтан қорықпайтын, елін қорғайтын, шыншыл азамат болуға тәрбиелеу.
• Түрі: аралас сабақ. Балалар не тауып алды?
• Мирас не істеді?
• Мирас балмұздақ жеуден неге бас тартты?
• Егер сен біреудің ақшасын тауып алсаң, не істер едің?

Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: суреттер. оқулық,дәптер, постер, стикер
Кезеңдері Мұғалімнің іс әректе Оқушының іс әрекеті
Ұйымдастыру Құрал жабдықтарын тексеру
Психологиялық дайындық «Сағат бойынша достар» ойыны.
Оқушылар өз орындарына отырады?
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

Жұмбақ шешу:

Сенбілесің бе?(мәлімет) «Жедел жауап» Берілген сұрақтарға нақты, әрі жылдам жауап берулерің керек
1.Шығарманың авторы кім?
2. Шығармадағы кейіпкерлер?
3.Әскербектің әтеші несімен ерекшеленетін?
4. Әскербектің әтеші туралы ауылдастары не деді?
5. «Әтештің көзін жойып, басын қырқып тастау керек»-деген кім еді?
6. Әскербек әтешін көз тигеннен қалай емдеп алмақшы болды?
7. Амангелді Әскербекке қандай ақыл айтты?
8. Әскербек әкесінің етігін өз аяғына не үшін байлап қойды?
Әңгімені толық оқығандарына көз жеткізу үшін үй тапсырмасын «Ішке, сыртқа» әдісі пысықталады.
загрузка...
Оқушылар мәтіннен өзіне ұнаған үзіндіні немесе оқиғаны «ішке», ал ұнамаған оқиғаны «сыртқа» жазады.
ІШКЕ СЫРТҚА

• Балалар не тауып алды?
• Мирас не істеді?
• Мирас балмұздақ жеуден неге бас тартты?
• Егер сен біреудің ақшасын тауып алсаң, не істер едің?

Оқып беру
Жауап береді

Жазады

Жауап береді

ІІІ. Мағынаны тану кезеңі
«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға

Оқулықпен жұмыс
Алғашқы көмек әңгімесі не ? кім? Туралы мүмкін деп ойлайсыңдар?
Қазақ халқы қиын кезеңді бастан кешірді. Соның бірі – 1931 – 1932 жылдардағы ашаршылық. Сол нәубет кезеңде үш жарым миллион қазақ халқы аштан қырылды. Ел басына түскен ауыр зұлматтың бір көрінісі Бедел Тұрсынбаевтың төмендегі «Алғашқы көмек» әңгімесімен танысамыз. 2.

Сергіту сәті орындалады. Қазір біз сендермен «Кемпірқосақ» әдісі арқылы мәтінді өз тобымызда оқимыз. Тобымызда талқылаймыз. Болған топтар белгі береді. Сондай-ақ, мен әр оқушының алдына 4 түс жабыстырып қойдым. Әркім өз түстері бойынша жаңа топтар құрады(сары, жасыл, қызыл, көк). Ондағы мақсатымыз. Мәтіннің әр бөлігін оқып келген оқушылар бір-біріне түсіндіре отырып, мәтіннің мазмұнын толық ашуға тырысады.
Осы жаңа топ құрамында топ мүшелері өз пікірлерін айта отырып, әңгімемізге композициялық талдау жасап көрелік.

1. Оқиғаның басталуы.
2. Байланысы
3. Дамуы
4. Шарықтау шегі
5. Шешімі
Міне әңгімеміздің негізгі құрылымы осылай болды.



Оқиды, талдайды

Дәптермен жұмыс Ал, енді дәптерімізді ашып,
Сөздік жұмыс. Нәубет – апат, кесапат, ауыртпалық. Зұлмат – алапат, ауыр, қиын, зобалаң. Білте – майшамның тұтатқанда жарық беретін ширатылған талшығы. Құман – шәугім. Сықылды – сияқты, тәрізді.
Әңгіме кестесін құрайық.
Әңгіме аты
Авторы
Кейіпкерлері
Немен аяқталды
Не үйретті
Жазады жауап береді
Ү. Білімді бекіту кезеңі
1. Суретте: далада не жауып тұрды?
2. Салыстыр: баланың әкесі мен шешесіне берілген мінездемесін салыстыр
3. Зертте: әңгімедегі өлкенің аты
4. Елестетіңіз: «Егер әкем түк әкелмесе, сонда біз не болдық?!» деген бала ойын жалғасытырып көр?Не болуы мүмкін деп ойлайсың?
5. Дәлелде: әңгімеден ашаршылықты танытатын сөздерді дап?
6. Талда: әңгімені неліктен «Алғашқы көмек» деп аталған?
Жауап береді
ҮІ. Қорыту кезеңі
Бағалау топтық және түстер бойынша бағаланады.
Үйге тапсырма: 147-149 бет оқу.
Өз өздерін бағалайды

Тақырыбы:Көксерек.М.Әуезов
Сабақтың мақсаты; Оқушыларды Мұхтар Әуезовтың «Көксерек» атты повестен үзіндісімен таныстыру, үзіндінің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау; өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту. Табиғатты қорғай білуге,қасқырға деген көзқарасты қайта қарау; адамгершілікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу;
Әдісі: сұрақ –жауап, талдау, іздену
Көрнекілігі:Суретер.үлестірмелер,

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру
Үй жұмысы
1.Суретте: далада не жауып тұрды?
әңгімені неліктен «Алғашқы көмек» деп аталған?

2.Салыстыр: баланың әкесі мен шешесіне берілген мінездемесін салыстыр
3.Зертте: әңгімедегі өлкенің аты
• Еңбектің ең алғашқы қасиетін бала қай кезде сезінді?

4.Елестетіңіз: «Егер әкем түк әкелмесе, сонда біз не болдық?!» деген бала ойын жалғасытырып көр?Не болуы мүмкін деп ойлайсың?
5.Дәлелде: Әңгімеде автор қай кезеңдегі оқиғаны баяндайды?
әңгімеден ашаршылықты танытатын сөздерді дап?
6.Талда: cөзжұмбақақ шешу

Топқа тапсырма

Үлестірме бойынша жұмыс

Топта сөзжұмбақ шешеді
ІІІ. Мағынаны тану кезеңі
«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға фильмнен үзінді көрсету.
— Бұл қай фильмнен үзінді? (Көксерек)
— Фильмді көргендерің бар ма?

Шығарма бізге повестен үзінді түрінде берілген.Шығарма авторы Мұхтар Омарханұлы Әуезов. Ол қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданы жерінде 1897 жылы жиырма сегізінші қыркүйекте туған.


Жауап береді

Жазады топтастырады
Оқулықпен жұмыс

Ой ашар

Дәптермен жұмыс Мәтіннің әр бөлігін оқып оқушылар бір-біріне түсіндіре отырып, мәтіннің мазмұнын толық ашуға тырысады.
Слайд
1. Кесте бойынша Көксерекке сипаттама беру «ВЕН»
Көксеректің күшік кезі Көксеректің көк шолақ қасқыр болған кезі
Жүні-үрпиіп,үдірейік
Езуі-ыржитады
Бойы-үлкен емес Жота жүні-үрпиіп
Көзі-жасылданып
Азуы-ақситып ашып, тістерін көрсетіп

. Әңгіме немен аяқталды деп ойлайсың?
Сабақты бекіту
«Ой толғау»
1.Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсың?
2.Көксерек «ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады» дегенді қалай түсінесің?
2.М.Әуезов кім? Оның қандай әңгімесін білесің?
3.Әңгіменің Көксеректі жек көретіні туралы жазылған жерді тауып оқы?
4.Көксеректің ашқарақтығын суретейтін жерін тауып оқы?


V. Қорытынды Бағалау:Қысқы ағашты қармаен толтыру
Ағаштың басы- өте жақсы
Ортасы- жақсы
Төменгі бөлігі- әлі толықтырамын
1. қандай ой түйдің?
2. Не үйретті
3.Өзіңе қойған бағаң
Оқушылар оқиды өздерін бағалап , ағашты қармен толтырады.
Үйге тапсырма:152-153 , оқу

Источник: http://сабақ жоспар
Категория: Начальная школа | Добавил: Бердихан (2016-02-12) | Автор: Уасира E W
Просмотров: 153 | Комментарии: 1 | Теги: ана тілі, Дүниетану 4-сынып | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 4:52 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru