Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Сельская школа

Табиғатым-тағдырым.
Тақырыбы: «ТАБИҒАТЫМ-ТАҒДЫРЫМ».
МАҚСАТЫ: 1) адам мен табиғат арасындағы байланысты түсіндіре
отырып, қазіргі кездегі экологиялық жағдайлар әсерінінен
табиғатқа төнетін қатер туралы түсінік беру.
2) білімдерін, ой-танымдарын, сөздік қорларын, түсініктерін,
шығармашылықтарын дамыту.
3)табиғатты сүйе білуге, қорғауға, қадірлеуге тәрбиелеу.
ТҮРІ: дәстүрлі емес, ой толғау, танымдық-дамытушы сабақ.
Әдісі: «Сын Тұрғысынан Ойлау» әдістерінің элементтері,сұрақ-
жауап,түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, шығармашылық-топтық
жұмыстар.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кітаптар, табиғат туралы қанатты
сөздер.
БАРЫСЫ: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық:
Амансың ба , Алтын күн! Амансың ба , Достарым!
Амансың ба, Көк аспан! Сендерді көрсем қуанам!

Қызығушылықты ояту:
Кең дала көремісің сонау жақтан,
Жібектей жасыл шөппен бетін жапқан.
Асқар тау, айдын шалқар көл мен өзен,
Әне, сол, анам еді, мені тапқан!
-өлең не туралы?
-Табиғат деген не?(топтастыру жасау).

жер, қоршаған орта Өзен-көл

Күн, ай,жұлдыздар
Өсімдіктер, ауа
Жануарлар Тау,тас

А) Жұмбақтар жасыру:
1. Көзге көрінбейді, қолға ілінбейді.(ауа)
2.Жылт-жылт еткен, жылғадан өткен.(су)
3. Бір зат бар дүниеде құшағы кең,
Ұшқан құс, жүгірген аң бәріне тең,
Адамзат,жан-жануар арасында,
Мәңгілік өсіп-өніп, өмір сүрген.(жер)
Б) топқа бөліну:
жұмбақтың шешіміне сай үш топқа бөліну: «Ауа», «Су», «Жер».
2.Мағынаны тану.
Табиғат-адамзатқа сыйланған баға жетпес байлық. Адам мен табиғат егіз, оларды бір-бірінен бөліп-жарып қарау мүмкін емес!
Біз табиғаттан қандай қажеттілік аламыз, қане, дүниетану бойынша еске түсіріп көрелік:
Азық ауа



жылу
су

жарық

Адамға осы қажеттіліктің бәрін табиғат-анамыз береді екен.Туған табиғатымыздың дархандығы, кеңдігі туралы талай ақындарымыз жыр арнап, суретшілер сурет салып,сазгерлеріміз ән шығарды.
Осы табиғатымызды бағаламай, оның байлығын оңды-солды шашып,ысырап ету- табиғаттың бүлінуіне- өзен-көлдің тартылуына, ауаның ластануына, елімізде экологиялық аймақтың қалыптасуына алып келді.
Еліміз өркендеп, экономикамыз ілгерілеген сайын, сан алуан зымырандардың ұшырылуы, ядролық қарулардың сыналуы- адамзатқа да, табиғатқа да зор апат әкелді.Сонымен қатар түрлі зауыт-фабрикалар, автокөліктер де ауаны ластаушы көзі болып табылатынын сендер білесіңдер.
Сонымен қатар адамдар табиғатты өздерінің жеке мақсаттарына пайдалану барысында, табиғат аясында демалуға шыққанда да ағаштарды кесіп-шауып, күл-қоқысты көптеп төгуінен де табиғат зардап шегуде.
-Осы табиғатты қорғау, ауаны таза сақтау үшін не қажет деп ойлайсыңдар?
-Әрине, көгалдандыру, жасыл желекті көп отырғызу.
Ендеше, табиғатты қорғауға өз үлесімізді қосуымыз үшін, мына тапсырмаларды орындайық.
ІІІ.Шығармашылық тапсырмалар.
Біз сабақтың басында үш топқа бөлінген едік, сол топтар бойынша тапсырмалар орындайық. 1-тапсырма.
1. «Ауа» тобына: Сызбаны толтыр:


2. «Су» тобына: Сызбаны толтыр:

3.«Жер» тобына: Сызбаны толтыр:




2-тапсырма. 1. «Ауа» тобына: мына сызба нені білдіреді?
Жауабы: ауаның құрамы 2/3 бөлігі- азот
Оттегі -1/3
азот

2.«Су» тобына: мына сұрақтарға өз ойыңды айт:
-Балқаш көлі –әлемдегі ең ғажап көл, неге?
-қандай шипалы суларды білесің,олар не үшін пайдаланылады?
3. «Жер» тобына : мына сұрақтарға өз ойыңды айт:
-табиғатты таза ұстау үшін, оны сақтау үшін не істер едіңдер?
3-тапсырма. 1.«Ауа» тобына: «Тыйым сөздің мәнін біл!»-
табиғат туралы тыйым сөздер айту:
*Көкті жұлма! *Малды теппе! *Жалғыз ағашты кеспе!
*Құмырсқаның илеуін бұзба! *Суға түкірме! *Құс ұясын бұзба!
2.«Су» тобына: суға 5 жолды өлең құрастыр.
1. не? Су.
2. қандай? Мөлдір, ертікіш.
3. не істеді? Ағады, тасиды, кебеді.
4. сөйлем. Су-барлық тіршіліктің көзі.
5.синоним . Сұйық.
3. «Жер» тобына: өлең құрастыр.

(табиғатты)...................сүйеміз,
(біздер оған)................иеміз.
.....................................................
Құрметпен бас иеміз!
ІҮ. Бекіту: 3. Ой толғаныс: «Жануарлар әлемін танып,біл!»
Семантикалық картамен жұмыс.
Пайымдау
лар сүтқорек
тілер құстар балық
тар бауырмен
жорға
лаушылар жәндіктер қосмекен
ділер
Бұғы +
Жылан +
Шортан +
Шегіртке +
бақа +
тырна +
Сиыр +
Шағала +
Кит +
Қоңыз +
кесіртке +
тасбақа +
көксерке +

V . Қорытынды:

Табиғатты сүю -парыз,
Қасиетін білу -парыз,
Білу үшін ұғу- парыз!
Күзетінде тұру-парыз- деп бүгінгі сынып сағатымызды аяқтаймыз. Өз өлкеміздің, Отанымыздың табиғатын қорғаушылары болып ер жетіңдер!
Категория: Сельская школа | Добавил: temirgalieva69 (2015-09-07) | Автор: Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқы E
Просмотров: 281 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 4.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-01-24, 6:09 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1493]
Школьный психолог [505]
История [717]
Опыт [481]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [224]
Мастер-класс [213]
Семья и школа [177]
Компьютер-бум [250]
Английский язык [788]
Великие открытия [19]
Университет здоровья [128]
Математика [1163]
Химия [381]
Классному руководителю [641]
Биология [583]
Думаем, размышляем, спорим [93]
Казахский язык и литература [1782]
Краеведение [93]
Начальная школа [3952]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [361]
Сельская школа [71]
Профильное обучение [69]
Демократизация и школа [24]
Физика [296]
Экология [182]
Дошколенок [1524]
Особые дети [275]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [625]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [449]
Мой Казахстан [229]
Школьный театр [67]
Внеклассные мероприятия [1171]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [74]
ИЗО и черчение [217]
Физическая культура [526]
Немецкий язык [52]
Технология [286]
Самопознание [390]
Профессиональное образование [105]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [20]
Педагогические программы [5]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru