Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Қыс қызығы
Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы
Ақсуат ауылы
№2 Ақсуат орта мектебі


Жүнүсбекова Гүлнұр Кәдіржанқызы


Сабақтың тақырыбы: «Қыс қызығы»

Сабақтың мақсаты: Балалардың қыс туралы түсінігін кеңейтіп, жыл мезгілінің
ерекшелігін айтуға, көргендері мен аңғарғандарын дұрыс
бағалауға, байланыстырып сөйлеуге төселдіру.

Көрнекіліктер: Қыс көрінісін сипаттайтын суреттер, қыс құбылыстары
бейнеленген суреттер, үнтаспа, сурет салуға аранлған құралдар,
түрлі-түсті бояулар, губка, ақ парақ.

Меңгерілетін сөздер: аппақ, үлпілдек, күмістей, қырау.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, көрсету, сұрақ-жауап, түсінік беру.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Сабаққа қатысты көрнекі құралдар, сурет
салуға фон жасау.

Сабақтың барысы:

Тәрбиеші: Балалар, бәрін де қандай әдемісіңдер, маған өте ұнап тұрсыңдар.
Бүгінгі сабақты жұмбақ-өлең айтудан бастаймын.

Аяз қысып, өрнек сызып,
Терезеңді торлайды.
Қарға омбығып, бет домбығып,
Сырғанап балалар ойнайды.
Кейде ұлып, кейде ысқырып,
Ұйытқып боран соғады.
Балаларым, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс айларын атаңдаршы?
-Қыстың қандай ерекше белгілерін білесіңдер?

Айналаның бәрін аппақ қар басады, күн суық, аяз болады.

Қыс ханшайымы: Ой, қандай, балалар! Сәлеметсіздер ме, балалар! Аяздатып, борандатып келіп қалдым сендерге.

-Балалар қыс мезгілі сендерге ұнай ма?

Қыстың аяқталуына да аз уақыт қалды. Сендердің қыс ерекшеліктері туралы не білетіңдеріңді білгім келеді.

-Қане, сиқырлы қарым ашылшы,
Ішінен қарлар шашылшы!
Сиқырлы қар.

1- тапсырма: Сюжетті сурет бой ынша әңгімелету.

«Қысқы орман»

Орман іші неткен керемет әдемілік! Аңдар да көп екен, солай ма, балалар!?

-Қоянды қарандаршы, не ойлап тұр екен -деп ойлайсыңдар?
Мені көріп қойды, маған тиетін болды,- деп қорқып тұрғандай.
-Түлкіні қандай?
-Қу, құйрығымен бұлаң-бұлаң етеді.
-Орман ішіндегі ағаштар қандай?
(Ағаштар, шыршалар өте көп.)
-Қандай құстар қыстап қалады?
(қарға, сауысқан, суықторғай, сары шымшық, кептер) Құстар табиғатты қорғайды.

-Кім құстар туралы тақпақ біледі?

Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар,
Боран соқса қор болар,
Бұтаға келіп қарғалар.

Торғай, торғай, тоқылдақ,
Жнрден тары шоқып-ап,
Бөтегесі томпайып,
Шіп-шіп десіп отырар.

«Сиқырлы қар»

2-тапсырма: Дамытушылық ойын-тапсырма «Не жетіспейді?»

Шарты: Сурет мазмұнына байланысты керекті заттарды тауып, анықтау.

«Сиқырлы қар»

3-тапсырма: Қыс мезгіліне байланысты жұмбақ, тақпақтар.

Қыста жер бетін басады, Қолы жоқ сурет салады,
Жазда сайға қашады. Тісі жоқ, тістеп алады.
(қар) (Аяз)

Көлдің беті көк әйнек,
Сырғанауға тым әйбат.
(Мұз)
Аяз келіп қаһарлы, Қар жатыр аппақ,
Айналаны қар жапты. Ойнауға жақсы-ақ.
Ақ тон киіп орман тұр, Осындай шақта
Дәл атамдай салмақты. Кім үйде жатпақ?

Айналамда ұшып жүр, Жерге көрпе жайылды,
Ақ мамық қар себелеп. Қаймақтанды су беті.
Қалт-құлт еткен бейне бір, Терезеге салынған,
Ақ қанатты көбелек. Талай көрдім суретті.

«Сиқырлы қар»

4- тапсырма:

Тәрбиеші: Балалар, шаршаған сияқты. Денемізді сергітіп, ойын ойнайық!

Қыс ханшайымы: Балалар, мен де шаршадым, сендермен бірге ойнайыншы!

Бәріміз орнымызда тұрып, шаңғы тебеміз.Коньки тебеміз, қар лақтырысып ойнаймыз.
-Ойын ұнады ма, балалар?

«Сиқырлы қар»

5- тапсырма: Көлеңке театры арқылы табиғатта болатын құбылыстарды қарап, анықтау. Боранның соғуын, жаууын, балалардың шанамен сырғанауын қарау.

-Балалар сендерге қыс мезгілі қатты ұнайды екен.

Есіне сақтау керек: Қарды, мұзды жеуге болмайды! Қыстыгүні темір заттарды тіліңмен жалама, жарақаттап аласың! Осындай ережелерді есімізде сақтауымыз керек!

Сиқырлы қар:
6-тапсырма: Қыс туралы әсерімізді сурет арқылы жеткізейік!

Әркім өзінің кішкентай тақтасына қыс мезгілін сипаттай отырып бейнелейді.

-Балалар қараңдаршы, қандай қысқы орман пайда болды. Керемет жұмыстар жасадыңдар.

Қыс ханшайымы: Балалар, қыстың ерекшеліктері туралы жақсы білетіндеріңді көрсеттіңдер. Сыйлыққа енді жеттіңдер!
Сиқырлы қарым ашылшы,
Ішінен сыйлық шашылшы!
Мына сиқырлы қарлар сендердікі, мен басқа жерге кетіп барамын.
Сау болыңдар!
Тәрбиеші: Балалар мен сендерге өте ризамын. Сабаққа өте тамаша қатыстыңдар.Рахмет айтамын. Сабақ аяқталды.
Категория: Начальная школа | Добавил: Aiz (2017-04-02)
Просмотров: 35 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2017-06-26, 6:32 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1522]
Школьный психолог [525]
История [736]
Опыт [511]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [233]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [810]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [385]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1809]
Краеведение [93]
Начальная школа [4019]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [379]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [184]
Дошколенок [1578]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1199]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [539]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [406]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru