Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Сарыкемер ауылы Қазақстанның 40 жылдығы орта мектебі Аруынова Аида Аликбаевна мектеп алды даярлық тобының тәрбиешісі Білім беру саласы:Қатынас Оқу іс-ірекеті:Көркем әдебиет Тақырыбы:Төлдер жыры Мақсаты:Төрт түлік мал,үй жануарлары олардың әрқайсысының орны,пайдасы,төлі,ерекшеліктері жөніндегі білімді дамыту.Сұрақ-жауап арқылы ойлау,сөйлеу мәдениеті,танымдық туралы түсініктерін кеңейту. Көрнекіліктері:Суреттер,дидактикалық материалдар. Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап,ойын. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Психологиялық сәт. 2.Кіріспе әңгіме 3.Не артық? Артық заттарды алып тастау. -Неге алып тастаймыз? Мұғалім әр топқа тоқталып ойынның шартын түсіндіреді.Оқушылар артық заттарды атайды.Өз ойларымен жауап береді. 4.Түсіндіру. Оқушылар үй жануарларының баласын бір сөзбен біздер төлдер деп атаймыз. -бүгін біз осы төлдер қалай жырлайды екен?Сонымен танысамыз. Сыныпқа 5 қонақ келеді.Ол қонақтар өздерінің өз жануарларының төлдері екенін жыр жырлау барысында айтады.Мұғалім әр төлді сұрақ-жауап арқылы қай жануарлардың төлі екенін түсіндіріп өтеді. Оқушылар келген қонақтармен бірге сұрақтарға жауап береді.Төлдер оқушылармен бірлесе қимылмен көрсетеді. Қонақтарды шығарып салу. 6.Суретпен жұмыс «Үй жануарларының адамға тигізер пайдасы» 7.Доппен ойын:Кім шапшаң? Оқушылар тәрбиешінің жұмысын мұқият қарап тыңдайды.Берілген сұрақтарға жауап береді. Қорыту Мадақтау Күтілетін нәтиже: Іс-әрекетті жасай алуы:Үй жануарларынан басқа да заттарды ажырата білді. Іс-әрекетті түсінуі:Үй жануарлары олардың әрқайсысының пайдасы,төлі,орын ерекшеліктері жайында ұғымдары кеңейеді. Іс-әрекетті қолдануы:Тапсырманы зейін қойып тыңдап,сөйлеуге дағдыланды. Источник: http://Төлдер жыры | |
Просмотров: 1197 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|