Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Мақта қыз бен мысық
Маутқанова Жаңылтай Кеңесбекқызы
КМҚК № 11 «Ертөстік» ясли-бақшасының тәрбиешісі
Семей қаласы
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тақырыбы: «Мақта қыз бен мысық» ертегісін сахналау.
Білім беру саласы: Қатынас, Көркем әдебиет, Музыка
Сабақтың мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту. Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу. Баланың сөздік қорын дамыту, ертегі кейіпкелерін ажырата білуге үйрету, балаларды еңбекке, татулыққа тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: сұраққа жауап беру, «Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі кейіпкерлердің рөлін сомдау.
Қажетті нәрселер: Ортада үстел үстінде ыдыстар, шелек, мақта қыз, мысық, сиыр, ағаш, дүкенші, тауық, тышқан киімдері.
Ұйымдастыру кезеңі: Ал балалар, бүгінгі күн ерекше күн, себебі, біздің тобымызға көптеген апайлар қонаққа келді. Қане, сол қонақтармен амандасайықшы:
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін.
Қайырлы таң, апайлар!
Тәрбиеші: - Балалар, бүгін біз ертегі әлеміне қонаққа барамыз. (музыка ойналады «Ертегі әлемі»). Балалар көздерінді жұмып, ақырын айналамыз, балалар қараңдаршы қандай әдемі. Мына үстел-үстіне назар аударыңдаршы бізге тапсырма бар екен.
1-тапсырма: Мына саусақ театрының кейіпкерлерін рет-ретімен орындарына қойып, қандай ертегі екенің атаңдар.
Тәрбиеші: Мынау не балалар?
Балалар: Шалқан.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар бұл шалқан, енді «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлерін орындарына қояйық. Ал мынау не?
Балалар: Үйшік.
Тәрбиеші: Өте, дұрыс балалар бұл үйшік, ендеше «Үйшік» ертегісінің кейіпкерлерін орындарына қояйық, енді келесі үстелге барайық, мұндада тапсырма бар екен.
2-тапсырма: Балалар бұл қолғап театры, қандай ертегінің кейіпкерлері соны атаңдар.
Балалар: «Қызыл телпек» ертегісі.
Тәрбиеші: Өте дұрыс балалар сендер 2 тапсырманыда жақсы орындадыңдар. Ал, енді 3-ші тапсырманы оқиын.
3-тапсырма: Ертегі еліне қонаққа келген балалар сендерге келесі тапсырмам «Мақта қыз бен мысық» ертегісін сахналандар.
Тәрбиеші: Ал, балалар сендер «Мақта қыз бен мысық» ертегісін білесіңдер ме?
Балалар: Білеміз.
Тәрбиеші: Ендеше ертегі кейіпкерлерінің рөлінде өзіміз ойнап, сахналаймыз. Бұл ертегі Ыбырай Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық» ертегісі.
Ерте, ерте, ертеде,
Ешкі құйрығы келтеде,
Мақта қыз бен мысық өмір сүріпті.
Мақта қыз үстел үстін реттейді. Ыдыстарды жиыстырған кезде мейіз тауып алады.
Мақта қыз:
- Мияуым менің, қайдасың?
- Тарғылым менің, келе ғой, мен саған мейіз беремін (мысық келмейді)
- Келмесең, келмей –ақ қой, өз обалың өзіңе,- деп (мейізді қыз жеп қояды)
Тәрбиеші: Осы кезде үй артынан «мяу» деген дыбыс шығады.
Мақта қыз ыңылдап ән салады, мысық шығады.
Мақта қыз: Мысығым-ау, мысығым,
Тарғылы жақсы түсінің.
Таңертең де, кеште де,
Бетін жуған пысығым.
Піш - піш десем, келе ғой,
Айтқаныма көне ғой.
Шақырғанда піш-піш деп,
«Мяу! -деп дыбыс бере ғой.
Тәрбиеші: Сол кезде мысық шығып Мақта
қызға өлең айтып береді.
Мысық: Менің атым мысық,
Екі көзім қысық.
Тышқан аулап отырамын
Сүт-көжемді ішіп –дейді
Мақта қыз, сен мені неге шақырдың?
Мақта қыз: -Айтпаймын!
Мысық: -Ендеше, мен сенің қатығыңды төгемін.
Мақта қыз: - Ой,ой. Сен не істедің?
Сол үшін мен сенің құйрығыңды кесіп аламын!
Тәрбиеші: (құйрығын кесіп алады)
Мысық: Берші, құйрығымды!
Мақта қыз: Бермеймін! Қатығымды қайтарып бер!
Тәрбиеші: Сөйтіп, мысық сиырға келеді.
Сиыр: Менің атым сиыр,
Өрісім алыс қиыр.
Етім үшін, сүтім үшін,
Адамдар маған үйір - дейді.
Мысық: Мяу, сиыр, сиыр, сен маған қатық берші!
Сиыр: Сен маған жапырақ әкеліп бер, менің қарным
ашып тұр.
Тәрбиеші: Сөйтіп, мысық ағашқа барады.
Ағаш: Мен жасыл ағашпын,
Күтсеңдер гүл ашам,
Жолыңа нұр шашам,
Жапырағым азық,
Бұтағым қазық.
Саяма сағаларсың,
Салқындап дем аларсың.
Мысық: Ағаш, ағаш, маған жапырақ
берші!
Ағаш: Маған су әкеліп бер мен шөлдедім, мен саған жапырақ беремін.
Тәрбиеші: Сөйтіп, мысық су іздеп келе жатса, алдынан су тасып жүрген қыздар шығады.
Қыздар: Су - тіршілік негізі,
Онсыз өмір сүрмейсің.
Тазалықтың негізі,
Су деп қана білгейсің.
Тәрбиеші: –деп қыздар әндетіп жүреді.
Мысық: Мяу, қыздар маған су беріңдерші.
Қыздар: Сен бізге дүкеннен сағыз әкеліп бер, біз саған су береміз.
Тәрбиеші: Сөйтіп, мысық дүкеншіге келеді.
Мысық: Мяу, дүкенші, дүкенші маған сағыз берші.
Дүкенші: Маған жұмыртқа әкеліп бер, мен саған сағыз беремін.
Тәрбиеші: Мысық әбден шаршады жұмыртқа іздеп тауыққа барады.
Тауық: Мен ақ тауықпын,
Өзім қақсауықпын.
Тәрбиеші: -деп тауық әндетеді.
Мысық: Мяу, тауық, тауық маған жұмыртқа берші.
Тауық: Сен менің балапандарыма дән әкеліп бер, біз ашпыз.
Тәрбиеші: Мысық ойға батып, басын ұстап не істерін білмей отырып қалады.
Осы кезде бір тышқан жүгіріп шығып, інді қаза бастайды.
Тышқан: Мен тышқанмын,
Өзім дән екпеймін.
Егістен ұзап кетпеймін,
Айналам толы ән,
Қоймам толы дән,
Дәнді тастап кетпеймін.
Тәрбиеші: - деп ән салып
жүрген тышқанды мысық бас
салып ұстап алады.
Мысық: Айт, үйіңде не бар? Жаныңның барында айт, тез, әйтпесе, қазір жеп қоямын.
Тышқан: Сен маған бір ән айтып бер.
Мысық: «Қошақаным» әнін айтып береді.
Жазда апамның аулына,
Барып едім қыдырып.
Бір қошақан алдымнан,
Шықты ойнақтап жүгіріп.
Тәрбиеші: Тышқан мысыққа рахмет айтып, бір уыс тары береді, мысық дәнді тауыққа береді, тауық жұмыртқа береді, мысық жұмыртқаны дүкеншіге береді, дүкенші мысыққа сағыз береді, сағызды мысық қыздарға береді, қуанған қыздар мысыққа су береді, суды мысық ағашқа құяды, шөлі қанған ағаш мысыққа жапырақ береді. Жапырақты мысық сиырға береді, сиыр оған қатық береді.
Тәрбиеші: Мысық қуанып, қатықты мақта қызға береді.
Мысық: Мақта қыз, қатығың міне мен енді бұзық болмаймын, айтқаныңды тыңдаймын.
Тәрбиеші: Сөйтіп Мақта қыз қатығын, мысық құйрығын қайтарып алып, екеуі тату-тәтті өмір сүрген екен. Ал, енді балалар кішкене сергіп алайық
Сергіту сәті:
Мынау – менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы атқарған
Мынау – менің оң қолым,
Мынау – менің сол қолым,
Барлық істі атқарған.
Тәрбиеші: Балалар сендер «Мақта қыз бен мысық» ертегісін жақсы ойнадындар, енді тобымызға оралайық, көзімізді жұмып, айналайық (музыка қосылады). Орнымызға отырайық.
 Балалар бүгін біз қайда қонаққа бардық?
 Біз қандай ертегіні сахналадық?
Балалар, сендерге көп-көп рахмет ертегі кейіпкерлерін жақсы сомдағандарың үшін, театры түрлерін ажыратып атап бергендеріне, менім сендерге аздаған сыйлықтарым бар.
Категория: Дошколенок | Добавил: Кеңесбекқызы (2015-03-26) | Автор: Маутқанова Жаңылтай Кеңесбекқызы E
Просмотров: 543 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 4:42 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru