Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ақмола облысы Жарқайың ауданы Державин қаласы «Шаңырақ» б/б тәрбиешісі Ахметова Гүлнар Кошербайқызы Сабақтын түрі: Аудандық семинарда өткізілген. Пәні: Математика Ересек тобына арналған. Сабақтың тақырыбы: « Математика патшалығына саяхат». Математика патшалығына саяхат. Білім беру саласы: Таным Мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтап,бекіту .Берілген сұрақтарға ойланып, дұрыс жауап беруге үйрету..Математикаға деген қызығушылықтарын ояту. Әдіс –тәсілі: Шаттық шеңбер, сұрақ –жауап,жеке жұмыс,мадақтау. Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Саламатсыздар ма балалар! Мотивациялық қозғаушылық Жылулық шеңбер. Қолды көкке созайық, Азайтайық қосайық. Математика паташалығына бәріміз бірге аттанайық. Біз бүгін ғажайып саяхатқа математика патшалығына аттанбақшымыз. Мұны біліп қалған математика ханшайымы ,бізге хат жолдады.. Балалар, математика ханшайымның сендерге арнап жіберген хаттының мөріне назар аударайық . Өте ерекше екен .Осы математика ханшайымының жолдаған хатын бәріміз бірге оқиық. Балалар экранға назар аударайық . Біз не көріп тұрмыз ? Математика ханшайымы сандарды шатастырып жазғанын ,бізді алдағанын. Біз сандарды білмейді деп , ойлаған ғой. Ен бірінші сан қандай жазылады? Балалар: Бір (1) Тәрбиеші: Дұрыс. Ондай болса ,бірінші тапсырманы орындауға кірісейік. Балалар, қарандаршы ,біз экранда не көріп тұрмыз? Балалар: Сандар дұрыс қойлмаған. Тәрбиеші: Дұрыс. Мен сендерге қазір барлықтарына сандарды таратып беремін , ал сендер рет- ретімен орналастырыңдар .Ал тақтаға бір бала шығады. Балалар тапсырманы орындап отырған уақытта музыка ойналады. (Қамажай) Тәрбиеші: Балалар енді сандарды рет – реті мен дұрыс қойдық па? Қане, санап көрейік. Балалар: санайды. Енді экранға назар аударайық. Тәрбиеші: Дұрыс.Тапсырманы әрі – қарай жалғастырайық. Ал енді кім маған айтады. Экранның бұрышындағы қандай әріп жазылған? Балалар: Ж Тәрбиеші: Балалар, бұл әріптер бекер жазылмаған. Тәрбиеші: Экранға назар аударайық. Бір санынан кейін қандай сан тұрады ? Балалар: Екі (2) Тәрбиеші: Дұрыс. Енды бәріміз бірге екінші тапсырманы орындаймыз. Экранда не көріп тұрмыз Балалар: Суреттер. Дұрыс. Сәйкес суреттерді тауып, сызық бойынша қосу керек. Мен сендерге суреттерді таратып беремін , ал сендер сызық бойынша қосуларын керек. Балалар тапсырманы орындап отырған кезде музыка ойналады (Қамажай) Тәрбиеші: Балалар экранға назар аударайық.Егер тапсырманы дұрыс орындасақ , әрі қарай жалғастырамыз. Кім маған айтады . Экранның бұрышындағы қандай әріп жазылған? Балалар:Е Тәрбиеші: Дұрыс. Тәрбиеші: Экранға назар аударайық. Екі санынан кейін қандай сан тұрады.? Балалар: ҮШ(3) Тәрбиеші: Дұрыс. Ондай болса ,үшінші тапсырманы орындауға кірісеміз. Балалар экранға назар аударайық. Үшінші тапсырма пішіндерге сәйкес суреттерді табу. Мен сендерге суреттерді беремін ,ал сендер тапсырманы орындауға кірісіңдер. Бір бала тақтаға шығады. Балалар орындап отырған уақытта музыка ойналады (Қамажай) Егерде тапсыманы дұрыс орындасақ, тапсырманы әрі қарай жалғастырамыз. Кім маған айтады . Экранның бұрышындағы қандай әріп Балаллар: (Ң) Тәрбиеші: Балалар үш санынан кейін қандай сан тұрады ? Балалар: Төрт (4) Ондай болса төртінші тапсырманы орындауға кірісеміз. Тәрбиеші: Балалар экранға назар аударайық. Көзге арналған жаттығу.Сендер экранда беріліп тұрған суреттерді есте сақтап қалуларын тиіссіңдер . Кімдер ханашаймынң патшалығында тұрады. Музыка ойналады(Қамажай) Балалар: Айтады. Тәрбиеші: Егерде ханшаймының тапсырмасын дұрыс орындасақ әрі қарай тапсырманы жалғастырамыз. Кім маған айтады қандай әріп жазылған? Балалар: (І) (і) Тәрбиеші: Балалар экранға назар аударайық.Төрт санынан кейін қандай сан тұрады ? Сергіту сәті.1,2,3, алақанды соғайық Оң жаққа бұрылып Сол жаққа бұрылып Бір отырып бір тұрып Біз жүгіріп алайық. Балалар: Бес (5) Тәрбиеші: Бұрыс. Ондай болса бесінші тапсырманы орындауға кірісеміз. Осы тапсырмада 1 – 10 дейін сандар жазылған. Сендер сандарды рет-реті мен бір – біріне қосу тиіссіңдер .Содан соң не бейнеленгенін маған айтып бересіңдер. Балалар тапсырманы орындап отырған кезде музыка ойнайды (қамажай) Тәрбиеші: Кім маған айтады . Экранның бұрышындағы қандай әріп бейнеленген . Балалар: С. Тәрбиеші: Балалар экранға назар аударайық. Бес санынан кейін қандай сан тұрады? Балалар: Алты (6) Тәрбиеші: Дұрыс. Мынау не балалар? Балалар: Әріптер. Тәрбиеші: Дұрыс. Балалар экранға назар аударайық әріптер дұрыс жазылмаған. Қане ,бәріміз бірге әріптерді дұрыс қойып, оқып көрейік. Балалар біз жарыста мәреге жеткенде қалай айтамыз? Балалар: Жеңіс. Тәрбиеші:математика патшалығының ханшайымы сендерге хат жолдаған кезде жазған сыйлық болады деп айтқан. Ал енды сыйлықтарынды ала қойыңдар. Қонақтармен қоштасайық. Сау болыңдар! | |
Просмотров: 1198 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|