Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

1 класс математика қайталау сабағы
Сулейменова Манарслу Данабековна- Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Қандыағаш қалалық №3 мектеп-гимназиясының бастауыш класс мұғалімі
Математика
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылармен өткен тақырыптарды пысықтау барысында тапсырмалар орындау.
2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, тілін, ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, білгірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, ой қозғау.
Көрнекілігі: сандар қатары, фигуралардың суреті.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен амандасу.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып-біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге
Сәлем бердік жалпымыз.
ІІ. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Қосу, айырма, тең, артық, литр, азайту, уақыт.
ІІІ. а) Сандарды ретімен санау, кері санау.
2 4 3 1 5 7 8 6 9 10
Бір таңбалы сандар Екі таңбалы сандар
ә) Қосындылар және айырмалар құру. Компоненттерді қайталау.
0+1=1 10-5=5
0+2=2 10-6=4
0+3=3 10-7=3
0+4=4 10-8=2
0+5=5 10-9=1
Нөлге санды қосқанда Азайғышы бірдей сан азайтқышы 1 санға
сол сан шығады. мәні 1 санға кем.
б) Барлық мүмкін теңдіктерді құру.
10= 8= 6= 4=
9= 7= 5= 3=
1-10 сандардың қосу кестесі.
в) Салыстыру:
2 > 1 1 < 2 2+1 = 1+2
Сандарды, өрнектерді салыстыру. Өрнектерді салыстыру үшін өрнектердің мәнін тауып салыстырамыз.
г) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 < 10 2 < 9 3 < 8
ғ) «Кел ойнайық!»
Қалқанқұлақтың қатесін тап.
8+2=9 3+3=6 10>9
6-2=4 4+2=6 4>6
5+3=7 7-5=2 2<3
Теңдіктер. Теңсіздіктер
д) Геометриялық тапсырма. Ұзындығы 5 см кесінді сыз. Одан қысқа кесінді сыз.
е) Сергіту сәті. Математикалық жұмбақтар.
ё) Әр суреттегі текшелер нешеу екенін анықтау.
6 8 9 8
Текше туралы не білеміз?
Текшенің 4 жағы бірдей шаршы. Ал шаршының барлық қабырғалары бірдей.
Өз бетімен жұмыс.
ж) Дәптермен жұмыс.
10 9 8 6 7 5 4 3 2 сандарының құрамын анықтау.
(өз-өзін тексеру)
ІV. Қорыту.
- Балалар сабақ ұнады ма? Не білдің? Не үйрендік?
V. Мадақтау.
Меңзер бойынша өрнектер құрып, мәнін тапсақ біздің бүгінгі сабағымыздың, жұмысымыздың нәтижесін білеміз.
VІ. Үйде 1-10-ға дейін санап, қосу кестесін білу.
Категория: Начальная школа | Добавил: Гуми9659 (2016-03-01) | Автор: Сулейменова Манарслу Данабековна E
Просмотров: 142 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 7:07 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru