Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Мақсаты: жолда жүру ережелері туралы мағлұматтар беру. Көше киырлысы, жол белгілері, қоғамдық көліктегі тәртіп ережелері туралы білімдерін бекіту, баланы зейінді, епті болуға тәрбиелеу. Қажетты құралдар: Бағдаршам, жол белгілері макеттері, «жол әліппесі» бүктемесі. Тәрбиешінін іс – әрекеті. Баланың іс –әрекеті. Ұйымдастыру бөлімі: Шаттық шенбер. Қонақтармен сәлемдесу. Армысың асыл күн! Армысың асыл жер! Армысың көк аспан!. Армысың жан досым! Жылуыма жылу қос. Міне менін қолым. Хормен. Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені. Іздену – ұйымдастырушы. - Балалар, Азаматтың жұмбағын тындап көрейік. - Күндіз түні жанамын, Дабыл қағып бәріне. Үш түрлі түсім бар, Белгілі жас- кәріңе. Бәрі шешу табады. - Мынау қала көшесі ме, әлде ауыл көшесіме? Біздер қала көшесімен келеміз деп елестетіп, серуенге шығайық. Жолдың арғы бетіне өтіп, аялдамадан аямалдан автобуска өнер орталығына түсмеміз. Онда бызды сиқырлы қылқаламмен, сан алуан бояулар күтіп тұр. Ал кеттік. - Егер бәріміз топ болып жүрсек, қандай ережелер сақтаумыз керек? Қатардан шықпау. 1. Алысып ойнама. 2. Шуылдама. 3. Үлкендерді тында. - Дұрыс, ал быз жаяу жүріп барсақ онда бызды қалай атар еді? Жаяу жүргіншілер. - Ал жүргіншілер үшін жол қозғалысының арнайы ережелері бар. Солардың бірі бөлігі жол белгілері еске түсіріп көрейік. «Алғашқы дәрігерлік көмек» «Тамақтану орны» «Жанармай станцыясы» Жаңа «Балалар» белгісімен танысамыз. Бұл белгі балалар көп шоғырланған жерге ілінеді. Белгіні байқаған жүргізуші жылдамдығын бәсендетеді. Бүл белгі мектептер, балабақшалар орналасқан, жол жиегінде орналастыралады. Белгіге қарайды. - Ал жолдың арғы бетіне өту ұшын жолдың кез келген жерімен өтеміз бе? - Жаяу жүргіншілер өтетін жер. «Бағдаршам» ойыны. - О мыне автобуста келіп қалды. Қане автобуска отырайық. Енді біз жаяу жүргеншіден, кімге айналдық? Көлік ішіндегі ережелерді білейік: - Жолаушыға. 1. Көлік қозғалған кезде есігін қолмен итеруге болмайды. 2. Көлік жүріп келе жатқанда жүргізушіні аландатуға болмайды. 3. Терезеден сыртқа асылуға тиым салынған. 4. Көлікте өатты сөйлеуге болмайды, басқа жолаушыларға кедергі жасайсын. 5. Үлкен куісіге орын беру керек. Тәрбиешімен бірге қайталап айтады. - Балалар бізде міне өнер орталығыне келіп қалдық. Қане автобустан түсіп, бағдаршамның көздерінің түстерін салып көрелік. Жұмыс барысында жетекші сұрақтар арқылы бүгінгі алған білімдерін қортындылау. Балалар үш конверттен түстерді алып, жұмыс жасайды. Күтілетін нәтеже: Бәлуі: Жолда жүру ережелерін, жол белгілерін білуі. Меңгеруі: Топпен жүру және көліктегі ережелерді меңгеру. Жаңа сөздердің мәнін түсінуі. Жасай алуы: Сурет мазмұны бойынша сұраққа жауап бере білуі. Ойын барысында ережені сақтауы. | |
Просмотров: 1668 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|