Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Сарыкемер ауылы Қазақстанның 40 жылдығы орта мектебі Алдажанова Айнура Жанузаковна бастауыш сынып мұғалімі Пәні: Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Қайырымды бала Сабақтың мақсаты: Оқушылардың бауырмалдық, қайырымдылық, достық сезімдерін нығайту, берілген тапсырмаларды бірігіп орындауға дағдыландыру. Сабақтың міндеттері: 1.Бауырмалдық, қайырымдылық қасиеттерді сіңіру,сұрақтарға жауап беру. 2.Ойын арқылы білімін ортаға сала отырып,өз ойын талқылау. 3.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: 1. Бауырмалдық, мейірімділік сезімдері нығая түседі; 2. Сұрақтарды дұрыс қоя біледі; 3. Эссе жазуға дағдыланады; Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, ұлттық дүниетаным Сабақтың оқыту технологиясы: Сыни тұрғыдан ойлау,АКТ Көрнекіліктері: нақыл сөздер, суреттер, слайдтар Сабақтың тақырыбы Желтоқсан 1.Ұйымдастыру кезеңі Тренинг ? Топқа бөлу І топ Ата ІІ топ Апа ІІІ топ Әке ІҮ топ Ана 2 мин Үй жұмысын тексеру 2.Білу Бейнекөрініс «Интервью» әдісі сұрақ-жауап Кейіпкер дегеніміз кімдер ? Өткен мәтін кейіпкерлерін ата . Әжесін қайсысы жақсы көреді ? 3 мин «Достық алтыннан да қымбат » 3 мин 3. Автормен таныстыру 4.Түсіну Өлеңді мазмұнын ашу 5.Қолдану Постер 6. Талдау Сұрақ-жауап Гүлбаршын Әзімбаеваның өмір жолы жайлы қысқаша түсінік беру. 2 мин 4Жаңа сабақ : Қайырымды бала Қайырымды-мейірімді, ақкөңіл,көңілшек, кішіпейіл сөздері бір-бірімен мағыналас, мәндес сөздер. Бұл сөздер адамның тәрбиелілігін,әдертілігін, жанашырлы-ғын білдіреді. Мұның барлығы адамгершілік қасиеттің маңыздылығы. 2 мин 5.Оқушылар мәтінді өз беттерімен оқиды. Жұптасып түсінгендерін бір-біріне айтады. Топ ішінде талдайды. 10 мин Төрт топ төрт оқиғаны баяндап постер жасайды. Оқиға мейірімділік, қайырымдылық жайында болу керек. Оқиғаны өздері құрастырады, суреттейді , тақтаға шығып қорғайды. 10 мин Сұрақ-жауап 1. Мәтінді оқығанда өз бойларыңда қандай сезімдер пайда болды? 2. Нора қайырымдылықты өз ақылымен жасады ма, әлде басқа біреудің айтқанымен жасады ма ? 3.Баласының жақсы қылығын көрген әкенің көңіл күйін жазушы қалай суреттеген ? 7. Сергіту сәті Ән әуеніне билеу. 3 мин 8.Синтез Көрініс Өлең мазмұны бойынша көрініс көрсету. 5 мин 9.Қорытынды «Қайырымдылық » сөзіне топтастыру жасау 2.Топтастыру «Қайырымдылық» ұйымшыл көмек кішіпейіл көңілшек мейірімді жанашыр жанашыр бауырмал «Ағаш тамырымен мықты, Адам досымен мықты.» 2 мин 10.Бағалау Оқушылар өз ұпайлары мен топ ұпайын есептеп, бағаларын анықтайды. 3 мин Достық туралы мақалдар Үй тапсырмасы Өлеңді мәнерлеп оқу Қыс бейнесін салу. Источник: http://Қайырымды бала | |
Просмотров: 1938 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|