Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Мамандықтың бәрі жақсы ШҚО Семей қаласының №11 «Ертөстік» ясли-бақшасының тәрбиешісі Қазытай Қ Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: Қатынас, шығармашылық Бөлімдері: Тіл дамыту, музыка Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру, еңбекке деген қызығушылықтарын ояту, үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Көлік, мамандық туралы білімдерін тиянақтау. Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, мақал-мәтел айтып, жұмбақ шешу арқылы толық сөйлеуге баулып, сөздік қорларын дамыту. Сабақтың көрнекілігі: ойынға қажет құралдар, көлік, мамандық түрлері. Билингвальды компанент: еңбек- труд- labor, адал еңбек- честный труд- honest labor. Оқу іс- әрекетінің барысы: I. Ұйымдастырушылық-оятушылық Шаттық шеңбері: Достар бірге жүреміз, Бірге ойнаймыз, күлеміз. Бірге балық аулаймыз, Міне, біздер қандаймыз! Орман, көлге, шыңға біз, Саяхатқа шығамыз. Бөлінбейді іргеміз, Әрқашан да біргеміз! Әрқашан тілектес, Досыңа көмектес! -Балалар, мына суреттерде кімдердің және нелердің суреттерін көріп отырсыңдар? -Олар не істейді ? -Яғни, халыққа қызмет етеді. Оларды біз мамандық иелері дейміз. Тағы да қандай мамандық иелерін білесіңдер ? - Сендердің ата-аналарың қандай мамандық иелері екенін білесіңдер ма? -Мына суреттерге қарап, мамандық иелерін атап, қандай қызмет атқаратындарын айтып беріңдерші ? Сергіту сәті: Қане, кімнің бойы ұзын ? Паравозы ол пойыздың. Қатар-қатар тұрайық, Пойызды біз құрайық. Ал, паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да. Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, Жүрісті тым үдеттік. Гу-гу, гу-гу, гуілде, Қалып қойма, бірің де. Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, Жүрісті тым үдеттік. Ал, паравоз тоқтайық, пыш. (Балалар Ж.Смақовтың «Паравоз» әнін бірге қимыл-қозғалыспен орындайды) Жұмбақ шешіп көрейік 1.Бір керуен жүреді екен қатар түйе, Аузынан жалын шығар будақ күйе. Балалар: (Пойыз) -Ал, балалар, пойызды кім жүргізеді? Балалар: (Машинист) 2.Сымға асылып, Жүр асығып. Балалар: Тролейбус -Троллейбусты кім жүргізеді ? Балалар: Жүргізуші 3. Құстан аумайды, Көкте зулайды. Балалар: Ұшақ -Ұшақты кім жүргізеді? Балалар: Ұшқыш -Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер ? -Енді мына дәрігер, шахтёр туралы кім өлеңдер біледі екен ? Дәрігер боламын (Азим) Әжеме тіс саламын, Көзіне әйнек тағамын. Сондықтан да өскенде Мен дәрігер боламын. Шахтёр (Есдәулет) Бақыт тапқан шахтадан, Шахтер ағам-жақсы адам. Көмір қазып, кен қазып, Ұқсап өсем нақ соған. Дидактикалық ойын: «Кімге не керек ?» Ойынның барысы: Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Бәрі, бәрі жұмыста Атам менің күйші, Апам менің биші Асқан шебер жанұямда Анам бар тігінші Әкем болса ұста Үй салады қыста Өзім жалғыз үйде қалам Бәрі,бәрі жұмыста С Мәуленов Билингвальды компанент: еңбек- труд- labor, адал еңбек- честный труд- honest labor. Рефлекциялық-түзетушілік. Қортындылау. Балалар болашақта кім болғыларың келеді, сол мамандықты алып, әңгімелеп беріңдер. -Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп нәрсені үйрену керек.Осындай жұмыстарды кімдер жасайды? (Балалар сұраққа толық жайап береді) -Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек екен. -Ендеше еңбек туралы кім мақал-мәтел кім біледі. Медина: Бір кісі қазған құдықтан мың кісі су ішеді Азим: Без хорошего труда нет плода. -Сонымен балалар, мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен? -Дені сау, білімді, еңбекқор болу керек. Еңбек етпеген адамдар жалқау, еріншек адамдар. Балаларды бағалау. -Балаларды сабаққа қатысу ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, мадақтаймын. | |
Просмотров: 1763 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|