Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Шығыс Қазақстан облысы Көкпекті ауданы, Мамай ауылы «Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ Тәрбиеші: Каримова Меруерт Советбековна Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып көктем. Сабақтын мақсаты: Көктем мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру. Көктем мезгілі туралы балаларға білім беру. Табиғаттағы құбылыстар, өсімдіктер мен жануарлардағы маусымдық өзгерістер, адамдардың көктемдегі туралы әңгімелеу. Табиғатты сүюге, одан ләззат алуға еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Көрнекілік: көктем туралы суреттер және үйлестірмелі суреттер. Әдіс-тәсілдер: салыстыра сөйлесу, әңгімелесу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Сабақ барысы: Ұйымдастыру бөлімі: Шаттық шеңбері: Кел, балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Күлкімізді күн қылып, Гүл өссін деп тілейік. (қимылымен көрсету). - Балалар, жылдың неше мезгілі бар? - Мен сендерге мынандай жұмбақ-өлен жолдарын оқимын, сендер мұқият тыңдап отырыңдар. Ақ қар еріп, су көбейіп, Ағаш басы бүршік шашып, Гүл, бійшешек толады. Бөбектерім айтыңдаршы. Бұл қай кезде болады?- деп ойлайсыңдар. - Неге көктем деп ойлайсыңдар? Көктемде жерде қар ериді. - Көктем қай айдан басталады? - Көктемде неше ай бар? Көктемде үш ай бар: наурыз, сәуір, мамыр. - Көктем мезгілінің қыс мезгілінен қандай ерекшелігі бар? Ағаштар бүршік жарады, құрт-құмырсқа тіріледі. Бәйшешектер гүлдейд құстар келеді күн ұзарады Малдар төлдейді табиғат ұйқысынан оянады түн қысқарады Ал енді балалар біз сендермен «Ромашково» пойызбенен көктемге саяхат жасаймыз. (Көктем туралы видео). - Көктем жылдың төрт мезгілінің бірі. Көктем наурыз, сәуір, мамыр айларын қамтиды. Қыс мезгілінен кейін келетін жазға дейінгі кезең. Көктеде күн ұзарып, ауа райының жылынуынан мұздар, қарлар еріп, су болып, сай-салаға аға бастайды. Жануарлар да қысқы ұйқыларынан оянып, тіршілігін бастайды. Жыл құстары туған өлкеге қайта оралады. Ағаштар бүршік жарып, гүлдене бастайды. Көктемнің алғашқы гүлі- бәйшешек, қызғалдақ, сарғалдақ. Менің қолымда бірнеше көктем гүлдері бар. Сабаққа жақсы қатысқан балаларға сабақ соңында тарту етемін. Дидактикалық материалдар: «Жақсы-жаман» ойыны. Мақсаты: жаман әдеттен аулақ болуға, көргенін ажыратып, әңгімелей білуге үйрету. 1. Ағаштың бұтағын сындыру- жаман. 2. Ағаштағы құстың ұясын бұзу- жаман. 3. Құстарға ұя жасау-жақсы. 4. Гүлдерге су құю- жақсы. 5. Ағаш бұтағындағы құсты рогаткамен ату- жаман. 6. Далада өсіп тұрған гүлдерді жұлып, бүлдіру- жаман. 7. Жайлауда қошақанға емізікпен сүт беру- жақсы. Сергіту сәті Біз гүлдерше өсеміз, Жапырағы жайқалған. Сабақтары салалы, Жерге ырғалып жайқалған. Ойын «Орныңды тап» Сабақты қорытындылау. Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау. | |
Просмотров: 1029 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|