Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

№2 «Еркетай» ортаңғы тобына ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
ШҚО, Семей қаласы
«№22 ЖОББМ» КММ
Дайындаған: Омарова Макпал Абдулловна

№2 «Еркетай» ортаңғы тобына ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 11.11. 2015ж
Білім беру саласы: Қатынас
Бағдарлама тарауы: Тіл дамыту
Тақырыбы: Үй жануарлары мен төлдері (байланыстырып сөйлеу)
Мақсаты: үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету, өзара сыйластыққа
төрт-түлік малды қадірлеуге тәрбиелеу,танымдық қызығушылықтарын
арттыру.
Құрал жабдықтар:қуыршақ Шопан ата, киіз үйдің макеті,төрт түлік малдың
суреті, мүсіндері,
Билингвалды компонент: сиыр – корова - cow,түйе – верблюд - camel , ешкі – коза - goat , жылқы – лошадь - horse,қой – баран - ram.

Әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы


«Еркелетіп айт» сөздік ойыны
-балалар,сендерді үйде ата-апаларың
«ботам», «қозым», «құлыншағым»
деп еркелете ме?
Ендеше,менің қолымдағы қазақтың
киіз үйін сыйлау арқылы бір-біріміз
ді еркелете отырып,тілек айтайық.
Көздерін жұмғызып,үнтаспа арқылы
үй жануарларының дыбыстарын
тыңдатамын. Қай жануардың дыбысы
екенін сұраймын. Осы кезде топқа
Шопан ата кіреді.
-Ал,көзімізді ашайық,бізге кім келіп
тұр екен?
Бұл кісі төрт түлік малдың иесі-Шопан ата. Шаттық шеңберіне
тұрып,киіз үйді бере
отырып,бір-біріне
жақсы тілектер айтады

көздерін жұмып, ауылдағы ата-апаларының ауласын-дағы үй жануарларын
елестетеді.Дыбысы
арқылы қай жануар
екенін анықтайды
Іздену-ұйымдастырушылық

Шопан ата балалармен амандасады,
сұрақтар қояды:
-Сендер қандай үй жануарларын білесіңдер?
-Ал,олардың төлдері қалай аталады?
-Жарайсыңдар, мен сендердің
жандарыңа отырып демалайын.
Атай отырып, оқу іс-әрекетіне қатыса
ды
-Жақсы,дем алыңыз.

Тәрбиешіні мұқият
тыңдап, Шопан атамен амандасады
-жылқы,сиыр,қой,ешкі

-құлын,бұзау,қозы,лақ

Іздену-ұйымдастырушылық

«Ұйқасын тап»
(сөздерді дұрыс қолдануға ,сөздік қорын молайту)
Қы-қы-қы-жүйрік екен...
Кі-кі-кі-сүзеген ғой....
Із-із-із-сиырда бар...
Та-та-та үлкен көзді ....
Сөздік жұмысы: «төлдер,сүзеген,
өріс» деген сөздердің мағынасын түсіндіремін.
«Сипаттап бер» д /о
Дорбаға үй жануарларының суреттерін саламын.Балаларға өздері қалаған
бір үй жануарының мүсінін алып, соны сипаттап беруді ұсынамын.

Сергіту жаттығуы

Шығармашылық сәт.
Төлдер туралы жатқа білетін өлеңдерін еске түсіруді ұсынамын

«Қайсысы артық?» д/о
Суреттер қатарынан (үй жануарлар-ының бір жабайы жануар)артық суретті табуды ұсынамын.

Ұйқас сөздерді табады
-жылқы
-ешкі
-мүйіз
-бота

Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді
қалаулары бойынша
бір үй жануарының
мүсінін алып,суреттеп
шығады

өлеңді бірге айтып,
қимыл-қозғалыстарды
жасайды

төлдер туралы білетін
өлеңдерін айтады

артық суретті тауып,
алып тастайды

Рефлексивті-түзетушілік

-Шопан ата көрдіңізбе,балалар үй жануарлары мен төлдерін,олардың
тіршілік ету ерекшеліктерін жақсы
біледі. Оларға қамқорлық жасай алады. Енді,біздің балалар,сізге үлкен
көмекші болады.

-Рахмет,құлыншақтарым,өте риза болдым.Менің қолғанаттарым .
Менің сендерге базарлығым бар.
Енді ,мен өріске барып қайтайын.
-Сауболыңдар.
-Сау болыңыз,атай

Балалар мақтау сөздерге қуанады
Атаймен қоштасады
рефлексивті-түзетушілік
-Сұрақтар қойып, тақырыпты қорытамын.
-Балалар бүгін біз нелер жайлы айттық?
-Бізге кім келді?
-Үй жануарларына қамқор бола аламыз ба?
Бүгінгі оқу іс-әрекеті ұнады ма?

Балаларды мадақтап, ұйымдастырыл-ған оқу іс-әрекетін аяқтаймын.
Көңіл күй сыйлау.

-бүгін біз үй жануарлары мен төлдері туралы айттық
-бізге қонаққа Шопан ата келді
-үй жануарларына қамқорлық жасай аламыз

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: үй жануарлары мен төлдерін,олардың тіршілік ету ерекшеліктерін
Нені игереді: әңгіме құрастыру барысында жаңа сөздерді дұрыс қолдануды
Нені біледі: жануарларды күтіп-баптауды,оларға қамқорлық жасай білуді
Категория: Начальная школа | Добавил: Нурдаулет (2016-03-05) | Автор: Омарова Макпал Абдулловна
Просмотров: 203 | Теги: .школа | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 8:55 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1137]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1484]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru