Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

"Өнеге отбасынан"
Өзін өзі тану пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
Сабақ: "Өнеге отбасынан" Мектеп: "№12" КММ
Күні: 05.02.2016 Мұғалімнің есімі: Исабекова Дана Амангельдыевна
Сынып: 3 "Г" Қатысқандар саны: Қатыспапағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты Топпен жұмыс жасау барысында сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, Өнеге отбасынан басталуы туралы түсінікті, білімдерін кеңейту. Адамгершілік қасиеттерін,мейірімділік, қайырымдылық қасиеттерін қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
• Өнеге, отбасы туралы біледі, топпен жұмыс істей алады, ой бөліседі.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Сұрақтарға жауап береді, жазба жұмыстарында қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
• Мысал келтіреді, салыстырады, дәлелдемелер бойынша жауап береді.
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Өнеге, отбасы тақырыбы бойынша өз ойларын еркін жеткізе алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
• Қыстырма, қаратпа сөздерін нақты, орынды қолдана алады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
«Ыстық орындық», «Ойлаудың алты қалпағы», «Өрмекшінің торы», «Инсет» кестесі, «Бас бармақ»", АКТ.
Сіз неліктен .................................. екенін айта аласыз ба?
Сондықтан, себебі, яғни, (Дәлелдей алады).
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Кесте толтыру, жазба жұмыстары.
Алдыңғы оқу «Достық»

Жоспар
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі (5мин)
Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
(Оқушылармен амандасу,
Психологиялық ахуал, топқа бөліну (Ата, апасының балалары бойынша))
-Балалар, қолдарыңды жүрек тұсына бір сәт қойып, дүрсілін бір тыңдап көріңдерші. Сендердің жүректерің мейірімге, қайрымға,махаббатқа, жылы сезімге толы. Адам бойындағы бар жылу мен мейірім жүректен шығады.
Оқушылар шеңберге тұрып. Өлеңді айтып, шеңбер бойымен айланалды:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б. Оқушылар шеңберде тұрып сағат тілімен бір-біріне бүгінгі күнге тілектер айтты.(сәттілік, қуаныш, үздік баға, белсенділік т.б.)
1. 2.Өткен материалды қайталау
2. (7 мин) Үй тапсырмасын "Ыстық орындық" әдісі арқылы тексердім. Қайталау материалы бойынша жаңа тақырыппен байланысқан ой толғау сұрақтары қойылып отырды. Әр топтан бір баладан шығып кезекпен ыстық орындыққа отырды. Сұрақтарға жауап берді. "Бағдаршам" арқылы бағалап отырды.
3. Жаңа сабақ
(15 мин)
Еркін микрофон әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Отбасы түсінігін ашу
Отбасы туралы мақал мәтелдер айту Сұрақтарға жауап берді.

Оқушылар айтады
4. Сергіті сәті (2 мин) Сергіту жаттығуы Балалар тақтада көрсетілген жаттығуды қайталады.
5.Жаңа материалды бекіту (10мин)
Көрініс көрсету «Жанұя»
«Алты қалпақ арқылы» Талдап көрсету, пікірлерін тыңдау
Эдвард де Бононың алты қалпағы.
Ақ қалпақ- эмоциясыз, таза ойлау, дұрыс ойлау.
Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Позитивті ойлау.
Қара қалпақ. Сары қалпаққа қарама-қайшы.Ненің қиын, түсініксіз, мәселе тудыратын, негативті екенін анықтап және себебін түсіндіреді.
Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді.
Жасыл қалпақ. Бұл шығармашылық ойлау қалпағы.
Көк қалпақ ойлау үдерісін басқару үшін қолданылады."Өрмекшінің торы" әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
Оқушылар орындайды
6.Үй тапсырмасын беру (2мин)
Шығарма жазу (оқушылар жазып алды)

7.Бағалау (4мин)
Басбармақ әдісі арқылы. Күлегештер арқылы.
Кері байланыс парағы бойынша қорытынды жасау Оқушылар бірін-бірі бағалады
Таратпа қағазды толтырды.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар

Басталуы 5мин. Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
(Оқушылармен амандасу,
Сергіту сәті, Топқа бөлу) АКТ қолдану
Ортасы 30мин"Ыстық орындық", "Ыстық микрофон","Өрмекшінің торы", "Алты қалпақ" әдісін пайдалану, Сұрақтар қою, оқулықпен жұмыс Таратпа қағаздар
Аяқталуы 10мин Кері байланыс әдісі бойынша қорытынды жасау Стикерлер
Қосымша ақпарат Дарынды және үлгерімі төмен балалармен жеке жұмыс.

Саралау Бағалау Пән аралық байланыс
АКТ мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• Деңгейлік тапсырмалары • Смайлик арқылы
• Инсет кестесі арқылы • Әдебиеттік оқу
Қорытынды бағамдау

Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек керек болуы мүмкін.
Үй жұмысы: Шығарма жазу «Отбасым» АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша формуламен жұмыс істей алады.
Ой толғау
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Оқыту мақсаты шынайы болды.
Бүгін оқушылар Өнеге отбасынан басталатынын ұқты.
Оқыту ортасы ынтымақтастық ахуалынан кейін көңілді болды.
Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты. Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым.
Мен жоспарымды жеті модульмен ықпалдастыра отырып әзірледім.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1: "Өрмекшінің торы" әдісі арқылы арқылы оқушылар бір-бірлеріне түсіндіру табысты болды.
2: Бағалау критерийлерін басшылыққа ала отырып қойылған бағаларға оқушылар келісіп қана қоймай, келесі жолы жоғары нәтиже алу үшін қандай кемшіліктерді жою керектігін түсіндім.
Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:Формативті бағалауды оқыту үшін бағалау ретінде қолданудың маңызы зор, өйткені оқушылар сабақ кезіндегі деңгейлік тапсырмалар кезінде жіберіліп жатқан аз-кем кемшіліктеріне қарамастан, олардың еңбегін, ынтасын мақтап-мадақтап формативті бағалап отырдым. Оқушының Райан мен Декидің ішкі уәжін дамытады деп ойлаймын.
2: Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, жиынтық бағаны ашық түрде қою. Себебі оқушы нәтижеге жету үшін өзінің мүмкіндіктерін ғана емес, сонымен қатар нәтижеге жету жолын да алдын-ала біліп отырады.
Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?
Сабақтың оң нәтижеге жетіп, табысты болуы үшін мұғалім құзыреттілігі жоғары дәрежеде болу керек. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас шынайы болса, балалардың көтеріңкі көңіл-күйлерінің куәсі болатынымды білдім.
Категория: Начальная школа | Добавил: issabekova_dana (2016-02-15) | Автор: Өнеге отбасынан E
Просмотров: 141 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 6:51 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru