Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Математика "Өткенді пысықтау" өзін- өзі тану пәнімен ықпалдастыру сабағы
«Өзін- өзі тану» гимназиясы,
бастауыш сынып мұғалімі
Ахатаева Бейбиткул Сагатовна
Күні: 07 желтоқсан, дүйсенбі Уақыты:
0920-1000
Пәні: Математика Сыныбы: 2«А»
Cабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Талантты және дарынды балалар: Дайана, Анзия, Расул, Інжу, Әліхан
Құндылық: Бес құндылық және құндылықтарға байланысты қасиеттер.
Сабақтың дәйексөзі: «Көп біріксе, көл деген.» Нақыл сөз
Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың типі: интербелсенді
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «топтастыру», «топпен жұмыс», ойын технологиясы
Негізгі түсініктер: Геометриялық фигуралар, олардың периметрін табу, құрама есептер шығару, жақшалы өрнектер құрастыру Өткен сабақпен байланысы: Өткен сабақтарда алған білімдерін басшылыққа ала отырып, жаңа сабақтың тақырыбын шығарып алу. Бағалау:
• Бақылау
• Сыни тұрғыдан оқушылар өздерін формативті бағалайды
• Сапалы білімді жиынтық бағалау
• Керекті құрал жабдықтар:
Интербелсенді тақта, ойын құралдары, оқулық пен кесте Өлшемдік ойлау қабілеті: 2«А»

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: ондық сандарды қосу және азайту, өрнек, амал, сандардардан жақшалы өрнектер құрастыру, геометриялық фигуралардың периметрін табу дағдыларын жетілдіріп, шыңдай түсу;
Дамытушылық: құрама есеп шығару, есептеу тәсілдерін дамыту;
Тәрбиелік: жалпыадамзаттық құндылықтарды бойларына сіңіре отырып, интеллектуалдық қиындықтарды жеңе білу және өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу.
Бағалау түрі: Оқушылар жетістігін сыни тұрғыдан бағалау, формативті және жиынтық бағалау («жасыл»-өте жақсы, «сары»- жақсы, «қызыл»-қанағаттанарлық)
Уақыты Жұмыстың түрі Мұғалімнің ролі Оқушының ролі
Басталуы:
5 мин

09:20 – 09:25

Нұрға бөлену.
Психологиялық дайындық.
- Балалар денелеріңді бос ұстап, 5 құндылықты, 5 Т-ны естеріңе түсіре отырып менің сөзіме мұқият құлақ салыңдар және әрбір сөйлемнің соңындағы сөзді хормен айтыңдар.
- Сабақта нұрға бөленген біздің басымыз өте жақсы ... (ойлайды).
- Сабақта нұрға бөленген біздің қолымыз өте әдемі етіп ... (жазады).
- Сабақта нұрға бөленген біздің жүрегіміз шыншыл, батыл, төзімді, мейірімді болуға ... (жетелейді).
Cыныпта ынтымақтастық ахуал қалыптастыру.
-Балалар, алда қандай үлкен мереке келе жатыр?
- Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алған күні
- Ия, балалар, Тәуелсіздігіміздің бесігін тербеткен жер Алматы қаласы болса, оның айбынды Алтын Ордасы – Астана қаласы екен. Тәуелсіздік Алғанымызға биыл 24 жыл, келесі жылы 25 жылдығын, яғни ширек ғасырын толағалы отырмыз. Ендеше балалар, осы мереке қарсаңына орай Астана қаласынан сендерге арнап сыйлық жіберіпті. Қане, ашып көрелік.
- Жасыл түсті «Қазақстан» шокаладын алған оқушылар «Тіктөртбұрыш» тобына жайғасамыз. Сары түсті
- «Қазақстан» шокаладын алған оқушылар «Сәуле» тобына жайғасамыз.
- Қызыл түсті «Қазақстан» шокаладын алған оқушылар «Кесінді» тобына жайғасамыз.
Мұғалім сабақты бастайды.
Бүгінгі сабақта оқушылар өздерін фишкалар арқылы формативті бағалап, отыратынын түсіндіріп айтамын

Балалар, мына геометриялық фигуралар қарап көрейікші: пішіндері, атаулары әртүрлі, бірақ бәрін бір сөзбен геометриялық фигуралар деп атаймыз. Ендеше адамдар да діндері бөлек болса да рухы бір адам екенімізді ұмытпайық.

Тіктөртбұрыш «Бақытты отбасы» сияқты

«Сәуле менің өмірім сияқты»

Кесінді АВ кесіндісі осы сәт, А нүктесінен минус шексіздікке қарай өткен өміріміз, ал В нүктесінен плюс шексіздікке қарай болашақ өміріміз секілді. Біз қазіргі сәтпен өмір сүруіміз қажет.
Оқушылар интербелсенді тақтадан Шульманның «мұғалімнің үш көмекшісі» іліміндегі бас, қол, жүрек суреттерін көріп отырады.

Әр топ басшысы топ мүшелерімен ақылдаса отырып, топтарының атын қорғап шығады.
Түсіну:
5 мин
09:25 – 09:30

Қолдану, талдау:
(тапсырма)
15 мин

09:30 – 09:45
Сабақтың барысы.
Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
-Балалар, келесі тапсырмамыз жақшалы өрнектерге байланысты болмақ, Теледидарда оқулықтағы 76-беттегі бірінші тапсырманы орындау үшінмен сендерге тамшылар таратып беремін, тамшының артына өрнектер, сандар жане амалдады пайдалана отырып ,жақшалы өрнектер құрастырып, мәнін тауып,оқып, тақтаға апарып ілсек, бүгінгі сабағымыздың дәйексөзі шығады екен.
50+20 6 8 1
80-30 + - 20 4 3
80-40 10
Балалар, тамшыдан көл пайда болды. Сол сияқты өмірде де Көп адам бірігіп, ынтымақпен іс істесе, дәл осы көл секілді арнасы кеңіп, түбі тереңге тартып, мөлдірлене түседі екен. Бүгінгі сабағымыздың дәйексөзі: «Көп біріксе, көл деген»нақыл сөз. Кәне, бәріміз, қыздар, ұлдар болып, хормен айтып жіберейік.



-Оқулықпен жұмыс. 77- беттегі 2- тапсырма. Әр топтан бір балаға оқытып шығамын. Жұптық жұмыс жүргіземіз. Әр топтың жауаптары тыңдалады.
(30-10)-5 (30+10)-5 (30+10)+5 (30-10)+5 Бұл өрнектерде есептің жалған және ақиқат шешулері кездеседі.
Осы құрама есептің шешуін өмірмен байланыстырсақ , не айтар едің?
- Осы есептің шешуін тапқанымыздай ақиқатты танып, оны сүйіспеншілікпен қабылдап отырсақ, әрқашанда ақиқат жеңеді деп ойлаймын. Мұғалім сабақ барысын түсіндіреді.
Мұғалім сабақ барысындағы тапсырмалардың дұрыстығын бақылап отырады.

Мұғалім
интербелсенді
тақтадан көрсетіп тұрады.
Сыни тұрғыдан ойлау
Дарынды балалар тексеруге көмектеседі. Оқушылар
Өткен тақырыпты қайталауға қатысып, тапсырманы орындай отырып, топқа бөлінеді.
Әр топ мүшелері фишкамен бағалап отырады.
Оқушылар әдемі, көркем етіп жазады, мұғалім ескерпесі бойынша фишкамен бағалайды.
Ой толғаныс (жинақтау), бағалау:

10 мин

09:45 – 09:55

Өткен материалмен жұмыс.
№4 тапсырманы перфокартаға орындаймыз. Теңдік тура болатындай етіп, жақша қоямыз.
10+60-40=30 80-30-30=20
70-20+10=40 100-50-50=100
100-50-50=0 70-20+10=60
Теңдік тура болатындай етіп, жақшаны дұрыс орналастырдық, ендеше өмірде де әрқашанда дұрыс әрекет жасай білейік.
№5 тапсырманы дәптерге орындаймыз. Бүгінгі күннің ретін, Сынып жұмысы жане көркем жазу минутын жазамыз.
В С

А Д
Р=3см+4см+3см+4см
Р=12см
- Тіктөртбұрыш менің отбасым секілді. Отбасы мүшелері бір-бірімен ынтымақта, кешірімшіл, қамқорлықта болсақ, осы тіктөртбұрыш сияқты бұрыштарымыз тік, қарама-қарсы қабырғаларымыздың ұзындықтары тең, яғни төрт құбыламыз тең болып, бақытты отбасы болар едік.

M

C
L

N
K
Р=2см+2см+2см+2см+2см
Р=10см
- Бесбұрыш, тура 5 құндылық секілді. Ақиқатты танып, оны сүйіспеншілікпен қабылдап, ішкі тыныштығымызды сақтап, әрқашанда дұрыс әрекет жасасақ, онда біз ешқашанда ешкімге қиянат жасамаймыз. Сәуле шашып тұрамыз.
D

В Е
Р=3см+3см+2см
Р=8см
- Дініміз әртүрлі болғанымен рухымыз бір адамбыз.
Үш топтың топ басшылары геометриялық фигураларды бөліп алып, сол фигуралардың периметрін тауып, оны өмірмен байланыстырады.
Шығармашылық тапсырма: үш топқа математикалық ребустар шешуге беріледі
1-ребус
,

10 – екі таңбалы сан, 1 ондық, 0 бірлік.
2-ребус ,,


100 – үш таңбалы сан, 10 ондық, 0 бірлік немесе 1 жүздік, о ондық, о бірлік.
3-ребус ,

С Т
Сағат-уақыт өлшем бірлігі. Уақытымызды бос өткізбей, ұтымды пайдалана білейік.
Үй тапсырмасы: 77-бет 3-6 тапсырма
Бағалау: жиынтық бағасын қоямын.

Оқушылар жауаптарын бақылап, әр топ мүшелерінің жинаған фишкаларына байланысты жиынтық бағалаймын. Оқушылар әр топ жауаптарын талқылап, өз көзқарастарын білдіріп, фишкамен бағалап отырады.
Рефлексия:
5 мин
09:55 – 10:00
-Оқушылар, бүгінгі сабаққа барлықтарыңда жақсы қатысып отырдыңдар. «Ақ тілек» әнін орындап жиберейік. Әнін жазған Ғалымбек Есбергенов, сөзін жазған Мархаба Сабиева. Енді саусақ стратегиясы арқылы сабақ аяқталғандағы көңіл-күйлеріңді көрсетіңдер.
«Саусақ» стратегиясы арқылы кері байланыс жасаймыз.
Оқушылар саусақтарын көрсетеді.

Қолданылған әдебиеттер:
1. 3 деңгей Нұсқаулық,
2. Өзін- өзі тану оқулықтары 2 сынып;
3. Математика оқулығы 2 сынып. Алматыкітап баспасы.

Источник: http://интернет, Математика, Өзін- өзі тану оқулықтары 2 сынып
Категория: Начальная школа | Добавил: axataeva61 (2016-03-29) | Автор: Бейбиткул E
Просмотров: 270 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 0:12 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru