Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Мамажарова.Э.К "Құрлық. Таулар"
Бастауыш сынып мұғалімі: Мамажарова Эльмира Канатовна
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: «Құрлық беті. Жазықтар. Таулар»
Сабақтың мақсаты:
а) Мәтін мазмұнын түсініп, идеясын ашуға негіз жасау.
ә) оқушылардың сөздік қорын молайтып танымдық белсенділігін арттыру,
б) ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Міндеті: технологиялық картаның регламентін орындау.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.
Әдісі: БжС технологиясы
Түрі: Ауызша сабақ -2
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, Қазақстанның физикалық картасы
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі мотивация оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі.
Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі. ООМ бойынша жұмыс.
2. Оқушылардың субьективтілік тәжірибесін өзектендіру. Өткен сабақ тақырыбы бойынша сұрақ қою. ООМ бойынша материалды бекіту үшін тексеру жүргізіледі.
І. Жаңа тақырыпты түсіндіру: слайд бойынша түсіндіріледі.
Жазық – құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын айтады. Тегіс жазықтың бетінде қырат немесе дөң түріндегі ірі бедерлер кездеспейді. Әдетте бұрын теңіз немесе көл басып жатқан жерлер су тартылғаннан кейін осындай тегіс жазыққа айналып отыр. Бетінде төбе көп кездесетін жазықты төбелі жазық дейді. Төбе жазықтың үстінде шоқиып оқшау көрінеді.
Қазақстандағы ең ірі жазық Солтүстік қазақ жазығы. Ол Ертіс пен Есіл-Тобыл жазығы болып екіге бөлінеді. Жыра судың жер бетін жырып, тілімдеуінен пайда болады. Жыраның екі жақ беткейі тік жар, табанында өсімдік өспейді.
Сайдың табаны тегіс, екі жақ беткейі түйетайлы келеді. Табаны мен беткейлерінде бұта, шөп өседі. Жер бетінің ерекше биік тұстарын- тау дейді. Таудың ең биік жерін «шың» дейді. Әлемдегі ең биік тау шыңы – Эверест шыңы. Қазақ жерінің ең биік нүктесі – Хан Тәңірі шыңы теңіз деңгейінен 6995 м.
ІІ. Тірек сөзбен жұмыс:
1 параққа 4 минут беріледі.

1. Физикалық карта
2. Ойпатты жазықтар
3. Қыратты жазықтар
4. Тегіс жазық
5. Төбелі жазық
6. Теңіз
7. Көл
8. Қазақстан
9. Солтүстік қазақ жазығы
10. Ертіс маңы
11. Есіл-Тобыл жазығы
12. Жыра
13. Сай
14. Егістік
15. Бау-бақша
16. Төбелер
17. Қыраттар
18. Шың
19. Эверест шыңы
20. Хан Тәңірі шыңы
21. Сарыарқа
22. Медеу спорт кешені
23. Шымбұлақ

ІІІ. Тірек сөздер. Қабылдауды ұйымдастыру.
Екі сөзден тұратын түсінік екі сөз болып саналады. Еске сақтау бойынша бір сөз шегерілуге рұқсат беріледі. Сабақ басталмас бұрын мұғалім тақтаға оқытылатын тақырып бойынша 7 кілтті сөздерді жазады.
5.Тақырып ішінде мұғалім сөздердің мағынасын түсіндіреді. Тірек сөздер жабылады . Жазуға берілген уақыт есте сақтау уақытына тең, яғни 30 секунд беріледі.Оқушылар тақтадағы барлық сөздерді естерінде сақтауы тиіс. Нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға ООМ ұяшығына плюс немесе минус қойылады.
Тірек сөздер:
жазық
тегіс
төбелі
жыра
сай
тау
шың

Екінші белгі. Есте сақтауға уақыт нормативі 7 сөз – 30 сек. Нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға ООМ ұяшығына плюс немесе минус қойылады.

ІҮ. Қарама-қарсы сұрақ қою. Түсінудің алғашқы тексерілуі. Мұғалім оқушыларды рет ретімен емес ООМ бойынша сабақтың тақырыбына байланысты тірек сөздерді қоса сұрайды. Оқушы түсінбеген жерлерін мұғалім түсіндіреді.
Қарама – қарсы сұрақтар: (жаңа тақырып бойынша)
1. Жер бетінің түрлі түсті бояумен бейнеленгенін қайдан көруге болады? ( физикалық картадан)
2. Жасыл түспен нені көрсеткен? (ойпатты жазықтар)
3. Сарғыш түспен ше? (қыратты жазықтар)
4. Жазық дегеніміз не? (жазық деп құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын айтады)
5. Жазықтар қалай бөлінді? (жазықтар тегіс және төбелі болын бөлінеді)
6. Тегіс жазықтар қандай болады? (тегіс жазықтың бетінде қырат немесе дөң түріндегі ірі бедерлер кездеспейді)
7. Қай жерлер тегіс жазыққа айналып отырған? (теңіз немесе көл басып жатқан жерлер су тартылғаннан кейін осындай тегіз жазыққа айналыпп отырған)
8. Төбелі жазық деп қандай жерлерді айтады? (бетінде төбе көп кездесетін жазықты )
9. Төбе қалай көрінеді? (жазықтың үстінде шоқшиып оқшау көрінеді)
10. Неге? (өйткені ол маңайындағы тегіс жерден ондаған метр биіктікке көтеріліп тұрады)
11. Кең көлемді төбелі жазық картада қандай түспен көрсетілген? (жасыл бояудың үстіне сарғыш дақтар түсіру арқылы)
12. Қазақстандағы ең ірі жазық қалай аталады? (Солтүстік қазақ жазығы)
13. Ол нешеге және қалай бөлінеді? (Ол Ертіс маңы және Есіл-Тобыл жазығы)
14. Ойпат дегеніміз не? (Ойпат деп теңіз деңгейінен төмен жатқан жазықтар)
15. Қыратты жазық деп қандай жерді айтады? (қыратты жазық деп жер бедерінің биігірек бөлігін айтады)
16. Жазықтарда нелер кездеседі? (жыралар жиі кездеседі)
17. Жыра қалай пайда болады? (жыра судың жер бетін жырып, тілімделуінен пайда болады)
18. Сай қандай болады? (сайдың табаны тегіс, екі жақ беткейі түйетайлы келеді.)
19. Табаны мен беткейлерінде не өседі? (бұта, шөп)
20. Ал жыра қандай болады? (жыраның екі жақ беткейі тік жар, табанында өсімдік өспейді.)
21. Жер бетінің ерекше биік тұстары қалай аталады? (тау)
22. Таулар қандай болады? (төбелер мен қыраттарға қарағанда анағұрлым биік болады)
23. Биік таудың басында не болады? (қысы-жазы қар мен мұз)
24. Таудың ең биік жерін қалай атайды? (шың)
25. Әлемдегі ең биік тау шыңы қалай аталады? (Эверест шыңы)
26. Қазақ жеріндегі ең биік нүктесі (Хан Тәңірі шыңы )
27. Оның биіктігі ? (6995 м)

Үшінші белгі. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша плюс немесе минус белгілері қойылады.
Ү. Алғашқы бекітуді ұйымдастыру. Өзара тестілеу нәтижесі.
Оқушылар тест құрады
Төртінші белгі барлық оқушылардың нәтижелері ООМ бойынша плюс немесе минус белгілері қойылады.

Ү. Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік қорды (эссе жазу) тексеру жүргізіледі. Талдау уақыты 5 минут.
Бесінші белгі барлық оқушылардың нәтижелері ООМ арқылы бағалау .

Журналға баға қою келесі норматив бойынша жүзеге асырылады.
4-5 белгі – 5 ұпай,
3-белгі – 4 ұпай
2 – белгі – 3 ұпай.
Сапа нормативі: оқушылардың 63% -ы 5 пен 4 ұпайдан алуы тиіс.

7. Үй тапсырмасы: 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады.

Источник: http://Құрлық. Таулар
Категория: Начальная школа | Добавил: @liy@ (2016-12-02) | Автор: Мамажарова Эльмира Канатовна E
Просмотров: 223 | Теги: Құрлық. Таулар | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2017-05-27, 1:05 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1521]
Школьный психолог [523]
История [736]
Опыт [504]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [233]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [809]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1192]
Химия [385]
Классному руководителю [657]
Биология [593]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1808]
Краеведение [93]
Начальная школа [4015]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [378]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [302]
Экология [184]
Дошколенок [1576]
Особые дети [284]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1196]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [538]
Немецкий язык [52]
Технология [300]
Самопознание [405]
Профессиональное образование [108]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru