Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Отбасы – өмір аясы» ( тренинг)
Мектеп: Семей қаласы, «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Кенесбаева Гулнұр Сагадатовна
Сабақтың тақырыбы:«Отбасы – өмір аясы» ( тренинг)
Сабақтың мақсаты:
Ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше арттыру, ата – анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару, жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан тәрбиелеу.

Сабақтың тақырыбы: «Отбасы – өмір аясы» ( тренинг)

Мақсаты мен міндеттері: ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше арттыру, ата – анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару, жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан тәрбиелеу.
Тренингтің барысы:
Қайырлы күн, ардақты ата-аналар мен ұстаздар! Құрметті ата-аналар, бүгінгі кездесуімізге келгендеріңіз үшін алғысымызды білдіреміз. Бүгінгі кездесу ерекше болады деп сенеміз. Тәрбие беру проблемалары жайында әңгімелесетін боламыз. Әуел ітанысып алайық... ( барлығы өздерін таныстырып өтеді). Тәрбие беру үрдісін болжап айту қиын. Мұнда ата-аналардың да, ұстаздардың да өкілдері бар. Сіздер тәрбиеберудің әртүрлі баррикадасында емес, бір топтасыздар. Барлығымы збірлесе жұмыс атқарғандағана, жақсы нәтижелер мен жетістіктерге қоллаж еткіземіз.Бірігіп жұмылғанда, қолымыздан барлығы келеді. сіздерме нбірлесе отырып бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аударуға, оны шешуге,бала жүрегіне жол табуға, оны түсінуге тырысып көрелік.
Психологиялық дайындық.
Қар көшкіні.
Әрбір қатысушы өз есімдерін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есім қосады.Мысалы:Айнаш есіміне алғыр сияқты сын есім қояды.
Мұғалім: Құрметті ата-аналар біз неге шеңберге тұрып, тренингмізді бастадық?
Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық.
Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. Шеңбер – сонымен қатар, қай әріпке ұқсайды?
«О» - әріпіне ұқсайды. Ендеше «О» - әрпінен басталатын сөздер айтайық. («Отан», «Отбасы» т.б.)
Отбасы- кішкентай адамның өміріндегі алғашқы тұрақты ұжым. Тұлғаның қалыптасуында отбасы ең басты роль атқарады.
Нақ отбасында- мінез-құлықтың негізгі сипаттары, оның әдеттері қалыптасады және де баланың қандай болатындығы- отбасы мүшелері арасындағы –өз ара қарым-қатынасқа байланысты. Сондықтан, отбасы өте қажетті, басқадай еш нәрсемен өзгертуге
(ауыстыруға) болмайтын баспалдақ. Отбасы- сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы- бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасы- адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі.
Отбасылық өмір көпқырлы, қиындығы, проблемасы жоқ отбасы болмайды. Біра сонда да идеалды отбасы сияқты түсінік бар.
Слайд№1
- Ата – аналардың педагогикалық мәдениеті – олардың педагогикалық мақсаттардың және бағыттардың деңгейі.
- Ата – ана тәрбиеші ретінде педагогикалық дәрежеге жету.
- Ата – ана практикалық білім, білік түрлері және сапалы және саналы тәрбиеде қалыптасу.
Өзгертілген жұмыс. «Аяқталмаған сөйлемдер әдісі» (ата-аналарға сөйлемдер оқылады, олардың жауаптары тыңдалады, қажет болған жағдайда толықтырылады)
Бала қандай болады
Егер:
- Баланы сынап отырса , ол ... (жек көруді) – үйренеді
- Бала өшпенділікпенөмірсүрсе, ол... (агрессивтіболуды) үйренеді
- Бала кінәлапотыруда өмірсүрсе, ол... (кінәл іадамдай сезініп өмір сүруді) үйренеді.
- Бала төзімділікте өссе, ол.... (басқаларды түсінуге) үйренеді.
- Баланы қолдап отырса, ол... (басқаларды түсінуге) үйренеді.
- Баланы келемеждей берсе, ол... (тұйық) үйренеді.
- Бала түсіністікте және ынтымақтасуда өмір сүрсе, ол... (бұл өмірде сүйіспеншілікті табуға) үйренеді.
- Егер де бала мадақтаулар арасында өмір сүріп жатса.....( ол өзгелердің құнын таниды)
(өзіңіздің айтылған сөздерге қарым-қатынасыңызды айтыпберіңіз, өмірден мысалдар келтіріп ойыңызды растаңыз).
Топтық жұмыс. (ватман мен маркерді дайындау)
Қазір біз ватманды екі бөлікке бөлеміз де, біреуіне өз балаларымызды мадақтайтын, ынталандыратын сөздерді, екінші жағына- ұрсатын сөздерді жазамыз (қай бағанда көп сөз жазылғандығын аталдау жасалынады,ата-аналарға өздері үшін қорытынды жасау ұсынылады....)
Аталмыш жұмыс (плакатты көрсетеді) әңгімелесуге келесі тақырыпты ашады: мадақтау мен жазалау.
Миғашабуыл.(Сұрақтарғажауап, өз тәжірбиелерімен алмасу)
Ата-ана болу –бұ лқуанышты, сонымен бірге көп күш салуды қажет ететін еңбек. Осы жұмысты атқара отырып, біз бірнеше мәртет ығырыққа тірелеміз. Баланы жазалауғ аболадыма?, Қашан және мұны қалайша жасау керек?, Баланы мадақтау ме нбұзуға бола ма?, Баланы не үшін мадақтауға болады?
Сіздердің назарларыңызға ұсынылатын нақылсөзде рмен таны сболыңыздар және осы нақыл сөздер туралы өз ойларыңызды құрыңыздар.
Ұлы адамдардың, халық даналығының ойлары мен келісесізбе әлде жоқ па?
1. Кім мен імақтаса- сол менің жауым( корей мақалы)
2. Өзіңді мақтаған адамға сенбе( жапон мақалы)

3. «Бала өзін жақсы көрген адамды ғана жақсы көре алады. Және де оны тек сүйіспеншілікпен тәрбиелеуге болады» Ф.Э. Дзержинский.
«Балада еркіндік көп болған сайын, жазалау қажеттілігі де соғұрлым аз. Мадақтау көп болған сайын, жазалау соншалықты аз» Я. Корчак
4.«Қылмыскерді емес, істеген әрекетін кінәла» Жапон мақалы.
«Адамдыемес, оныңәдеттерінкінәла» Финмақалы.
5. «Баланы дүресоғуменемес, ұятпенжазала» орыс мақалы.
6. « Ашуменберілгенжазамақсатынажетпейді. Оғанбалаларөздерінеемес, салдарына сияқты қарайды» И.Кант.
7. «Аялаумен ала алмаған, қаталдықпен ала алмайды» А.П. Чехов.
Мадақтау. Сіздің балаңыз сізді таңқалдырды деп елестетіңіз. Сіздің жауабыңыз қандай болады? Оған не деп айтасыз? Қалай қолдайсыз?- мысалы жақсы! Ертегідегідей! Сен ғажапсың! ж/е т.б.
Отбасы құрылымы
1.Мен
2.Күйеуім
3.Отбасы
4.Жұмыс
5.Ата – ана
Бейнеролик бала тәрбиесі.
Психологиялық тест.
-ит
-мысық
-күн
-қап
-тау
-жол
-жылан
-үй
-гүл
«Мен бейнесі» фольгамен жұмыс.
Әр қатысушы өз бейнесін фольгамен жасап, қорғау және өзін мақтау.
Бейнеролик. «Ұяда не көрсең,ұшқанда соны ілесің»
Кері байланыс.Мен білемін/мен үйрендім/мен нені білгім келеді.
Құрметті ата –аналар! Өз балаларыңызбен қарым –қатынас жасауда шыдамды болыңыздар. Жай ғана өз балаларыңызды сүйіспеншілікке бөлеңіз, өз сөздеріңізбен, дауыс ырғағыңызбен, құшақтасуларыңызбен және өздеріңіздің іс –әрекеттеріңізбен өзіңіздің оған деген махаббатыңызды көрсете біліңіз.
Сонда барлығ ыжақсы болады! Көпрахмет!
Категория: Начальная школа | Добавил: Ибрагим (2017-04-12) | Автор: Кенесбаева Гүлнұр Сагадатовна E
Просмотров: 105 | Комментарии: 1 | Теги: коллаж., тренинг, ата-ана, отбасы | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2017-10-21, 8:29 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1525]
Школьный психолог [525]
История [737]
Опыт [512]
Научная кафедра [218]
Воспитание души [234]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [812]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [386]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1813]
Краеведение [93]
Начальная школа [4022]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [384]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [185]
Дошколенок [1587]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [466]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1201]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [541]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [407]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru