Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Профессиональное образование

"Қаржылық есеп" пәнінен "Негізгі құралдарға амортизация есептеу тәсілдері" сабақ тақырыбынан ашық сабақ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Министерство образования и науки Республики Казахстан
Экономика және қаржы колледжі
Колледж экономики и финансов

Сабақ жоспары № 18

Пән Қаржылық есеп
Курс тақырыбы Негізгі құралдар мен материалдық емес активтер есебі
Сабақ тақырыбы Негізгі құралдардың амортизациясын есептеу тәсілдері

Оқыту стандарттары
Білім алушылар білу керек: Негізгі құралдар ұғымын, оның жіктелуі және есепке алынатын шоттарды. 2410 бөлімше шоттарын, оның экономилық мінездемесін, негізгі шоттар корреспонденциясын. Негізгі құралдардың тозуы, тозуды есептеу әдістерін және оны тәжірибеде қолдануын. Түзу сызықты әдіс, өндірістік әдіс, кумулятивті әдіс және қалдықты азайту әдісінің айырмашылықтарын және тиімділігін.

Білім алушылар жасай білу керек: Негізгі құралдарды, оның жіктелуін, есепке алынатын шоттарын, негізгі шоттар коррепонденциясын тәжірибе жүзінде қолдануды. Жағдаяттық есеп шығару барысында тозу сомасын есептеу әдістерін, түзу сызықты, кумулятивті, өндірістік, қалдықты азайту әдістерін қолдана білуі керек.

Оқытушылық: білім алушылармен сабақ барысында негізгі күралдарға амортизация есептеу әдістерін. Негізгі кұралдар операцияларын есепте көрсету тәртібін, олардың тозуын, негізгі кұралдарды жөндеу және жалға беру, салык салуын.

Дамытушылық: білім алушылардың аналитикалық ойлау, топта жұмыс істеу, есептеу, шоттар коррепонденциясын құру, түсінгенін мазмұндау, есту қабілеттерін, есте сақтау, экономикалық-сараптамалық ойлау дағдыларын қалыптастыру.

Тәрбиелік: білім алушыларды зейінділікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке және өз ісінің білікті маманы болуға тәрбиелеу


Сабақтың типі:
өткен тақырыпты қайталау, бекіту
Сабақтың түрі: тәжірибе
Сабақта пайдаланатын әдістер: түсіндірмелі-ақпаратты, сұрақ-жауап, репродуктивті, сайыс, топтық жұмыс, өздік.

Сабақтың жабдықталуы:
Оборудование урока:

көрнекілік құралдар: шоттар және оның экономикалық мінездемесі, есептер, шаруашылық операциялар берілген слайдтар
үлестірмелі материалдар: Типтік шоттар жоспары.
оқытудың техникалық құралдары интерактивті тақта, дербес компьютер

Пәнаралық байланыстар (межпредметные связи):
қамтамасыз ететін: «Ұйым экономикасы», «Қардылық есепті талдау», «Экономикалық ақпаратты экономикалық талдау», «1С Бухгалтерия бағдарламасы», «Баға және бағаландыру», «Ақша , қаржы және несие», «Экономика негіздері», «Статистика», «Салық және салық салу», «Қаржылық менеджмент», «Экономистерге арналған математика», «Микроэкономика», «Макроэкономика».
•[/b] қамтамасыз етелетін: «Қаржылық есеп»

[b]Әдебиет:
В.В. Родостовец «Кәсіпорындағы бухгалтерлік есеп», В.Г Назарова
«Бухгалтерлік есеп»

Сабақтың мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):
• амандасу
• жоқ балаларды түгендеу, журнал толтыру
• аудиторияның дайындығын тексеру

Сабақ мақсатымен оқушыларды таныстыру (3 мин): Білім алушылар сіздер көріп тұрғандай бүгінгі сабақ бізде дәстүрлі емес түрінде өткелі тұр, топ білім алушылары 2 топқа бөлініп отыр, бұл сабақ сайы түрінде өтеді. Бұл сабақтың мақсаты өткен «Негізгі құралдар ұғымы», «Негізгі құралдардың тозуы және оны есептеу әдістері» тақырыпты сайы сабағында бекітеміз. Бұл сабақта екі топ сайысу арқылы өткен тақырыптарды қайталаймыз, түсінбегендерге шолу жасау арқылы бекітеміз.
Бүгінгі сабақта топ білім алушылары 2 топқа бөлініп отыр, 1 топ қызыл топ, 2 топ көк топ. Сабақ жалпы 3 бөлімнен тұрады:
1) Қызықты шоттар
2) Дұрыс жауабын бер!
3)
Әр бөлімнің соңында топ білім алушылары жауабына байланысты ұпайлар беріледі.

Үй жұмысын тексеру(15мин).
1 БӨЛІМ «Қызықты шоттар». Бұл бөлімнің басты шарты шоттардың цифрлық атауын және экономикалық мінездемесін беру. Әр дұрыс жауап топқа 5 ұпайдан беріледі. Әр топ кезекпен тақтаға шығып қалаған шотын алын оның дұрыс жауабын беруі керек. Барлығы 25 шот.
1 БӨЛІМ «Қызықты шоттар». Бөл бөлімнің басты шарды шоттардың цифрлық атауын және экономикалық мінездемесін беру, Әр дұрыс жауап топқа 5 ұпайдан беріледі. Әр топ кедзекпен тақтаға щығып қалаған шотын алын оның дұрыс жауабын беруі керек. Барлығы 25 шот.
1010 «Кассадағы ақша қаражаты» активті, негізгі, ақшалай
3310 «Жабдықтаушылармен есеп айырысу» пассивті, негізгі, есеп айырысу
3350 «Жұмысшылармен жалақы бойынша есеп айрысу» пассивті, негізгі, есеп айырысу
1250 «Жұмысшылар мен қызметкерлердің дебиторлық қарызы» активті, негізгі есеп айырысу
5110 Төленбеген капитал« пассивті, негізгі, капитал
6010 «Дайын өнімді сатудан табыс» пассивті, әрекеттік, салыстыру
7210 «Жалпы және әкімшілік шығындар» активті, әркеттік, салыстыру
8110 «Негізгі өндіріс» активті, әркеттік, калькуляциялық
8310 «Көмекші өндіріс» активті, әркеттік, калькуляциялық
8112 «Негізгі өндіріс жұмысшыларының жалақысы» активті, әркеттік, калькуляциялық
1210 «Сатып алушылар мен тапсырыс берушілердің дебиторлық қарызы» активті, негізгі есеп айырысу
3010 «Қысқа мерзімді банк қарызы» пассивті, негізгі, есеп айырысу
5610 «Қорытынды табыс» пассивті, қаржылық-нәтижелік, бір күндік
1030 «Ағымдағы банктік шоттардағы теңгемне ақша қаражаты» активті, негізгі, ақшалай
1310 «Шикізаттар мен материалдар» активті, негізгі, инвентарлық
2412 «Ғимараттар» активті, негізгі, инвентарлық
1312 «Отын» активті, негізгі, инвентарлық
2414 «Көлік қүралдары» активті, негізгі, инвентарлық
1320 «Дайын өнім» активті, негізгі, инвентарлық
3160 «Жер салығы» пассивті, есеп айырысу
4010 «Ұзақ мерзімді банк қарыздар» пассивті, негізгі, есеп айырысу
3110 «КТС» пассивті, есеп айырысу
7110 «Өнімдерді сату және қызметтер көрсету бойынша шығыстар» активті, әркеттік, салыстыру
8313 «Еңбекақы қорынан аударымдар» активті, әркеттік, есеп айырысу
8410 «Үстеме шығындар» активті, әркеттік,тарату, жинақтау-тарату

Сабақтың барысы:
2 БӨЛІМ «Дұрыс жауабын бер!» (30 мин) Бұл бөлімнің шарты: әр топқа 3 есептен беріледі, негізгі құралдардың сұрап тұрған әдісі бойынша, жылдық тозу сомасын есептеу керек. Есептеудің қорытындысы бойынша әр топ «Дұрыс» немесе «Бұрыс емес» деп жауап қайтару керек. Әр дұрыс жауап топқа 20 ұпай әкеледі.

3 БӨЛІМ «Шоттар коррепонденцияларын құра білесіз бе?» (30 мин) . Әр топқа 10 шарауашылық операциялар беріледі. Топтың мақсаты дұрыс шоттар корреспонденциясын құру. Әр дұрыс корреспенденция топқа 10 ұпайдан әкеледі.

Сабақ қорытындысын жасау(7 мин): Білім алушылармен бірге сабақта жасалған тәжірибелік жұмысты қорытындылаймыз, олардың түсінбеген сұрақтарына жауап беру. Топтардың жұмысын қорытындылай отырып әр білім алушыларға баға қою, түсініктемесімен.

Үй жұмысы (3 мин):
• В.В Родостовец «Кәсіпорын бухгалтерлік есеп» 458-561 бет оқу
• В.Л Назарова «Бухгалтерлік есеп» 216-218 бет оқу
• Негізгі құралдарға тозу есептеу әдістерін қайталай.

Мерзімі: 16 мамыр 2015 жыл
Тобы: 2 қысқартылған ЕА-2
Оқытушы қолы: _____________________Касенова А.З._________________
Категория: Профессиональное образование | Добавил: kasenova-1985 (2015-05-27) | Автор: Айжан
Просмотров: 575 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 11:12 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [588]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [166]
Личности [113]
Великие педагоги [30]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [40]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [76]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [373]
Из дальних странствий возвратясь [10]
Наш календарь [41]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [41]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [589]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [192]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [77]
В помощь учителю [20717]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [123]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [181]
Диспут-клуб [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru