Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Қандыағаш қалалық №3 мектеп-гимназиясының мектепалды даярлық класс тәрбиешісі Шалабаева Бакытгуль Панабековна Мектепалды даярлық кластағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің т е х н о л о г и я л ы қ к а р т а с ы Білім беру саласы: таным Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: 1-5сандары Мақсаты: 5-ке дейінгі реттік санау және есептік санауды бекіту, геометриялық фигураларды қайталау. Жеңіл тапсырмаларды орындай отырып, балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, балалар көркем әдебиеті Көрнекіліктер: интерактивті тақта, суреттер, сандар қатары. Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Дәлелдеу-ояту Шаттық шеңбері Күндей жадырап, Айдай арайлап Судай таза көңілмен, Бүгінгі күнді бастайық. Балалар бірге қосылып айтады. Ұйымдастыру -іздену Балалар, «Бауырсақ » ертегісі бәріңе де таныс. Бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде ертегі кейіпкерлерінің тапсырмасын орындау арқылы бауырсаққа көмектесуіміз керек. Қоянның тапсырмасы: 1.Санау. 1,2, 3, 4, 5 5,4,3,2,1 2. Пойыз вагондарын ретімен орналастыр. Қасқырдың тапсырмасы: 1.Суреттегі бейнеленген аңдарды сана, салыстыр. 2. Сергіту сәті: Бір, екі, үш Қарлығаш боп ұш. Төрт, бес, алты Қарлығаш боп шалқы. Жеті, сегіз, тоғыз,он Қарлығаш боп қон. Берілген тапсырманы орындайды. Сандарды ретімен орналастырады. Балалар пойыз вагондарын ретімен қою арқылы реттік санауға жаттығады. Интерактивті тақтада бейнеленген аңдарды санап, оларды салыстырады. 2 аю мен 3 қоян 2<3 ( 2 саны 3санынан кем) Сергіту сәтін қимылмен көрсетеді. Аюдың тапсырмасы: 2. Моншақтарды тізу ретін ата. 3. Әр қатардағы фигураның айырмашылығын көрсететін белгіні тап. Түлкінің тапсырмасы: 1. Санамақтар. 2. Ойын: «Не артық?» Фигуралар санын таяқшалар салу арқылы белгідейді -3 -3 -4 -3 Моншақтарды үлгіге қарап бояйды. Жапсырманы алып сәйкестендіріп жапсырады. түсі , пішіні түсі пішіні өлшемі санамақтар айтады. Артық затты қоршап сызады Рефлексивті түзету Бекіту. -Балалар, біз бауырсаққа тапсырмаларды орындауға көмектестік. -Сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Мадақтау. Балалар өз көңіл күйлерін білдіреді. Күтілетін нәтиже Білді: геометриялық фигураларды ажырата білді Игерді : 5-ке дейінгі есептік және реттік санауды Меңгерді: тапсырмаларды орындау арқылы балалар ойлауға, ұқыпты болуға үйренді. | |
Просмотров: 723 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|